Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Müşteri İlişkileri Yönetimi Temel Kavramlar ve Uygulamalar Beyza Gülte

Müşteri İlişkileri Yönetimi Temel Kavramlar ve Uygulamalar

Liste Fiyatı : 160,00TL
İndirimli Fiyat : 128,00TL
Kazancınız : 32,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 42,67TL
Havale/EFT ile : 125,44TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786053209973
52674
Müşteri İlişkileri Yönetimi Temel Kavramlar ve Uygulamalar
Müşteri İlişkileri Yönetimi Temel Kavramlar ve Uygulamalar
128.00

Geçmişi oldukça eskilere dayanan müşteri ilişkileri yönetimi, günümüzde de oldukça dikkat çekici bir alandır. Buna rağmen, ülkemizde konuya ilişkin akademik çalışmalar sınırlıdır. Dolayısıyla bu kitap, müşteri ilişkileri yönetimi kapsamındaki kavramları ayrıntılı biçimde açıklanması ve bu kavramların bir arada verilmesi ile literatüre ve uygulayıcılara katkıda bulunmaktadır. Sir Winston Churchill'in "Ne kadar geriye bakabilirseniz, o kadar ileriyi görebilirsiniz" ifadesinde belirttiği gibi, konu ile ilgili geçmişte yapılan araştırmalardan yararlandık.
Bu araştırmalara göre, müşteri ilişkileri yönetimi, pazarlama anlayışlarından ilişki pazarlaması ile bağlantılıdır. Bu nedenle, bu kitapta öncelikle pazarlama anlayışları ve bu anlayışlardan ilişki pazarlaması ayrıntılı biçimde ele alınmaktadır. Daha sonra, müşteri ilişkileri yönetimi kapsamındaki tatmin, sadakat, değer, deneyim, veri tabanı ve ölçümün yanı sıra etik ve yasal konular gibi temel kavramlar da açıklanmaktadır. Ele alınan kavramlar, uygulamadaki örnekleri ile sunulmaktadır.

  • Açıklama
    • Geçmişi oldukça eskilere dayanan müşteri ilişkileri yönetimi, günümüzde de oldukça dikkat çekici bir alandır. Buna rağmen, ülkemizde konuya ilişkin akademik çalışmalar sınırlıdır. Dolayısıyla bu kitap, müşteri ilişkileri yönetimi kapsamındaki kavramları ayrıntılı biçimde açıklanması ve bu kavramların bir arada verilmesi ile literatüre ve uygulayıcılara katkıda bulunmaktadır. Sir Winston Churchill'in "Ne kadar geriye bakabilirseniz, o kadar ileriyi görebilirsiniz" ifadesinde belirttiği gibi, konu ile ilgili geçmişte yapılan araştırmalardan yararlandık.
      Bu araştırmalara göre, müşteri ilişkileri yönetimi, pazarlama anlayışlarından ilişki pazarlaması ile bağlantılıdır. Bu nedenle, bu kitapta öncelikle pazarlama anlayışları ve bu anlayışlardan ilişki pazarlaması ayrıntılı biçimde ele alınmaktadır. Daha sonra, müşteri ilişkileri yönetimi kapsamındaki tatmin, sadakat, değer, deneyim, veri tabanı ve ölçümün yanı sıra etik ve yasal konular gibi temel kavramlar da açıklanmaktadır. Ele alınan kavramlar, uygulamadaki örnekleri ile sunulmaktadır.

      Stok Kodu
      :
      9786053209973
      Boyut
      :
      13x21 cm
      Sayfa Sayısı
      :
      200
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2018
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      128,00   
      128,00   
      2
      64,00   
      128,00   
      3
      42,67   
      128,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      128,00   
      128,00   
      2
      64,00   
      128,00   
      3
      42,67   
      128,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      128,00   
      128,00   
      2
      64,00   
      128,00   
      3
      42,67   
      128,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      128,00   
      128,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat