Müşteri İlişkileri Yönetimi
Müşteri ilişkilerinin, işletmeler açısından artan önemimden dolayı bu çalışmada, müşteri ilişkileri yönetimi konusu ele alınmış ve detaylı olarak incelenmeye çalışılmıştır. Araştırmanın birinci amacı, bankaların müşteri ilişkileri yönetimi uygulama düzeyi ile hizmet satış düzeyinin değişimi arasındaki ilişkiyi tespit etmektir. Araştırmanın ikinci amacı ise banka müşterilerinin banka tercihlerini etkileyen faktörlerin neler olduğunu tespit etmektir.
- Açıklama
Müşteri ilişkilerinin, işletmeler açısından artan önemimden dolayı bu çalışmada, müşteri ilişkileri yönetimi konusu ele alınmış ve detaylı olarak incelenmeye çalışılmıştır. Araştırmanın birinci amacı, bankaların müşteri ilişkileri yönetimi uygulama düzeyi ile hizmet satış düzeyinin değişimi arasındaki ilişkiyi tespit etmektir. Araştırmanın ikinci amacı ise banka müşterilerinin banka tercihlerini etkileyen faktörlerin neler olduğunu tespit etmektir.
Stok Kodu:9786253994914Boyut:16x24Sayfa Sayısı:119Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2023 Aralık
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim132,00132,00266,00132,00344,00132,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim132,00132,00266,00132,00344,00132,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim132,00132,00266,00132,00344,00132,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim132,00132,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.