Müşteri İlişkileri Yönetimi
Uzmanca çalışma sonucunda yazımı gerçekleştirilen bu kitap, gerek akademik gerekse iş sektörüne yönelik etkili bir kaynak olarak kullanılabilecektir. Müşteri odaklı işletme oluşturmak isteyen firmaların sormak istedikleri tüm sorulara karşılık gelecek türde kaynak oluşturacaktır. Müşterideki güvenin artışı, yapılan geri bildirimlerin dikkate alınmasıyla yakından ilişkilidir. Kârlılığını artırarak doğru bir ilerleme sağlamak, müşteriyi doğru anlamak ve ona etkili biçimde yaklaşmakla mümkündür.
- Açıklama
Uzmanca çalışma sonucunda yazımı gerçekleştirilen bu kitap, gerek akademik gerekse iş sektörüne yönelik etkili bir kaynak olarak kullanılabilecektir. Müşteri odaklı işletme oluşturmak isteyen firmaların sormak istedikleri tüm sorulara karşılık gelecek türde kaynak oluşturacaktır. Müşterideki güvenin artışı, yapılan geri bildirimlerin dikkate alınmasıyla yakından ilişkilidir. Kârlılığını artırarak doğru bir ilerleme sağlamak, müşteriyi doğru anlamak ve ona etkili biçimde yaklaşmakla mümkündür.
Stok Kodu:9786253986926Boyut:16x24Sayfa Sayısı:110Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2023 Ekim
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim104,00104,00252,00104,00334,67104,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim104,00104,00252,00104,00334,67104,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim104,00104,00252,00104,00334,67104,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim104,00104,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.