Müşteri İlişkileri YönetimiTeori – Uygulama – Ölçüm
Liste Fiyatı :
235,00TL
İndirimli Fiyat :
211,50TL
Kazancınız :
23,50TL
Taksitli fiyat :
3 x 70,50TL
Havale/EFT ile :
207,27TL
9789750241628
46068
https://www.pelikankitabevi.com.tr/musteri-iliskileri-yonetimi
Müşteri İlişkileri Yönetimi Teori – Uygulama – Ölçüm
211.50
Müşteri İlişkileri Yönetimi Teori, Uygulama, Ölçüm - Yavuz Demirel
Gözden geçirilmiş ve güncellenmiş 3. baskısını yapan kitap, meslek yüksekokulu, yüksekokul ve fakültelerin ilgili bölümlerinin müfredatlarında, zorunlu veya seçmeli ders olarak yer alan "Müşteri İlişkileri Yönetimi" dersine yönelik olarak hazırlanmıştır. Kitap, piyasada müşteri ilişkileri yönetimini konu alan diğer kitaplardan farklı bir içeriğe sahiptir. Söz konusu kaynaklar genellikle müşteri ilişkileri yönetimini teorik olarak açıklamayla sınırlı kalırken, bu kitap müşteri ilişkileri yönetiminin ölçümüne ilişkin tekniklere ve anketlere de yer vererek içerik yönünden farklılaşmaktadır. Özellikle, anketler müşteri ilişkileri yönetiminin uygulamasına ilişkin başarı veya başarısızlıkları ortaya koyarak müşteri ilişkileri yönetimi sürecinin sistematik değerlendirilmesine yardımcı olmaktadır.
Kitap üç temel bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde, müşteri ilişkileri yönetimi ile ilgili temel kavramlar açıklanmıştır. İkinci bölümde, müşteri ilişkileri yönetiminin uygulamasına ilişkin süreç ele alınmıştır. Üçüncü bölümde ise müşteri ilişkileri yönetimin ölçümünde kullanılan tekniklere ve anketlere yer verilmiştir. Kitapta çok sayıda tablo ve şekle yer verilerek, konuların daha kolay anlaşılması sağlanmıştır.
Kitap sadece ders kitabı olarak değil aynı zamanda kamu ve özel kesim çalışan ve yöneticilerine müşteri ilişkileri konusunda da pratik bilgiler sunmaktadır.
Konu Başlıkları
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Tanımı ve Kapsamı
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Amacı, Önemi ve İşletmelere Sağladığı Faydalar
Müşteri İlişkiler Yönetiminin Özellikleri
Müşteri İlişkileri Yönetimine Geçiş Nedenleri
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Sorumlulukları ve Unsurları
Müşteri İlişkileri Yönetimi Modeli ve Uygulama Aşamaları
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Uygulamasında Tepe Yönetimi ve Çalışanların Sorumlulukları
Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamasında Başarılı Olmak İçin Yapılması Gerekenler
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Uygulanmasında Yapılan Yanlışlıklar
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Ölçümü (İç ve Dış Müşteri İlişkileri Yönetimi Anketi)
- Açıklama
- Müşteri İlişkileri Yönetimi Teori, Uygulama, Ölçüm - Yavuz DemirelGözden geçirilmiş ve güncellenmiş 3. baskısını yapan kitap, meslek yüksekokulu, yüksekokul ve fakültelerin ilgili bölümlerinin müfredatlarında, zorunlu veya seçmeli ders olarak yer alan "Müşteri İlişkileri Yönetimi" dersine yönelik olarak hazırlanmıştır. Kitap, piyasada müşteri ilişkileri yönetimini konu alan diğer kitaplardan farklı bir içeriğe sahiptir. Söz konusu kaynaklar genellikle müşteri ilişkileri yönetimini teorik olarak açıklamayla sınırlı kalırken, bu kitap müşteri ilişkileri yönetiminin ölçümüne ilişkin tekniklere ve anketlere de yer vererek içerik yönünden farklılaşmaktadır. Özellikle, anketler müşteri ilişkileri yönetiminin uygulamasına ilişkin başarı veya başarısızlıkları ortaya koyarak müşteri ilişkileri yönetimi sürecinin sistematik değerlendirilmesine yardımcı olmaktadır.Kitap üç temel bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde, müşteri ilişkileri yönetimi ile ilgili temel kavramlar açıklanmıştır. İkinci bölümde, müşteri ilişkileri yönetiminin uygulamasına ilişkin süreç ele alınmıştır. Üçüncü bölümde ise müşteri ilişkileri yönetimin ölçümünde kullanılan tekniklere ve anketlere yer verilmiştir. Kitapta çok sayıda tablo ve şekle yer verilerek, konuların daha kolay anlaşılması sağlanmıştır.Kitap sadece ders kitabı olarak değil aynı zamanda kamu ve özel kesim çalışan ve yöneticilerine müşteri ilişkileri konusunda da pratik bilgiler sunmaktadır.Konu BaşlıklarıMüşteri İlişkileri Yönetiminin Tanımı ve KapsamıMüşteri İlişkileri Yönetiminin Amacı, Önemi ve İşletmelere Sağladığı FaydalarMüşteri İlişkiler Yönetiminin ÖzellikleriMüşteri İlişkileri Yönetimine Geçiş NedenleriMüşteri İlişkileri Yönetiminin Sorumlulukları ve UnsurlarıMüşteri İlişkileri Yönetimi Modeli ve Uygulama AşamalarıMüşteri İlişkileri Yönetiminin Uygulamasında Tepe Yönetimi ve Çalışanların SorumluluklarıMüşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamasında Başarılı Olmak İçin Yapılması GerekenlerMüşteri İlişkileri Yönetiminin Uygulanmasında Yapılan YanlışlıklarMüşteri İlişkileri Yönetiminin Ölçümü (İç ve Dış Müşteri İlişkileri Yönetimi Anketi)Stok Kodu:9789750241628Boyut:13x19Sayfa Sayısı:296Basım Yeri:AnkaraBaskı:3Basım Tarihi:2017Kapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim211,50211,502105,75211,50370,50211,50Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim211,50211,502105,75211,50370,50211,50Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim211,50211,502105,75211,50370,50211,50Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim211,50211,502--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.