Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%10
Müşteri İlişkileri Yönetimi Yavuz Demirel

Müşteri İlişkileri YönetimiTeori – Uygulama – Ölçüm

Liste Fiyatı : 235,00TL
İndirimli Fiyat : 211,50TL
Kazancınız : 23,50TL
Taksitli fiyat : 3 x 70,50TL
Havale/EFT ile : 207,27TL
%10
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9789750241628
46068
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Müşteri İlişkileri Yönetimi Teori – Uygulama – Ölçüm
211.50
Müşteri İlişkileri Yönetimi Teori, Uygulama, Ölçüm - Yavuz Demirel
 Gözden geçirilmiş ve güncellenmiş 3. baskısını yapan kitap, meslek yüksekokulu, yüksekokul ve fakültelerin ilgili bölümlerinin müfredatlarında, zorunlu veya seçmeli ders olarak yer alan "Müşteri İlişkileri Yönetimi" dersine yönelik olarak hazırlanmıştır. Kitap, piyasada müşteri ilişkileri yönetimini konu alan diğer kitaplardan farklı bir içeriğe sahiptir. Söz konusu kaynaklar genellikle müşteri ilişkileri yönetimini teorik olarak açıklamayla sınırlı kalırken, bu kitap müşteri ilişkileri yönetiminin ölçümüne ilişkin tekniklere ve anketlere de yer vererek içerik yönünden farklılaşmaktadır. Özellikle, anketler müşteri ilişkileri yönetiminin uygulamasına ilişkin başarı veya başarısızlıkları ortaya koyarak müşteri ilişkileri yönetimi sürecinin sistematik değerlendirilmesine yardımcı olmaktadır.
 Kitap üç temel bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde, müşteri ilişkileri yönetimi ile ilgili temel kavramlar açıklanmıştır. İkinci bölümde, müşteri ilişkileri yönetiminin uygulamasına ilişkin süreç ele alınmıştır. Üçüncü bölümde ise müşteri ilişkileri yönetimin ölçümünde kullanılan tekniklere ve anketlere yer verilmiştir. Kitapta çok sayıda tablo ve şekle yer verilerek, konuların daha kolay anlaşılması sağlanmıştır.
 
Kitap sadece ders kitabı olarak değil aynı zamanda kamu ve özel kesim çalışan ve yöneticilerine müşteri ilişkileri konusunda da pratik bilgiler sunmaktadır.
 
Konu Başlıkları
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Tanımı ve Kapsamı
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Amacı, Önemi ve İşletmelere Sağladığı Faydalar
Müşteri İlişkiler Yönetiminin Özellikleri
Müşteri İlişkileri Yönetimine Geçiş Nedenleri
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Sorumlulukları ve Unsurları
Müşteri İlişkileri Yönetimi Modeli ve Uygulama Aşamaları
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Uygulamasında Tepe Yönetimi ve Çalışanların Sorumlulukları
Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamasında Başarılı Olmak İçin Yapılması Gerekenler
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Uygulanmasında Yapılan Yanlışlıklar
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Ölçümü (İç ve Dış Müşteri İlişkileri Yönetimi Anketi)
  • Açıklama
    • Müşteri İlişkileri Yönetimi Teori, Uygulama, Ölçüm - Yavuz Demirel
       Gözden geçirilmiş ve güncellenmiş 3. baskısını yapan kitap, meslek yüksekokulu, yüksekokul ve fakültelerin ilgili bölümlerinin müfredatlarında, zorunlu veya seçmeli ders olarak yer alan "Müşteri İlişkileri Yönetimi" dersine yönelik olarak hazırlanmıştır. Kitap, piyasada müşteri ilişkileri yönetimini konu alan diğer kitaplardan farklı bir içeriğe sahiptir. Söz konusu kaynaklar genellikle müşteri ilişkileri yönetimini teorik olarak açıklamayla sınırlı kalırken, bu kitap müşteri ilişkileri yönetiminin ölçümüne ilişkin tekniklere ve anketlere de yer vererek içerik yönünden farklılaşmaktadır. Özellikle, anketler müşteri ilişkileri yönetiminin uygulamasına ilişkin başarı veya başarısızlıkları ortaya koyarak müşteri ilişkileri yönetimi sürecinin sistematik değerlendirilmesine yardımcı olmaktadır.
       Kitap üç temel bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde, müşteri ilişkileri yönetimi ile ilgili temel kavramlar açıklanmıştır. İkinci bölümde, müşteri ilişkileri yönetiminin uygulamasına ilişkin süreç ele alınmıştır. Üçüncü bölümde ise müşteri ilişkileri yönetimin ölçümünde kullanılan tekniklere ve anketlere yer verilmiştir. Kitapta çok sayıda tablo ve şekle yer verilerek, konuların daha kolay anlaşılması sağlanmıştır.
       
      Kitap sadece ders kitabı olarak değil aynı zamanda kamu ve özel kesim çalışan ve yöneticilerine müşteri ilişkileri konusunda da pratik bilgiler sunmaktadır.
       
      Konu Başlıkları
      Müşteri İlişkileri Yönetiminin Tanımı ve Kapsamı
      Müşteri İlişkileri Yönetiminin Amacı, Önemi ve İşletmelere Sağladığı Faydalar
      Müşteri İlişkiler Yönetiminin Özellikleri
      Müşteri İlişkileri Yönetimine Geçiş Nedenleri
      Müşteri İlişkileri Yönetiminin Sorumlulukları ve Unsurları
      Müşteri İlişkileri Yönetimi Modeli ve Uygulama Aşamaları
      Müşteri İlişkileri Yönetiminin Uygulamasında Tepe Yönetimi ve Çalışanların Sorumlulukları
      Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamasında Başarılı Olmak İçin Yapılması Gerekenler
      Müşteri İlişkileri Yönetiminin Uygulanmasında Yapılan Yanlışlıklar
      Müşteri İlişkileri Yönetiminin Ölçümü (İç ve Dış Müşteri İlişkileri Yönetimi Anketi)
      Stok Kodu
      :
      9789750241628
      Boyut
      :
      13x19
      Sayfa Sayısı
      :
      296
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Baskı
      :
      3
      Basım Tarihi
      :
      2017
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      211,50   
      211,50   
      2
      105,75   
      211,50   
      3
      70,50   
      211,50   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      211,50   
      211,50   
      2
      105,75   
      211,50   
      3
      70,50   
      211,50   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      211,50   
      211,50   
      2
      105,75   
      211,50   
      3
      70,50   
      211,50   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      211,50   
      211,50   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat