Müşteri Her Zaman Deneyim İster
Artık müşteriler kendilerine yakın hissettikleri, duygularına hitap eden, onları anlayan ve onlara özel çözümler sunan şirketleri tercih ediyorlar. Firmalar tasarlasa da tasarlamasa da müşteriler onlarla deneyimler yaşıyor ve bu deneyimler sonrasında satın alma kararlarını veriyorlar. Bu kitapta müşteri deneyiminin yönetim ilkelerini, en iyi uygulamalarını ve nasıl bir yol izlenerek uygulanabileceğini öğrenerek müşterilere eşsiz deneyimler yaratmanın kapısını aralayacağız.
Elma Yayınevi, Müşteri Her Zaman Deneyim İster adlı eserle buluşuyor okurlarıyla. Yazar Gökhan Kara’nın deneyimleriyle yazdığı ve her başlıkta teori ile pratiğin anlatıldığı kitapta, hem bilimsel çalışmaları hem de Türkiye’deki ve dünyadaki en iyi şirketlerin müşteri deneyimi alanındaki uygulamalarını okuyacaksınız.
Yazar Hakkında :
Gökhan Kara,Türkiye’nin ilk ve tek uluslararası müşteri deneyimi sertifikasına sahip (CCXP) müşteri deneyimi profesyonelidir. 70 ülkede 4000’den fazla üyesi bulunan müşteri deneyimi topluluğu CXPA’in global yönetim kurulu üyesi ve Türkiye topluluğu kurucusudur. Turkcell, Vodafone, Fibabanka ve Enerjisa gibi şirketlerde görev almış, 2020 Şubat ayından bu yana Pisano'da Müşteri Deneyimi Danışmanı olarak çalışmaktadır. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği ve İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Mühendisliği Yüksek Lisans mezunudur. 2008 yılından beri Young Guru Academy (YGA) gönüllüsüdür. 2019 yılında dünyada yılın en etkili müşteri deneyimi profesyonellerinden biri seçilmiş “CX Impact Awards”u kazanmış ve aynı yıl “CX Leader of the Year” listesinde dünyadaki en iyi 25 müşteri deneyimi liderinden biri olarak gösterilmiştir. UK CX Awards, International CX Awards ve European Customer Centricity Awards gibi Avrupa’nın en önemli ödül organizasyonlarına jüri başkanı olarak katılmıştır. Londra, Amsterdam, Stockholm, Berlin ve Viyana’da uluslararası müşteri deneyimi zirvelerinde konuşmalar yapmıştır. Harvard Business Review Blog’ta 2017 yılından bu yana yazarlık yapan ve Customer Experience Magazine ve CX Network gibi uluslararsı bloglarda da paylaşımları olan yazar, 2015 yılından beri müşteri deneyimi alanında kurumlara eğitimler ve danışmanlıklar vermektedir.
- Açıklama
Artık müşteriler kendilerine yakın hissettikleri, duygularına hitap eden, onları anlayan ve onlara özel çözümler sunan şirketleri tercih ediyorlar. Firmalar tasarlasa da tasarlamasa da müşteriler onlarla deneyimler yaşıyor ve bu deneyimler sonrasında satın alma kararlarını veriyorlar. Bu kitapta müşteri deneyiminin yönetim ilkelerini, en iyi uygulamalarını ve nasıl bir yol izlenerek uygulanabileceğini öğrenerek müşterilere eşsiz deneyimler yaratmanın kapısını aralayacağız.
Elma Yayınevi, Müşteri Her Zaman Deneyim İster adlı eserle buluşuyor okurlarıyla. Yazar Gökhan Kara’nın deneyimleriyle yazdığı ve her başlıkta teori ile pratiğin anlatıldığı kitapta, hem bilimsel çalışmaları hem de Türkiye’deki ve dünyadaki en iyi şirketlerin müşteri deneyimi alanındaki uygulamalarını okuyacaksınız.
Yazar Hakkında :
Gökhan Kara,Türkiye’nin ilk ve tek uluslararası müşteri deneyimi sertifikasına sahip (CCXP) müşteri deneyimi profesyonelidir. 70 ülkede 4000’den fazla üyesi bulunan müşteri deneyimi topluluğu CXPA’in global yönetim kurulu üyesi ve Türkiye topluluğu kurucusudur. Turkcell, Vodafone, Fibabanka ve Enerjisa gibi şirketlerde görev almış, 2020 Şubat ayından bu yana Pisano'da Müşteri Deneyimi Danışmanı olarak çalışmaktadır. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği ve İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Mühendisliği Yüksek Lisans mezunudur. 2008 yılından beri Young Guru Academy (YGA) gönüllüsüdür. 2019 yılında dünyada yılın en etkili müşteri deneyimi profesyonellerinden biri seçilmiş “CX Impact Awards”u kazanmış ve aynı yıl “CX Leader of the Year” listesinde dünyadaki en iyi 25 müşteri deneyimi liderinden biri olarak gösterilmiştir. UK CX Awards, International CX Awards ve European Customer Centricity Awards gibi Avrupa’nın en önemli ödül organizasyonlarına jüri başkanı olarak katılmıştır. Londra, Amsterdam, Stockholm, Berlin ve Viyana’da uluslararası müşteri deneyimi zirvelerinde konuşmalar yapmıştır. Harvard Business Review Blog’ta 2017 yılından bu yana yazarlık yapan ve Customer Experience Magazine ve CX Network gibi uluslararsı bloglarda da paylaşımları olan yazar, 2015 yılından beri müşteri deneyimi alanında kurumlara eğitimler ve danışmanlıklar vermektedir.Stok Kodu:9786257112659Boyut:14x20Sayfa Sayısı:176Basım Yeri:Ankara
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim104,25104,25252,13104,25334,75104,25Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim104,25104,25252,13104,25334,75104,25Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim104,25104,25252,13104,25334,75104,25Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim104,25104,252--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.