Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Moda, Reklam ve Toplumsal Değişim Eda Er

Moda, Reklam ve Toplumsal Değişim

Liste Fiyatı : 340,00TL
İndirimli Fiyat : 272,00TL
Kazancınız : 68,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 90,67TL
Havale/EFT ile : 266,56TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786253989187
119830
Moda, Reklam ve Toplumsal Değişim
Moda, Reklam ve Toplumsal Değişim
272.00

Günümüzde, bedenin korunması ihtiyacının ötesinde giysinin toplumsal amaçlarla giyilmesiyle ilişkili bir kavram olarak görülen moda; insanların toplumsallaşmalarında, özellikle toplumsal cinsiyet rollerine ilişkin kodlamaların iletilmesinde çok önemli bir role sahiptir. Simgesel anlamların inşasında oynadığı bu rol nedeniyle moda, reklamcılık açısından da büyük bir pazara hitap eden ve toplumsal cinsiyet rolleri açısından toplumun değişik kesimlerini temsil eden geniş bir tüketici kesimini barındıran bir alandır. Bir endüstri olması nedeniyle toplumsal bir altyapı kurumu, kültürel bir öge olması nedeniyle de bir üstyapı kurumu olarak kabul edilen moda; bu konumuyla toplumsal değişimin maddi koşulları bağlamında incelenen bir olgu olarak dikkat çekmektedir. Bu açıdan moda, değişen insanlar arası ilişkilerin olduğu kadar değişen toplumsal değerlerin ve anlamların da görünürlük kazandığı kültürel bir üretim alanı olarak görülmektedir. Bu kitap, moda alanını ve moda reklamlarını toplumsal değişim bağlamında ele alırken toplumsal cinsiyet temsilleri açısından insanların farklı tarihsel dönemlerde meydana gelen dönüşümleri giyim tarzları yoluyla nasıl ifade ettiklerini ve bu ifade biçimlerinin moda reklamlarında nasıl yansıtıldığını ortaya koymayı amaçlamaktadır.

  • Açıklama
    • Günümüzde, bedenin korunması ihtiyacının ötesinde giysinin toplumsal amaçlarla giyilmesiyle ilişkili bir kavram olarak görülen moda; insanların toplumsallaşmalarında, özellikle toplumsal cinsiyet rollerine ilişkin kodlamaların iletilmesinde çok önemli bir role sahiptir. Simgesel anlamların inşasında oynadığı bu rol nedeniyle moda, reklamcılık açısından da büyük bir pazara hitap eden ve toplumsal cinsiyet rolleri açısından toplumun değişik kesimlerini temsil eden geniş bir tüketici kesimini barındıran bir alandır. Bir endüstri olması nedeniyle toplumsal bir altyapı kurumu, kültürel bir öge olması nedeniyle de bir üstyapı kurumu olarak kabul edilen moda; bu konumuyla toplumsal değişimin maddi koşulları bağlamında incelenen bir olgu olarak dikkat çekmektedir. Bu açıdan moda, değişen insanlar arası ilişkilerin olduğu kadar değişen toplumsal değerlerin ve anlamların da görünürlük kazandığı kültürel bir üretim alanı olarak görülmektedir. Bu kitap, moda alanını ve moda reklamlarını toplumsal değişim bağlamında ele alırken toplumsal cinsiyet temsilleri açısından insanların farklı tarihsel dönemlerde meydana gelen dönüşümleri giyim tarzları yoluyla nasıl ifade ettiklerini ve bu ifade biçimlerinin moda reklamlarında nasıl yansıtıldığını ortaya koymayı amaçlamaktadır.

      Stok Kodu
      :
      9786253989187
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      238
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2023 Ekim
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      272,00   
      272,00   
      2
      136,00   
      272,00   
      3
      90,67   
      272,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      272,00   
      272,00   
      2
      136,00   
      272,00   
      3
      90,67   
      272,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      272,00   
      272,00   
      2
      136,00   
      272,00   
      3
      90,67   
      272,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      272,00   
      272,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat