Matematik Ve Fen Alanında Uluslararası Araştırmalar IV
Yazarlar:
Burhan SELÇUK
Mahmut BAYDAŞ
AÇIKLAMA
Matematik ve Fen Alanında Uluslararası Araştırmalar IV kitabımızda Türkiye’deki farklı üniversitelerde görev yapan akademisyenlerimizle bir araya gelmenin mutluluğunu yaşamaktayım. Ülkemizde bu tür çalışmaların artması, hem ilgili alanlarda pek çok eksiği gidermede hem de bundan sonra bu alanda çalışacak olan araştırmacılara katkı sağlayacağı için çok önemlidir.İlk insandan günümüze; bilimde sürekli gelişmeler meydana gelmektedir. Günümüze kadar gelen bu bilgi birikimi, ülkelerin ve toplumların ihtiyaçlarını karşılayabilmek için onları sürekli arayışlara itmiş ve bu arayışları süreğen kılmıştır. Bilim ve teknolojinin her yönden sürekli geliştiği günümüzde, öğrenme olgusu informal uygulamaların etkisinden uzaklaşarak daha çok formal uygulamaların etkisine girmiş ve kurumsallaşmış belirli düzeyde çevresel uyarıcılar ile zihinsel süreçlerin işe koşulduğu etkileşimli birikim ve aktif bir süreç olarak bireysel bir çabayı gerektirmektedir. Öğrenmede sorumluluk öğrenene özgü bir çaba olduğu için, ulaşılması planlanan hedeflerin istenilen nitelik ve nicelikte öğrenci davranışlarına dönüştürülmesinde, öğrenmeye rehberlik edilmesi bağlamında sorumluluğun öğretmenlerce üstlenilen görevler arasında yerini almıştır.
- Açıklama
Yazarlar:
Burhan SELÇUK
Mahmut BAYDAŞ
AÇIKLAMA
Matematik ve Fen Alanında Uluslararası Araştırmalar IV kitabımızda Türkiye’deki farklı üniversitelerde görev yapan akademisyenlerimizle bir araya gelmenin mutluluğunu yaşamaktayım. Ülkemizde bu tür çalışmaların artması, hem ilgili alanlarda pek çok eksiği gidermede hem de bundan sonra bu alanda çalışacak olan araştırmacılara katkı sağlayacağı için çok önemlidir.İlk insandan günümüze; bilimde sürekli gelişmeler meydana gelmektedir. Günümüze kadar gelen bu bilgi birikimi, ülkelerin ve toplumların ihtiyaçlarını karşılayabilmek için onları sürekli arayışlara itmiş ve bu arayışları süreğen kılmıştır. Bilim ve teknolojinin her yönden sürekli geliştiği günümüzde, öğrenme olgusu informal uygulamaların etkisinden uzaklaşarak daha çok formal uygulamaların etkisine girmiş ve kurumsallaşmış belirli düzeyde çevresel uyarıcılar ile zihinsel süreçlerin işe koşulduğu etkileşimli birikim ve aktif bir süreç olarak bireysel bir çabayı gerektirmektedir. Öğrenmede sorumluluk öğrenene özgü bir çaba olduğu için, ulaşılması planlanan hedeflerin istenilen nitelik ve nicelikte öğrenci davranışlarına dönüştürülmesinde, öğrenmeye rehberlik edilmesi bağlamında sorumluluğun öğretmenlerce üstlenilen görevler arasında yerini almıştır.
Stok Kodu:9786258108453Boyut:13 x 21 cmSayfa Sayısı:44Basım Yeri:KonyaBaskı:1Basım Tarihi:Mart 2022Kapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim203,15203,152101,58203,15367,72203,15Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim203,15203,152101,58203,15367,72203,15Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim203,15203,152101,58203,15367,72203,15Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim203,15203,152--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.