Matematik Öğretimi ve Çocuk EdebiyatıMatematik Dersinde Edebiyat Temelli Uygulamalar
Alanyazında alana/disipline özgü okuma bağlamında ele alınan becerilerin geliştirilmesi her branştan öğretmenden beklenmekte ve bu durum ‘Her öğretmen aynı zamanda bir okuma yazma öğretmenidir’ şeklindeki mantrayla ifade edilmektedir. Bu düşünceden ve sorumluluktan hareketle bu kitabın editörleri ve yazarları olarak bizler de ‘Aç Tırtıl artık kelebeğe dönüşürken Uyuyan Güzel’imiz ‘matematiği’ neden uyandırmayalım ve onu nitelikli kitaplarla öğretmeyelim?’ diye kendimize sorduk. İlham veren kütüphaneler, sahadaki deneyimlerimiz, yaptığımız çalışmalar ve bize yol gösteren pek çok araştırma bu çalışmayı yapmak üzere bir araya gelmemiz için bizleri yüreklendirdi. Hem ulusal hem de uluslararası alanyazında deneysel daha fazla çalışmaya ihtiyacın olduğu matematik öğretimi ve çocuk edebiyatı bütünleştirmesini farklı perspektiflerden ele almaya çalıştığımız kitabımızın özellikle farklı eğitim kademelerinde matematik öğretimi ve çocuk edebiyatı üzerine uygulamalar ve akademik çalışmalar yapanlara katkı sağlamasını umut ediyor; matematik öğretimi ve çocuk edebiyatı bütünleştirmesinin matematik öğretmenin birçok yolundan sadece birisi olduğunu hatırlatmak istiyoruz.
- Açıklama
Alanyazında alana/disipline özgü okuma bağlamında ele alınan becerilerin geliştirilmesi her branştan öğretmenden beklenmekte ve bu durum ‘Her öğretmen aynı zamanda bir okuma yazma öğretmenidir’ şeklindeki mantrayla ifade edilmektedir. Bu düşünceden ve sorumluluktan hareketle bu kitabın editörleri ve yazarları olarak bizler de ‘Aç Tırtıl artık kelebeğe dönüşürken Uyuyan Güzel’imiz ‘matematiği’ neden uyandırmayalım ve onu nitelikli kitaplarla öğretmeyelim?’ diye kendimize sorduk. İlham veren kütüphaneler, sahadaki deneyimlerimiz, yaptığımız çalışmalar ve bize yol gösteren pek çok araştırma bu çalışmayı yapmak üzere bir araya gelmemiz için bizleri yüreklendirdi. Hem ulusal hem de uluslararası alanyazında deneysel daha fazla çalışmaya ihtiyacın olduğu matematik öğretimi ve çocuk edebiyatı bütünleştirmesini farklı perspektiflerden ele almaya çalıştığımız kitabımızın özellikle farklı eğitim kademelerinde matematik öğretimi ve çocuk edebiyatı üzerine uygulamalar ve akademik çalışmalar yapanlara katkı sağlamasını umut ediyor; matematik öğretimi ve çocuk edebiyatı bütünleştirmesinin matematik öğretmenin birçok yolundan sadece birisi olduğunu hatırlatmak istiyoruz.
Stok Kodu:9786057523464Boyut:16x24Sayfa Sayısı:348Basım Yeri:AnkaraKapak Türü:Karton Kapak
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim250,75250,752125,38250,75383,58250,75Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim250,75250,752125,38250,75383,58250,75Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim250,75250,752125,38250,75383,58250,75Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim250,75250,752--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.