Markethink ya da Farkethink
Deneyim, Pazarlama, Perakendecilik ve Trendler üzerine eşsiz bir okuma deneyimi!
-Harvard Business Review Türkiye-
Deneyimsel pazarlama, duyusal markalama ve müşteri deneyiminin kusursuz birleşimi!
-The Bloomberg Businessweek Türkiye-
Müşteri bilimi ve müşteri deneyimi hakkında ilham verici bir kitap mı arıyorsunuz?
-Grafik Tasarım-
Deneyim tasarımı, yönetimi ve müşteri hakkında yeni dünya tasarımı!
-Brand Map-
- Açıklama
Deneyim, Pazarlama, Perakendecilik ve Trendler üzerine eşsiz bir okuma deneyimi!
-Harvard Business Review Türkiye-
Deneyimsel pazarlama, duyusal markalama ve müşteri deneyiminin kusursuz birleşimi!
-The Bloomberg Businessweek Türkiye-
Müşteri bilimi ve müşteri deneyimi hakkında ilham verici bir kitap mı arıyorsunuz?
-Grafik Tasarım-
Deneyim tasarımı, yönetimi ve müşteri hakkında yeni dünya tasarımı!
-Brand Map-
Stok Kodu:9786053114529Boyut:15 x 21 cmSayfa Sayısı:368Baskı:1Basım Tarihi:2018Kapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim225,00225,002112,50225,00375,00225,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim225,00225,002112,50225,00375,00225,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim225,00225,002112,50225,00375,00225,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim225,00225,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.