Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%25
Markalar Nasıl Genç Kalır Joeri Van Den Bergh

Markalar Nasıl Genç Kalır

Liste Fiyatı : 315,00TL
İndirimli Fiyat : 236,25TL
Kazancınız : 78,75TL
Taksitli fiyat : 3 x 78,75TL
Havale/EFT ile : 231,53TL
%25
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786054584888
65424
Markalar Nasıl Genç Kalır
Markalar Nasıl Genç Kalır
236.25

“Tüketici devrimine dahil olabilmek için, tüm markalar, en sevilen marka haline gelmeye çalışmalı. Bu kitap, Y Kuşağı’nın sevgisini nasıl kazanabileceğinizi anlatıyor. Tüm pazarlama ve marka profesyonelleri bu kitabı okumalı çünkü Y Kuşağı, her türden hedef kitleye de önderlik ediyor.”

Kevin Roberts, Saatchi & Saatchi Başkanı

“Markalarımızı sürekli olarak taze ve yaratıcı fikirlerle besliyoruz. Markalar Nasıl Genç Kalır, gençlerle sağlam bir bağ kurmak isteyen herkes için son derece zengin bir ilham kaynağı.”
Renzo Rosso, DIESEL’in Kurucusu ve CEO’su

Y ve Z kuşakları, reklam ve pazarlama açısından en kritik kesimi temsil ediyor ve bu kesimi oluşturan insanların ne düşündüğü, ne hissettiği ve nasıl davrandığı, markalar açısından hayati önem taşıyor. Marka uzmanları Joeri Van den Bergh ve Mattias Behrer,

Z Kuşağı’nın gücünü yeni pazar araştırmalarıyla kanıtlayarak, söz konusu kitleye hitap etmenin yollarını gösteriyor. Başarılı markaların pazarlama yöneticileriyle yapılan söyleşilerle ve zinde şirketlerin pratiklerini anlatan vaka çalışmalarıyla da desteklenen Markalar Nasıl Genç Kalır, işiniz üzerinde uzun süren etkileri olacak doğru stratejileri geliştirmenizi sağlayacak.

  • Açıklama
    • “Tüketici devrimine dahil olabilmek için, tüm markalar, en sevilen marka haline gelmeye çalışmalı. Bu kitap, Y Kuşağı’nın sevgisini nasıl kazanabileceğinizi anlatıyor. Tüm pazarlama ve marka profesyonelleri bu kitabı okumalı çünkü Y Kuşağı, her türden hedef kitleye de önderlik ediyor.”

      Kevin Roberts, Saatchi & Saatchi Başkanı

      “Markalarımızı sürekli olarak taze ve yaratıcı fikirlerle besliyoruz. Markalar Nasıl Genç Kalır, gençlerle sağlam bir bağ kurmak isteyen herkes için son derece zengin bir ilham kaynağı.”
      Renzo Rosso, DIESEL’in Kurucusu ve CEO’su

      Y ve Z kuşakları, reklam ve pazarlama açısından en kritik kesimi temsil ediyor ve bu kesimi oluşturan insanların ne düşündüğü, ne hissettiği ve nasıl davrandığı, markalar açısından hayati önem taşıyor. Marka uzmanları Joeri Van den Bergh ve Mattias Behrer,

      Z Kuşağı’nın gücünü yeni pazar araştırmalarıyla kanıtlayarak, söz konusu kitleye hitap etmenin yollarını gösteriyor. Başarılı markaların pazarlama yöneticileriyle yapılan söyleşilerle ve zinde şirketlerin pratiklerini anlatan vaka çalışmalarıyla da desteklenen Markalar Nasıl Genç Kalır, işiniz üzerinde uzun süren etkileri olacak doğru stratejileri geliştirmenizi sağlayacak.

      Stok Kodu
      :
      9786054584888
      Boyut
      :
      14.5x21.5cm
      Sayfa Sayısı
      :
      464
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
      Basım Tarihi
      :
      2016
      Çeviren
      :
      Canan Vaner
      Kapak Türü
      :
      Karton
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      236,25   
      236,25   
      2
      118,13   
      236,25   
      3
      78,75   
      236,25   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      236,25   
      236,25   
      2
      118,13   
      236,25   
      3
      78,75   
      236,25   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      236,25   
      236,25   
      2
      118,13   
      236,25   
      3
      78,75   
      236,25   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      236,25   
      236,25   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat