Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Marka Yönetimi Duygu Fırat

Marka Yönetimi

Liste Fiyatı : 150,00TL
İndirimli Fiyat : 120,00TL
Kazancınız : 30,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 40,00TL
Havale/EFT ile : 117,60TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786253971885
116862
Marka Yönetimi
Marka Yönetimi
120.00

Günümüz rekabet piyasasında tüketiciler, aynı ihtiyacı karşılayan onlarca marka arasından birini tercih ederler. Bu nedenle markalar, günümüz piyasa koşullarında her zamankinden daha önemli olmaya başlamıştır. Güçlü bir marka, bir şirketin; rekabet avantajı elde etmesine, yeni müşteriler çekmesine, satışlarını artırmasına, mevcut müşterilerini elde tutmasına ve ürünlerine yüksek bir fiyat koymasına yardımcı olabilir. Dolayısıyla güçlü marka yaratmak ve yaratılan markanın gücünü korumak ve markayı başarılı bir şekilde yönetmek için temel kavramların bilinmesi gerekir.
Kitapta; marka yaratma stratejileri, marka kimliği, marka kişiliği, marka imajı, marka değeri, marka estetiği, konumlandırma gibi marka kavramları ile literatüre yeni giren marka aşkı, marka topluluğu, marka evangelizmi gibi yeni kavramlardan bahsedilmiş, mümkün olduğu kadar çok güncel örneğe yer verilmiş ve sade bir dil kullanılmıştır. Tüm bu yönleriyle kitap, okuyuculara; marka yaratmak, markanın başarısını sürdürmek, diğer bir deyişle, marka yönetimi ile ilgili genel bir görüş sağlayacaktır.

  • Açıklama
    • Günümüz rekabet piyasasında tüketiciler, aynı ihtiyacı karşılayan onlarca marka arasından birini tercih ederler. Bu nedenle markalar, günümüz piyasa koşullarında her zamankinden daha önemli olmaya başlamıştır. Güçlü bir marka, bir şirketin; rekabet avantajı elde etmesine, yeni müşteriler çekmesine, satışlarını artırmasına, mevcut müşterilerini elde tutmasına ve ürünlerine yüksek bir fiyat koymasına yardımcı olabilir. Dolayısıyla güçlü marka yaratmak ve yaratılan markanın gücünü korumak ve markayı başarılı bir şekilde yönetmek için temel kavramların bilinmesi gerekir.
      Kitapta; marka yaratma stratejileri, marka kimliği, marka kişiliği, marka imajı, marka değeri, marka estetiği, konumlandırma gibi marka kavramları ile literatüre yeni giren marka aşkı, marka topluluğu, marka evangelizmi gibi yeni kavramlardan bahsedilmiş, mümkün olduğu kadar çok güncel örneğe yer verilmiş ve sade bir dil kullanılmıştır. Tüm bu yönleriyle kitap, okuyuculara; marka yaratmak, markanın başarısını sürdürmek, diğer bir deyişle, marka yönetimi ile ilgili genel bir görüş sağlayacaktır.

      Stok Kodu
      :
      9786253971885
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      192
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2023 Temmuz
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      120,00   
      120,00   
      2
      60,00   
      120,00   
      3
      40,00   
      120,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      120,00   
      120,00   
      2
      60,00   
      120,00   
      3
      40,00   
      120,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      120,00   
      120,00   
      2
      60,00   
      120,00   
      3
      40,00   
      120,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      120,00   
      120,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat