Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%25
Marka Stratejisi Nereye Gidiyor Ana Andjelic

Marka Stratejisi Nereye Gidiyor

Liste Fiyatı : 196,00TL
İndirimli Fiyat : 147,00TL
Kazancınız : 49,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 49,00TL
Havale/EFT ile : 144,06TL
%25
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786052314838
115923
Marka Stratejisi Nereye Gidiyor
Marka Stratejisi Nereye Gidiyor
147.00

Gerçek kürk giymek bir zamanlar zenginlik ve statü işaretiydi. Şimdi ise bir cehalet işareti. Lüks ürün kiralama ve ikinci el piyasası sayesinde, bugünlerde herkes bir Gucci kemerle dolaşabiliyor.

Pandemi her şeyi alt üst etti; kurallar baştan yazılıyor. Modern lüks markalarda uzmanlaşmış deneyimli marka stratejisti Ana Andjelic’e göre, “Marka stratejisinin geleceği gözlerimizin önünde şekilleniyor.”

Markaların nasıl davranması gerektiği hakkında kafalar karışık. Büyük markalar hantallık içindeyken küçük markalar daha yaratıcı: Topluluklarını, değerlerini ve amaçlarını harekete geçiriyorlar. Markaların sosyal, kültürel ve çevresel sermayesi, artık her zamankinden önemli.

Deneyimli stratejist Andjelic kitabında, marka anlatınızı ve rekabet stratejinizi değiştirmek, marka sembolleri oluşturmak ve yaymak, ürün ve hizmetlerinizin hem parasal hem de ahlaki değer yaratmasını sağlamak için sosyal etkilerden nasıl yararlanabileceğinizi analizler, örnekler ve araçlar eşliğinde anlatıyor.

  • Açıklama
    • Gerçek kürk giymek bir zamanlar zenginlik ve statü işaretiydi. Şimdi ise bir cehalet işareti. Lüks ürün kiralama ve ikinci el piyasası sayesinde, bugünlerde herkes bir Gucci kemerle dolaşabiliyor.

      Pandemi her şeyi alt üst etti; kurallar baştan yazılıyor. Modern lüks markalarda uzmanlaşmış deneyimli marka stratejisti Ana Andjelic’e göre, “Marka stratejisinin geleceği gözlerimizin önünde şekilleniyor.”

      Markaların nasıl davranması gerektiği hakkında kafalar karışık. Büyük markalar hantallık içindeyken küçük markalar daha yaratıcı: Topluluklarını, değerlerini ve amaçlarını harekete geçiriyorlar. Markaların sosyal, kültürel ve çevresel sermayesi, artık her zamankinden önemli.

      Deneyimli stratejist Andjelic kitabında, marka anlatınızı ve rekabet stratejinizi değiştirmek, marka sembolleri oluşturmak ve yaymak, ürün ve hizmetlerinizin hem parasal hem de ahlaki değer yaratmasını sağlamak için sosyal etkilerden nasıl yararlanabileceğinizi analizler, örnekler ve araçlar eşliğinde anlatıyor.

      Stok Kodu
      :
      9786052314838
      Boyut
      :
      13x20
      Sayfa Sayısı
      :
      168
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      147,00   
      147,00   
      2
      73,50   
      147,00   
      3
      49,00   
      147,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      147,00   
      147,00   
      2
      73,50   
      147,00   
      3
      49,00   
      147,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      147,00   
      147,00   
      2
      73,50   
      147,00   
      3
      49,00   
      147,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      147,00   
      147,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat