Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Yeni
Marka Aşkı Lydia Michael

Marka AşkıGüçlü Tüketici-Marka Bağları Oluşturma

Liste Fiyatı : 199,00TL
İndirimli Fiyat : 159,20TL
Kazancınız : 39,80TL
Taksitli fiyat : 3 x 53,07TL
Havale/EFT ile : 156,02TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786256182103
137259
Marka Aşkı
Marka Aşkı Güçlü Tüketici-Marka Bağları Oluşturma
159.20

Her başarılı markanın arkasında, onunla duygusal bağ kuran sadık bir kitle var. Peki, bir markayı sadece kullanmak yerine, onu sevmek mümkün mü?
 
Başarılı markalar tüketicilerinin kalbine hitap eder. İyi bir marka sadece kaliteli ürün veya hizmet sunmakla kalmaz, aynı zamanda duygusal bir bağ kurar.
Peki ama bunu nasıl yapacaksınız? 
 
Lydia Michael, Marka Aşkı’nda markalara aşkla bağlanan tüketicilerin sırlarını açığa çıkarıyor. Bir markanın hayranlık uyandırması için gerekli olan duygusal etkileşimleri ve stratejileri, çarpıcı örneklerle açıklıyor. Bunu yaparken, L’Oréal Almanya, LEGO, Huda Beauty ve MySwimPro gibi markaların hikâyelerinden, müşteri çalışmalarından ve deneyimlediği markalara dair gözlemlerinden yararlanıyor.
 
Bu kitap, sadece marka yaratıcılarına değil, tüm girişimcilere, pazarlamacılara ve iş dünyasında fark yaratmak isteyenlere rehber olacak nitelikte. Müşterilerinizin sadakatini nasıl kazanırsınız? Onları marka yolculuğunuzun bir parçası yapmanın yolu nedir? İster yeni bir marka kurmuş olun ister markanızı büyütmeyi veya marka imajınızı düzeltmeyi amaçlayın, yazarın kitapta açıkladığı “Marka Aşkının Sekiz Aşaması” ve “Marka Aşkı Etkenleri” yöntemleri ile marka aşkının gücünü ortaya
çıkarabilecek ve tüketicilerinizle aranızda gerçek bir bağ kurabileceksiniz.

  • Açıklama
    • Her başarılı markanın arkasında, onunla duygusal bağ kuran sadık bir kitle var. Peki, bir markayı sadece kullanmak yerine, onu sevmek mümkün mü?
       
      Başarılı markalar tüketicilerinin kalbine hitap eder. İyi bir marka sadece kaliteli ürün veya hizmet sunmakla kalmaz, aynı zamanda duygusal bir bağ kurar.
      Peki ama bunu nasıl yapacaksınız? 
       
      Lydia Michael, Marka Aşkı’nda markalara aşkla bağlanan tüketicilerin sırlarını açığa çıkarıyor. Bir markanın hayranlık uyandırması için gerekli olan duygusal etkileşimleri ve stratejileri, çarpıcı örneklerle açıklıyor. Bunu yaparken, L’Oréal Almanya, LEGO, Huda Beauty ve MySwimPro gibi markaların hikâyelerinden, müşteri çalışmalarından ve deneyimlediği markalara dair gözlemlerinden yararlanıyor.
       
      Bu kitap, sadece marka yaratıcılarına değil, tüm girişimcilere, pazarlamacılara ve iş dünyasında fark yaratmak isteyenlere rehber olacak nitelikte. Müşterilerinizin sadakatini nasıl kazanırsınız? Onları marka yolculuğunuzun bir parçası yapmanın yolu nedir? İster yeni bir marka kurmuş olun ister markanızı büyütmeyi veya marka imajınızı düzeltmeyi amaçlayın, yazarın kitapta açıkladığı “Marka Aşkının Sekiz Aşaması” ve “Marka Aşkı Etkenleri” yöntemleri ile marka aşkının gücünü ortaya
      çıkarabilecek ve tüketicilerinizle aranızda gerçek bir bağ kurabileceksiniz.

      Stok Kodu
      :
      9786256182103
      Boyut
      :
      13x21
      Sayfa Sayısı
      :
      248
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      159,20   
      159,20   
      2
      79,60   
      159,20   
      3
      53,07   
      159,20   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      159,20   
      159,20   
      2
      79,60   
      159,20   
      3
      53,07   
      159,20   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      159,20   
      159,20   
      2
      79,60   
      159,20   
      3
      53,07   
      159,20   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      159,20   
      159,20   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat