Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Makine Öğrenmesi İle Pazarlama Stratejilerinin Belirlenmesi Orkun Berk

Makine Öğrenmesi İle Pazarlama Stratejilerinin Belirlenmesi

Liste Fiyatı : 128,00TL
İndirimli Fiyat : 102,40TL
Kazancınız : 25,60TL
Taksitli fiyat : 3 x 34,13TL
Havale/EFT ile : 100,35TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786257566308
84951
Makine Öğrenmesi İle Pazarlama Stratejilerinin Belirlenmesi
Makine Öğrenmesi İle Pazarlama Stratejilerinin Belirlenmesi
102.40

Veri tabanlı pazarlama, son yıllarda teknolojik ilerlemeler ile birlikte hem üreticinin hem de tüketicinin hayatında önemli bir yer almaktadır. İçinde bulunduğumuz bilgi çağında, internet ağları vasıtası ile verinin ulaşılabilir olması, saklama maliyetlerinin azalması, analiz tekniklerinin artması ve müşteri merkezli pazarlama anlayışının gelişmesiyle birlikte işletmeler ilişkide bulundukları müşteriler hakkındaki çeşitli verileri toplamak, depolamak ve bu verileri yararlı bir şekilde bilgiye dönüştürerek rakiplerinde ayrışmak amacıyla birtakım çalışmalara yönelmişlerdir.
Bu çalışmaların yöntemlerini ve aşamalarını teorik olarak araştıran bu uygulama ayrıca hızlı tüketim gıda pazarında hizmet veren uluslararası bir firmanın, bir yıllık sipariş verilerinden yola çıkarak makine öğrenmesi algoritmaları ile müşteri bölümlemesi, satın alma davranışları ve ileriye yönelik satın alma eğilimlerini ortaya çıkaran çoklu regresyon analizleri ile müşteri bölümlerine yönelik pazarlama stratejileri geliştirilmesi konularını kapsamaktadır.

  • Açıklama
    • Veri tabanlı pazarlama, son yıllarda teknolojik ilerlemeler ile birlikte hem üreticinin hem de tüketicinin hayatında önemli bir yer almaktadır. İçinde bulunduğumuz bilgi çağında, internet ağları vasıtası ile verinin ulaşılabilir olması, saklama maliyetlerinin azalması, analiz tekniklerinin artması ve müşteri merkezli pazarlama anlayışının gelişmesiyle birlikte işletmeler ilişkide bulundukları müşteriler hakkındaki çeşitli verileri toplamak, depolamak ve bu verileri yararlı bir şekilde bilgiye dönüştürerek rakiplerinde ayrışmak amacıyla birtakım çalışmalara yönelmişlerdir.
      Bu çalışmaların yöntemlerini ve aşamalarını teorik olarak araştıran bu uygulama ayrıca hızlı tüketim gıda pazarında hizmet veren uluslararası bir firmanın, bir yıllık sipariş verilerinden yola çıkarak makine öğrenmesi algoritmaları ile müşteri bölümlemesi, satın alma davranışları ve ileriye yönelik satın alma eğilimlerini ortaya çıkaran çoklu regresyon analizleri ile müşteri bölümlerine yönelik pazarlama stratejileri geliştirilmesi konularını kapsamaktadır.

      Stok Kodu
      :
      9786257566308
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      190
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2021 Mayıs
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      102,40   
      102,40   
      2
      51,20   
      102,40   
      3
      34,13   
      102,40   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      102,40   
      102,40   
      2
      51,20   
      102,40   
      3
      34,13   
      102,40   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      102,40   
      102,40   
      2
      51,20   
      102,40   
      3
      34,13   
      102,40   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      102,40   
      102,40   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat