Makine Öğrenmesi İle Pazarlama Stratejilerinin Belirlenmesi
Veri tabanlı pazarlama, son yıllarda teknolojik ilerlemeler ile birlikte hem üreticinin hem de tüketicinin hayatında önemli bir yer almaktadır. İçinde bulunduğumuz bilgi çağında, internet ağları vasıtası ile verinin ulaşılabilir olması, saklama maliyetlerinin azalması, analiz tekniklerinin artması ve müşteri merkezli pazarlama anlayışının gelişmesiyle birlikte işletmeler ilişkide bulundukları müşteriler hakkındaki çeşitli verileri toplamak, depolamak ve bu verileri yararlı bir şekilde bilgiye dönüştürerek rakiplerinde ayrışmak amacıyla birtakım çalışmalara yönelmişlerdir.
Bu çalışmaların yöntemlerini ve aşamalarını teorik olarak araştıran bu uygulama ayrıca hızlı tüketim gıda pazarında hizmet veren uluslararası bir firmanın, bir yıllık sipariş verilerinden yola çıkarak makine öğrenmesi algoritmaları ile müşteri bölümlemesi, satın alma davranışları ve ileriye yönelik satın alma eğilimlerini ortaya çıkaran çoklu regresyon analizleri ile müşteri bölümlerine yönelik pazarlama stratejileri geliştirilmesi konularını kapsamaktadır.
- Açıklama
Veri tabanlı pazarlama, son yıllarda teknolojik ilerlemeler ile birlikte hem üreticinin hem de tüketicinin hayatında önemli bir yer almaktadır. İçinde bulunduğumuz bilgi çağında, internet ağları vasıtası ile verinin ulaşılabilir olması, saklama maliyetlerinin azalması, analiz tekniklerinin artması ve müşteri merkezli pazarlama anlayışının gelişmesiyle birlikte işletmeler ilişkide bulundukları müşteriler hakkındaki çeşitli verileri toplamak, depolamak ve bu verileri yararlı bir şekilde bilgiye dönüştürerek rakiplerinde ayrışmak amacıyla birtakım çalışmalara yönelmişlerdir.
Bu çalışmaların yöntemlerini ve aşamalarını teorik olarak araştıran bu uygulama ayrıca hızlı tüketim gıda pazarında hizmet veren uluslararası bir firmanın, bir yıllık sipariş verilerinden yola çıkarak makine öğrenmesi algoritmaları ile müşteri bölümlemesi, satın alma davranışları ve ileriye yönelik satın alma eğilimlerini ortaya çıkaran çoklu regresyon analizleri ile müşteri bölümlerine yönelik pazarlama stratejileri geliştirilmesi konularını kapsamaktadır.Stok Kodu:9786257566308Boyut:16x24Sayfa Sayısı:190Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2021 MayısKapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim102,40102,40251,20102,40334,13102,40Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim102,40102,40251,20102,40334,13102,40Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim102,40102,40251,20102,40334,13102,40Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim102,40102,402--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.