Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%15
Mağaza Atmosferi Faktörlerinin Marka İmajı ve Marka Aşkına Etkisi Sema

Mağaza Atmosferi Faktörlerinin Marka İmajı ve Marka Aşkına Etkisi

Liste Fiyatı : 311,00TL
İndirimli Fiyat : 264,35TL
Kazancınız : 46,65TL
Taksitli fiyat : 3 x 88,12TL
Havale/EFT ile : 259,06TL
%15
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786257316613
99220
Mağaza Atmosferi Faktörlerinin Marka İmajı ve Marka Aşkına Etkisi
Mağaza Atmosferi Faktörlerinin Marka İmajı ve Marka Aşkına Etkisi
264.35

Günümüz rekabet piyasası içerisinde ürün yelpazesi ve fiyatların birbirine benzemesi ve bu benzerliğin tüketici tarafından ayırt edilemeyecek duruma gelmesi markaları, kurumsal kimliklerini ön plana çıkartmak üzere çeşitli faaliyetlere yönlendirmiştir. Bu faaliyetler içerisinde tüketicilerin rasyonel duyguları yerine irrasyonel duygularına seslenmenin çok daha önemli olduğu gerçeği kavranarak duyusallık önem kazanmıştır. Duyusallığı markalara yansıtabilmenin yolu da tüketicinin marka ile en fazla etkileşimde bulunduğu yer olan mağazaları, markaların kurum kimliğine uygun dekore etmekten geçmektedir. Kurum kimliği bağlamında oluşturulan mağaza atmosferi doğru noktalara dikkat edilerek düzenlendiğinde, tüketiciye verilmek istenilen mesajın başarılı şekilde ulaştırılmasına büyük katkılar sağlamaktadır. Bu noktada mağazalar, işletmelerin kendilerini ifade edebildikleri, tüketicilere seslenebildikleri mecralar olarak önem kazanmaktadır.

  • Açıklama
    • Günümüz rekabet piyasası içerisinde ürün yelpazesi ve fiyatların birbirine benzemesi ve bu benzerliğin tüketici tarafından ayırt edilemeyecek duruma gelmesi markaları, kurumsal kimliklerini ön plana çıkartmak üzere çeşitli faaliyetlere yönlendirmiştir. Bu faaliyetler içerisinde tüketicilerin rasyonel duyguları yerine irrasyonel duygularına seslenmenin çok daha önemli olduğu gerçeği kavranarak duyusallık önem kazanmıştır. Duyusallığı markalara yansıtabilmenin yolu da tüketicinin marka ile en fazla etkileşimde bulunduğu yer olan mağazaları, markaların kurum kimliğine uygun dekore etmekten geçmektedir. Kurum kimliği bağlamında oluşturulan mağaza atmosferi doğru noktalara dikkat edilerek düzenlendiğinde, tüketiciye verilmek istenilen mesajın başarılı şekilde ulaştırılmasına büyük katkılar sağlamaktadır. Bu noktada mağazalar, işletmelerin kendilerini ifade edebildikleri, tüketicilere seslenebildikleri mecralar olarak önem kazanmaktadır.

      Stok Kodu
      :
      9786257316613
      Boyut
      :
      16 x 24 cm
      Sayfa Sayısı
      :
      179 s
      Basım Yeri
      :
      Konya
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      2021
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      264,35   
      264,35   
      2
      132,18   
      264,35   
      3
      88,12   
      264,35   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      264,35   
      264,35   
      2
      132,18   
      264,35   
      3
      88,12   
      264,35   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      264,35   
      264,35   
      2
      132,18   
      264,35   
      3
      88,12   
      264,35   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      264,35   
      264,35   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat