Lüks ve Markalama Tüketici Davranışlarında Lüsk İmgesi
* Toplumda yaşayan bireylere, “Lüks” kavramını en yalın bir biçimde ve tek sözcükle nasıl tanımlarsınız diye sorulsa çoğunlukla benzer yanıtlar verildiğini duyar gibiyim… “Ulaşılmaz olan”, “rahat olan”, “hava atılan”, “pahalı olan”, “sıra dışı olan”, “ayrıcalıklı olan”, “keyif alınan”, “özlenen”, “güvenli olan”, “üst düzeyde hizmet sunan”, “kaliteli olan” …
Gerçekte lüks olgusu nedir?
Yıllar içinde lüks kavramı da birçok kavram gibi anlamsal çerçevede ve algı düzeyinde değişime uğramış mıdır?
- Açıklama
* Toplumda yaşayan bireylere, “Lüks” kavramını en yalın bir biçimde ve tek sözcükle nasıl tanımlarsınız diye sorulsa çoğunlukla benzer yanıtlar verildiğini duyar gibiyim… “Ulaşılmaz olan”, “rahat olan”, “hava atılan”, “pahalı olan”, “sıra dışı olan”, “ayrıcalıklı olan”, “keyif alınan”, “özlenen”, “güvenli olan”, “üst düzeyde hizmet sunan”, “kaliteli olan” …
Gerçekte lüks olgusu nedir?
Yıllar içinde lüks kavramı da birçok kavram gibi anlamsal çerçevede ve algı düzeyinde değişime uğramış mıdır?Stok Kodu:9786053779223Boyut:16x24Sayfa Sayısı:168Basım Yeri:İstanbulKapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim170,55170,55285,28170,55356,85170,55Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim170,55170,55285,28170,55356,85170,55Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim170,55170,55285,28170,55356,85170,55Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim170,55170,552--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.