Kurumsal Pazarlama ve Sosyal Sorumluluk
Teknolojinin gelişmesi, sadece kurumların gelişmesini değil hedef kitlelerin bilinçlenmesini de beraberinde getirmiştir. Aynı ürün ya da hizmetin birçok farklı çeşidini bulabilen, bilgi teknolojileri ile dünya üzerinde sınırsız bilgiye ulaşabilen hedef kitlelerin kurumlardan beklentileri her geçen gün artmakta ve farklı bir boyut kazanmaktadır. Bu durum, kurumları farklı arayışlara yöneltmektedir. Kurumlar bu nedenle imaj, itibar, iletişim, paydaş yönetimi, marka yönetimi, kurum kimliği, kurum kültürü uygulamalarına yönelmektedir. Kurumsal pazarlama, kurum kimliği, kurum kültürü, kurumsal iletişim, kurumsal itibar, pazarlama ve paydaş yönetimi, kurumsal marka yönetimi bileşenlerinden oluşmaktadır. Bu bileşenler kurumsal pazarlama karması olarak adlandırılmakta ve kurumsal pazarlama hepsinin üzerindeki çatı olarak tanımlanmaktadır. Günümüzde kurumlar sosyal sorumluluk konusu üzerinde önemle durmaktadır. Sosyal sorumluluk, kurumların itibar ölçümleme kriterleri içerisinde yer almakta ve bu alanda yapılan çalışmalar çeşitli mekanizmalar tarafından çeşitli ilkeler çerçevesinde denetlenmektedir. Dernekleşme şeklindeki kurumsallaşma hareketleri de kurumsal sosyal sorumluluğun önemini ortaya koymaktadır. Kurumsal pazarlama ve sosyal sorumluluk konularının ele alındığı bu kitap, her iki konuyu ve aralarındaki ilişkiyi ortaya koymaktadır. Kurumsal pazarlama ve sosyal sorumluluk konularına ilişkin akademik bilgileri ve başarılı sosyal sorumluluk örneklerini içeren çalışma, gerek akademik gerekse sektörel alanda başvuru kaynağı niteliği taşımaktadır
- Açıklama
Teknolojinin gelişmesi, sadece kurumların gelişmesini değil hedef kitlelerin bilinçlenmesini de beraberinde getirmiştir. Aynı ürün ya da hizmetin birçok farklı çeşidini bulabilen, bilgi teknolojileri ile dünya üzerinde sınırsız bilgiye ulaşabilen hedef kitlelerin kurumlardan beklentileri her geçen gün artmakta ve farklı bir boyut kazanmaktadır. Bu durum, kurumları farklı arayışlara yöneltmektedir. Kurumlar bu nedenle imaj, itibar, iletişim, paydaş yönetimi, marka yönetimi, kurum kimliği, kurum kültürü uygulamalarına yönelmektedir. Kurumsal pazarlama, kurum kimliği, kurum kültürü, kurumsal iletişim, kurumsal itibar, pazarlama ve paydaş yönetimi, kurumsal marka yönetimi bileşenlerinden oluşmaktadır. Bu bileşenler kurumsal pazarlama karması olarak adlandırılmakta ve kurumsal pazarlama hepsinin üzerindeki çatı olarak tanımlanmaktadır. Günümüzde kurumlar sosyal sorumluluk konusu üzerinde önemle durmaktadır. Sosyal sorumluluk, kurumların itibar ölçümleme kriterleri içerisinde yer almakta ve bu alanda yapılan çalışmalar çeşitli mekanizmalar tarafından çeşitli ilkeler çerçevesinde denetlenmektedir. Dernekleşme şeklindeki kurumsallaşma hareketleri de kurumsal sosyal sorumluluğun önemini ortaya koymaktadır. Kurumsal pazarlama ve sosyal sorumluluk konularının ele alındığı bu kitap, her iki konuyu ve aralarındaki ilişkiyi ortaya koymaktadır. Kurumsal pazarlama ve sosyal sorumluluk konularına ilişkin akademik bilgileri ve başarılı sosyal sorumluluk örneklerini içeren çalışma, gerek akademik gerekse sektörel alanda başvuru kaynağı niteliği taşımaktadır
Stok Kodu:9786053203483Boyut:16x24Sayfa Sayısı:132Basım Yeri:AnkaraBaskı:3Basım Tarihi:2023 NisanKapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim120,00120,00260,00120,00340,00120,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim120,00120,00260,00120,00340,00120,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim120,00120,00260,00120,00340,00120,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim120,00120,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.