Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%10
Kültür Pazarlaması Nevin Karabıyık Yerden

Kültür Pazarlaması

Liste Fiyatı : 200,00TL
İndirimli Fiyat : 180,00TL
Kazancınız : 20,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 60,00TL
Havale/EFT ile : 176,40TL
%10
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786054749959
42928
Kültür Pazarlaması
Kültür Pazarlaması
180.00
Pazarlamanın ve pazarlama stratejisinin kültür ekonomilerine uyarlanması ile ortaya çıkan kültür pazarlaması, kültür ekonomilerinin sağladığı ekonomik ve sosyal kalkınma nedeni ile giderek önemli bir noktaya gelmektedir. Günümüzde toplumlar, kültür üretiminde bulundukça ve kültür ürünlerine olan talebi arttırdıkça gelişmişlik düzeylerinin arttığı görülmektedir. Kültür pazarlaması kapsamında birtakım  strateji ve politikaların geliştirilmesi ve uygulanması, ülkelerin ekonomik ve sosyal kalkınmasını da arttırmaktadır.
 
Bu kitapta, kültür pazarlaması kavramı, kültür ürünlerinin fiyatlandırma, tutundurma ve dağıtım stratejileri; sinema, tiyatro, görsel sanatlar, gastronomi, kültür mirasları gibi çeşitli kültür ürün kategorilerinin belirlenmesi ve kültür pazarlama stratejisi konuları açıklanmaktadır. Kültür miraslarının algılanan hizmet kalitesinin, İstanbul’un destinasyon imaj türleri üzerine etkisi üzerine yapılan araştırmanın sonuçları kültür pazarlaması açısından değerlendirilmektedir. Kültür pazarlaması, içinde bulunduğumuz yüzyılda hızlı gelişim gösteren önemli bir çalışma alanı olarak varlığını sürdürmeye devam edecektir. 
  • Açıklama
    • Pazarlamanın ve pazarlama stratejisinin kültür ekonomilerine uyarlanması ile ortaya çıkan kültür pazarlaması, kültür ekonomilerinin sağladığı ekonomik ve sosyal kalkınma nedeni ile giderek önemli bir noktaya gelmektedir. Günümüzde toplumlar, kültür üretiminde bulundukça ve kültür ürünlerine olan talebi arttırdıkça gelişmişlik düzeylerinin arttığı görülmektedir. Kültür pazarlaması kapsamında birtakım  strateji ve politikaların geliştirilmesi ve uygulanması, ülkelerin ekonomik ve sosyal kalkınmasını da arttırmaktadır.
       
      Bu kitapta, kültür pazarlaması kavramı, kültür ürünlerinin fiyatlandırma, tutundurma ve dağıtım stratejileri; sinema, tiyatro, görsel sanatlar, gastronomi, kültür mirasları gibi çeşitli kültür ürün kategorilerinin belirlenmesi ve kültür pazarlama stratejisi konuları açıklanmaktadır. Kültür miraslarının algılanan hizmet kalitesinin, İstanbul’un destinasyon imaj türleri üzerine etkisi üzerine yapılan araştırmanın sonuçları kültür pazarlaması açısından değerlendirilmektedir. Kültür pazarlaması, içinde bulunduğumuz yüzyılda hızlı gelişim gösteren önemli bir çalışma alanı olarak varlığını sürdürmeye devam edecektir. 
      Stok Kodu
      :
      9786054749959
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      176
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      180,00   
      180,00   
      2
      90,00   
      180,00   
      3
      60,00   
      180,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      180,00   
      180,00   
      2
      90,00   
      180,00   
      3
      60,00   
      180,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      180,00   
      180,00   
      2
      90,00   
      180,00   
      3
      60,00   
      180,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      180,00   
      180,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat