Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Kriz Dönemlerinde Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi Hasan Selçuk E

Kriz Dönemlerinde Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

Liste Fiyatı : 165,00TL
İndirimli Fiyat : 132,00TL
Kazancınız : 33,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 44,00TL
Havale/EFT ile : 129,36TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786258399233
100531
Kriz Dönemlerinde Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi
Kriz Dönemlerinde Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi
132.00

Değerli okuyucu,içinde bulunduğumuz Covid 19 Pandemi sürecinde “Kriz Dönemlerinde Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi ( Covid 19 Pandemisi Örneği)” kitabımın literatüre ve sizlere önemli katkılar sağlayacağını ümit ediyorum.

Küresel rekabet yoğunlaştıkça ve rekabet avantajı etkisini kaybettikçe bu unsurların marka değerine ve yönetimine yaptığı katkı artmaktadır. Bu bağlamda stratejik pazarlama ve marka yönetiminin nasıl bir etkileşimde olduğunu, iki alanın birleşimiyle ortaya çıkan yeni stratejilerin ve katkıların bilinmesi gereklilik arz etmektedir. Bu amaçlar doğrultusunda bu kitap öncelikle iki alanın derinliğini ve ortak noktalarını anlaşılır kılmak için bu alanların hangi tabanda kesiştiğini ve birbirlerini hangi açılardan tamamladığını görmek üzere bir içerik sunacaktır.

 

 

GİRİŞ

STRATEJİK PAZARLAMA VE MARKAYÖNETİMİNİN KESİŞİMİ

Stratejik Pazarlama

Marka Yönetimi

Stratejik Pazarlama Çerçevesinde Marka Yönetimi

Marka Penetrasyonu

Marka Genişlemesi

Marka Aktarımı (Transferi)

Uluslararasılaşma

Marka Geliştirme/ Çoklu Marka Stratejisi

Marka Çeşitlendirmesi

Ürün Marka Stratejisi

Şemsiye Marka Stratejisi

Aile Markası Stratejisi

Kurumsal Markalaşma Stratejisi

Stratejik Pazarlama İle Dönüşen Marka Kültürü ve Kimliği

Marka Yönetiminde Stratejik Pazarlama Etkisi ve Pazarlama Metrikleri

Özet

Krizin Tanımı ve Kapsamı

KRİZ DÖNEMLERİNDE STRATEJİKPAZARLAMA VE MARKA YÖNETİMİ

Kriz Yönetimi

Krizin Stratejik Pazarlamaya Etkisi

Krizin Marka Yönetimine Etkisi

Kriz Dönemlerinde Stratejik Pazarlama veMarka Yönetimi Etkileşimi

  • Açıklama
    • Değerli okuyucu,içinde bulunduğumuz Covid 19 Pandemi sürecinde “Kriz Dönemlerinde Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi ( Covid 19 Pandemisi Örneği)” kitabımın literatüre ve sizlere önemli katkılar sağlayacağını ümit ediyorum.

      Küresel rekabet yoğunlaştıkça ve rekabet avantajı etkisini kaybettikçe bu unsurların marka değerine ve yönetimine yaptığı katkı artmaktadır. Bu bağlamda stratejik pazarlama ve marka yönetiminin nasıl bir etkileşimde olduğunu, iki alanın birleşimiyle ortaya çıkan yeni stratejilerin ve katkıların bilinmesi gereklilik arz etmektedir. Bu amaçlar doğrultusunda bu kitap öncelikle iki alanın derinliğini ve ortak noktalarını anlaşılır kılmak için bu alanların hangi tabanda kesiştiğini ve birbirlerini hangi açılardan tamamladığını görmek üzere bir içerik sunacaktır.

       

       

      GİRİŞ

      STRATEJİK PAZARLAMA VE MARKAYÖNETİMİNİN KESİŞİMİ

      Stratejik Pazarlama

      Marka Yönetimi

      Stratejik Pazarlama Çerçevesinde Marka Yönetimi

      Marka Penetrasyonu

      Marka Genişlemesi

      Marka Aktarımı (Transferi)

      Uluslararasılaşma

      Marka Geliştirme/ Çoklu Marka Stratejisi

      Marka Çeşitlendirmesi

      Ürün Marka Stratejisi

      Şemsiye Marka Stratejisi

      Aile Markası Stratejisi

      Kurumsal Markalaşma Stratejisi

      Stratejik Pazarlama İle Dönüşen Marka Kültürü ve Kimliği

      Marka Yönetiminde Stratejik Pazarlama Etkisi ve Pazarlama Metrikleri

      Özet

      Krizin Tanımı ve Kapsamı

      KRİZ DÖNEMLERİNDE STRATEJİKPAZARLAMA VE MARKA YÖNETİMİ

      Kriz Yönetimi

      Krizin Stratejik Pazarlamaya Etkisi

      Krizin Marka Yönetimine Etkisi

      Kriz Dönemlerinde Stratejik Pazarlama veMarka Yönetimi Etkileşimi

      Stok Kodu
      :
      9786258399233
      Boyut
      :
      13,00 x 21,00 cm
      Sayfa Sayısı
      :
      96
      Basım Yeri
      :
      Adana
      Basım Tarihi
      :
      2022
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      132,00   
      132,00   
      2
      66,00   
      132,00   
      3
      44,00   
      132,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      132,00   
      132,00   
      2
      66,00   
      132,00   
      3
      44,00   
      132,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      132,00   
      132,00   
      2
      66,00   
      132,00   
      3
      44,00   
      132,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      132,00   
      132,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat