Konut Yönetimi
Tesislerin/binaların yönetimi alanında ikinci kitabını yayınlayan Dr. Aylin İLGEN, bu kitabında konutlar ve bu konutlarda yaşayanlar açısından değerlendirmelerde bulunmuştur. Sadece barınma ihtiyacına yönelik olarak değil bir yaşam biçimi, prestij algısı ile mekanların değişimi konu edilmiştir. Konutlara bakış açısının değişmesi haliyle beklentilerde de değişimlere yol açmıştır. Bu demek oluyor ki her zamankinden daha farklı bir yönetim anlayışı sergilememiz gerekiyor.
Müşteri memnuniyetinin önemi vurgulanırken müşterinin gerçekte kim olduğu, işveren mi yoksa hizmet verdiğimiz kişiler mi olduğu bir soru işaretidir. Kime hizmet ediyoruz? Hangi kesimin memnuniyeti bizim iş sözleşmemizin devamlılığını sağlıyor? Peki kanunlar bu noktada ne diyor ve biz yöneticilere hangi sorumlulukları yüklüyor?
Pek çok farklı bakış açılarının yansıtıldığı kitabın amacı, zamanımızın büyük bir bölümünü geçirdiğimiz yaşam alanlarımızda memnuniyetin önemini açığa çıkarmak ki herkes yuvasında mutlu mesut bir yaşam hayal eder, hem de bu alanda çalışan/çalışmaya başlayacak olan yöneticilere tarafsız bir bakış açısı kazandırmaktır.
Tesis yönetimi alanında çeşitli makale ve akademik çalışmaları bulunan Dr. Aylin İLGEN, tesis yöneticiliğinin bir meslek tanımının olması ve üniversitelerde bu alanda bölümler açılması için büyük bir çaba göstermekte, emek vermektedir. Türkiye’de ilk olarak, sadece sektör yöneticilerinin üye olabildiği Uluslararası Tesis Yöneticileri Derneğinin (TESYÖN) kurucu başkanlığını yapmış ve üniversitelerde “Tesis Yöneticiliği” yüksek lisans programının müfredat çalışmalarına katkı sağlayarak, akademisyenlerin ilgisini çekmeyi başarmıştır.
- Açıklama
Tesislerin/binaların yönetimi alanında ikinci kitabını yayınlayan Dr. Aylin İLGEN, bu kitabında konutlar ve bu konutlarda yaşayanlar açısından değerlendirmelerde bulunmuştur. Sadece barınma ihtiyacına yönelik olarak değil bir yaşam biçimi, prestij algısı ile mekanların değişimi konu edilmiştir. Konutlara bakış açısının değişmesi haliyle beklentilerde de değişimlere yol açmıştır. Bu demek oluyor ki her zamankinden daha farklı bir yönetim anlayışı sergilememiz gerekiyor.
Müşteri memnuniyetinin önemi vurgulanırken müşterinin gerçekte kim olduğu, işveren mi yoksa hizmet verdiğimiz kişiler mi olduğu bir soru işaretidir. Kime hizmet ediyoruz? Hangi kesimin memnuniyeti bizim iş sözleşmemizin devamlılığını sağlıyor? Peki kanunlar bu noktada ne diyor ve biz yöneticilere hangi sorumlulukları yüklüyor?
Pek çok farklı bakış açılarının yansıtıldığı kitabın amacı, zamanımızın büyük bir bölümünü geçirdiğimiz yaşam alanlarımızda memnuniyetin önemini açığa çıkarmak ki herkes yuvasında mutlu mesut bir yaşam hayal eder, hem de bu alanda çalışan/çalışmaya başlayacak olan yöneticilere tarafsız bir bakış açısı kazandırmaktır.
Tesis yönetimi alanında çeşitli makale ve akademik çalışmaları bulunan Dr. Aylin İLGEN, tesis yöneticiliğinin bir meslek tanımının olması ve üniversitelerde bu alanda bölümler açılması için büyük bir çaba göstermekte, emek vermektedir. Türkiye’de ilk olarak, sadece sektör yöneticilerinin üye olabildiği Uluslararası Tesis Yöneticileri Derneğinin (TESYÖN) kurucu başkanlığını yapmış ve üniversitelerde “Tesis Yöneticiliği” yüksek lisans programının müfredat çalışmalarına katkı sağlayarak, akademisyenlerin ilgisini çekmeyi başarmıştır.Stok Kodu:9786258200904Boyut:16x24Sayfa Sayısı:174Basım Yeri:İstanbulBasım Tarihi:2023 Ekim
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim328,50328,502164,25328,503109,50328,50Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim328,50328,502164,25328,503109,50328,50Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim328,50328,502164,25328,503109,50328,50Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim328,50328,502--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.