Kimya Eğitiminde Güncel Araştırmalar
İçindekiler:
* BÖLÜM 1 Yaratıcı Düşünmenin Desteklendiği Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygun Öğretimin 11. Sınıf Öğrencilerinin Kimyasal Tepkimelerde Enerji Konusundaki Kavramalarına Ve Çizimlerine Etkisi
/ Hakkı KADAYIFÇI, Melike ATAÇ
* BÖLÜM 2 Atom ve Periyodik Cetvel Ünitesinde Bilimin Doğası Hakkındaki Düşünceleri Geliştirmeye Yönelik Ders Planı Örneği
/ Seyide EROĞLU, Oktay BEKTAŞ
* BÖLÜM 3 Kimya Derslerinde STEM Yaklaşımına Dayalı Örnek Etkinliklerin Tasarlanması: Sis Yakalama Ağı
/ Seyide EROĞLU, Oktay BEKTAŞ
* BÖLÜM 4 Öğretmen Adaylarında Eğitsel Oyunlarla Farkındalık Oluşturulması: İyonik Bağlı Anorganik Bileşikler
/ Sena ÇETİN, Dilek ÇELİKLER
* BÖLÜM 5
Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Özdüzenleme Stratejilerinin Cinsiyet ve Alan Değişkenleri Açısından İncelenmesi
/ Funda EKİCİ Ayşe YALÇIN ÇELİK
* BÖLÜM 6 Öğretmen Adayları Tarafından Geliştirilen Ders Planlarının Fen | Çevre | Sağlık Vizyonu Çerçevesinde İncelenmesi
/ Ayla ÇETİN DİNDAR
* BÖLÜM 7 Motivasyonel Düzenleme Stratejileri Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
/ Burcu IŞIK Basri ATASOY
* BÖLÜM 8 Türkiye’deki Kimya Eğitimi Alanında Tamamlanan Doktora Tezlerinin Analizi: (2011-2021)
/ Soner YAVUZCem BÜYÜKEKŞİ
BÖLÜM 9
Doğrudan Yansıtıcı Yaklaşıma Dayalı Bilimin Doğası Öğretiminin 9. Sınıf Öğrencilerinin Bilimin Doğasına Yönelik Görüşlerine ve Akademik Başarılarına Etkisi
/ Nagihan KADIOĞLU Özge ÖZYALÇIN OSKAY
* BÖLÜM 10 2017-2022 Yılları Arasında Kimya Eğitimi Alanında Türkiye’de Yapılan Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi
/ Nevin KOZCU ÇAKIRBurcu ŞENLER
* BÖLÜM 11 Kimya Dersi Bağlamında Özdüzenlemeli Öğrenme
/ Cansel KADIOĞLU AKBULUT
- Açıklama
İçindekiler:
* BÖLÜM 1 Yaratıcı Düşünmenin Desteklendiği Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygun Öğretimin 11. Sınıf Öğrencilerinin Kimyasal Tepkimelerde Enerji Konusundaki Kavramalarına Ve Çizimlerine Etkisi
/ Hakkı KADAYIFÇI, Melike ATAÇ
* BÖLÜM 2 Atom ve Periyodik Cetvel Ünitesinde Bilimin Doğası Hakkındaki Düşünceleri Geliştirmeye Yönelik Ders Planı Örneği
/ Seyide EROĞLU, Oktay BEKTAŞ
* BÖLÜM 3 Kimya Derslerinde STEM Yaklaşımına Dayalı Örnek Etkinliklerin Tasarlanması: Sis Yakalama Ağı
/ Seyide EROĞLU, Oktay BEKTAŞ
* BÖLÜM 4 Öğretmen Adaylarında Eğitsel Oyunlarla Farkındalık Oluşturulması: İyonik Bağlı Anorganik Bileşikler
/ Sena ÇETİN, Dilek ÇELİKLER
* BÖLÜM 5
Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Özdüzenleme Stratejilerinin Cinsiyet ve Alan Değişkenleri Açısından İncelenmesi
/ Funda EKİCİ Ayşe YALÇIN ÇELİK
* BÖLÜM 6 Öğretmen Adayları Tarafından Geliştirilen Ders Planlarının Fen | Çevre | Sağlık Vizyonu Çerçevesinde İncelenmesi
/ Ayla ÇETİN DİNDAR
* BÖLÜM 7 Motivasyonel Düzenleme Stratejileri Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
/ Burcu IŞIK Basri ATASOY
* BÖLÜM 8 Türkiye’deki Kimya Eğitimi Alanında Tamamlanan Doktora Tezlerinin Analizi: (2011-2021)
/ Soner YAVUZCem BÜYÜKEKŞİ
BÖLÜM 9
Doğrudan Yansıtıcı Yaklaşıma Dayalı Bilimin Doğası Öğretiminin 9. Sınıf Öğrencilerinin Bilimin Doğasına Yönelik Görüşlerine ve Akademik Başarılarına Etkisi
/ Nagihan KADIOĞLU Özge ÖZYALÇIN OSKAY
* BÖLÜM 10 2017-2022 Yılları Arasında Kimya Eğitimi Alanında Türkiye’de Yapılan Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi
/ Nevin KOZCU ÇAKIRBurcu ŞENLER
* BÖLÜM 11 Kimya Dersi Bağlamında Özdüzenlemeli Öğrenme
/ Cansel KADIOĞLU AKBULUTStok Kodu:9786256965386Boyut:16x24Sayfa Sayısı:241Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2022
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim220,00220,002110,00220,00373,33220,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim220,00220,002110,00220,00373,33220,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim220,00220,002110,00220,00373,33220,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim220,00220,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.