Kavramsal Netlik Bir Dinden Öğrenme Modeli
Elinizdeki kitapta yapılmak istenen teoriyi ve uygulamayı kucaklayan bir bilinç ve eylemlilik bütünlüğü yetisi geliştirme yönüyle din eğitiminin yeni sorumluluğuna dikkat çekmektir. Bu sorumluluğun adı: Din öğretiminde kavramsal netlik sağlamaktır. Bu yönüyle eser, din dersi öğretmenimize bir sesleniş, bir çağrı niteliği taşıyor. Öğretmenlerimize güçlü birikimlerini yeni bağlamlar ve özellikle “karşılaşma ahlakı” bağlamı içinde yeniden gözden geçirme fırsatı sunarken 21. Yüzyıla öğrenci hazırlayan gayretli öğretmenlerimizin bilgisini de bilgeliğe dönüştürmek için yardımcı olmaya çalışıyor. Mutlu yaşam becerileri geliştirmede, yaşam karşısında ahlaki bir duruşa sahip olmada, sorun çözmede, sorumluluk almada, kararlara ışık tutmada din eğitiminin rolünü kavramlar üzerinden tartışıyor. Hem kendi özgürlüğünün, özgünlüğünün ve sorumluluğunun ayırdında hem de Cenab-ı Hakk’ın lütfuna,bereketine , feyz ve ihsanına talip olan insan tasavvurunu imgeliyor. İdeal olana yaklaşmada bireyin kendi benliğiyle yeterli bir iletişime girmesinin gereğini vurguluyor. Böylece din eğitiminin hayata ve insana dair bir anlam ve anlamlandırma haritası sunma işlevini ortaya çıkarmak istiyor.
- Açıklama
Elinizdeki kitapta yapılmak istenen teoriyi ve uygulamayı kucaklayan bir bilinç ve eylemlilik bütünlüğü yetisi geliştirme yönüyle din eğitiminin yeni sorumluluğuna dikkat çekmektir. Bu sorumluluğun adı: Din öğretiminde kavramsal netlik sağlamaktır. Bu yönüyle eser, din dersi öğretmenimize bir sesleniş, bir çağrı niteliği taşıyor. Öğretmenlerimize güçlü birikimlerini yeni bağlamlar ve özellikle “karşılaşma ahlakı” bağlamı içinde yeniden gözden geçirme fırsatı sunarken 21. Yüzyıla öğrenci hazırlayan gayretli öğretmenlerimizin bilgisini de bilgeliğe dönüştürmek için yardımcı olmaya çalışıyor. Mutlu yaşam becerileri geliştirmede, yaşam karşısında ahlaki bir duruşa sahip olmada, sorun çözmede, sorumluluk almada, kararlara ışık tutmada din eğitiminin rolünü kavramlar üzerinden tartışıyor. Hem kendi özgürlüğünün, özgünlüğünün ve sorumluluğunun ayırdında hem de Cenab-ı Hakk’ın lütfuna,bereketine , feyz ve ihsanına talip olan insan tasavvurunu imgeliyor. İdeal olana yaklaşmada bireyin kendi benliğiyle yeterli bir iletişime girmesinin gereğini vurguluyor. Böylece din eğitiminin hayata ve insana dair bir anlam ve anlamlandırma haritası sunma işlevini ortaya çıkarmak istiyor.
Stok Kodu:9786258044478Boyut:16x24Sayfa Sayısı:270Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2022 ŞubatKapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim207,40207,402103,70207,40369,13207,40Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim207,40207,402103,70207,40369,13207,40Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim207,40207,402103,70207,40369,13207,40Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim207,40207,402--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.