Kamu Hizmetlerinde MotivasyonAkademik Personele Yönelik Fenomenolojik Bir Araştırma
İçindekiler
1. MOTİVASYON
1.1. Motivasyonun Kavramı
1.2. Motivasyonun Önemi
1.3. Motivasyon Kuramları
1.4. Motivasyonun Sağlamasında Etkili Araçlar
2. KAMU HİZMETİ MOTİVASYONU
2.1. Kamu Hizmeti
2.2. Kamu Hizmetleri Motivasyonu
2.3. Kamu Hizmetleri Motivasyonunun Kuramsal Temelleri
2.4. Kamu Hizmetleri Motivasyonunun Alt Boyutları
2.5. Kamu Hizmetleri Motivasyonu-Performans İlişkisi
3. KAMU HİZMETLERİNDE MOTİVASYONA YÖNELİK FENOMENOLOJİK BİR
ARAŞTIRMA
3.1. Araştırmanın Amacı
3.2. Araştırmanın Örneklem ve Veri Toplama Yöntemleri
3.3. Araştırmanın Deseni
3.4. Araştırmacının Konumu
3.5. Geçerlik ve Güvenirlik
3.6. Verilerin Analizi
4. KAMU HİZMETİ MOTİVASYONUNA YÖNELİK YAPILAN NİTEL
ARAŞTIRMANIN BULGULARI
4.1. Kamu Hizmeti Motivasyonu Kapsamında Akademisyenlerin Karakteristik
Özelliklerine Yönelik Bulgular
4.2. Kamu Hizmeti Motivasyonu Kapsamında Kamusal Değerlere Bağlılığa Yönelik
Bulgular
4.3. Kamu Hizmeti Motivasyonu Kapsamında Şefkat ve Merhamete Yönelik Bulgular
4.4. Kamu Hizmeti Motivasyonu Kapsamında Özveri ve Fedakarlığa Yönelik Bulgular
4.5. Kamu Hizmeti Motivasyonu Kapsamında Kamu Politikalarının Çekiciliğine
Yönelik Bulgular
5. DEĞERLENDİRME SONUÇ VE ÖNERİLER
5.1. Genel Değerlendirme
5.2. Sonuç
5.3. Öneriler
- Açıklama
İçindekiler
1. MOTİVASYON
1.1. Motivasyonun Kavramı
1.2. Motivasyonun Önemi
1.3. Motivasyon Kuramları
1.4. Motivasyonun Sağlamasında Etkili Araçlar
2. KAMU HİZMETİ MOTİVASYONU
2.1. Kamu Hizmeti
2.2. Kamu Hizmetleri Motivasyonu
2.3. Kamu Hizmetleri Motivasyonunun Kuramsal Temelleri
2.4. Kamu Hizmetleri Motivasyonunun Alt Boyutları
2.5. Kamu Hizmetleri Motivasyonu-Performans İlişkisi3. KAMU HİZMETLERİNDE MOTİVASYONA YÖNELİK FENOMENOLOJİK BİR
ARAŞTIRMA
3.1. Araştırmanın Amacı
3.2. Araştırmanın Örneklem ve Veri Toplama Yöntemleri
3.3. Araştırmanın Deseni
3.4. Araştırmacının Konumu
3.5. Geçerlik ve Güvenirlik
3.6. Verilerin Analizi
4. KAMU HİZMETİ MOTİVASYONUNA YÖNELİK YAPILAN NİTEL
ARAŞTIRMANIN BULGULARI
4.1. Kamu Hizmeti Motivasyonu Kapsamında Akademisyenlerin Karakteristik
Özelliklerine Yönelik Bulgular
4.2. Kamu Hizmeti Motivasyonu Kapsamında Kamusal Değerlere Bağlılığa Yönelik
Bulgular
4.3. Kamu Hizmeti Motivasyonu Kapsamında Şefkat ve Merhamete Yönelik Bulgular
4.4. Kamu Hizmeti Motivasyonu Kapsamında Özveri ve Fedakarlığa Yönelik Bulgular
4.5. Kamu Hizmeti Motivasyonu Kapsamında Kamu Politikalarının Çekiciliğine
Yönelik Bulgular
5. DEĞERLENDİRME SONUÇ VE ÖNERİLER
5.1. Genel Değerlendirme
5.2. Sonuç
5.3. ÖnerilerStok Kodu:9786257588355Boyut:15x21Sayfa Sayısı:108Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2021Kapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim63,7563,75231,8863,75321,2563,75Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim63,7563,75231,8863,75321,2563,75Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim63,7563,75231,8863,75321,2563,75Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim63,7563,752--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.