Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Yeni
Kadın ve Tasarım İsmail Bakan

Kadın ve TasarımTasarım Süreçlerine Stratejik Bakış

Liste Fiyatı : 800,00TL
İndirimli Fiyat : 640,00TL
Kazancınız : 160,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 213,33TL
Havale/EFT ile : 627,20TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786253991777
132800
Kadın ve Tasarım
Kadın ve Tasarım Tasarım Süreçlerine Stratejik Bakış
640.00

Multidisipliner bağlamda kurgulanmış, Kadın ve Tasarım isimli bu kitap; tüm bölümler
disiplinlerarası bağlamda kadın dünyasında birçok alanda uygulanan stratejileri
gündeme getirerek bir bütün halinde sizler için hazırlanmıştır. Kitabın her bir
bölümü, Türkiye’deki ve dünyadaki kadınların ekonomik ve sosyal yaşamdaki rolleri,
karşılaştıkları güçlükler ve bu güçlüklere sundukları çözümler ile oluşturmuş oldukları
stratejilere kadar geniş bir spektrumda konuları kapsamaktadır. Her bir bölüm,
kadınların tasarım ve üretim süreçlerindeki etkilerini ve bu süreçlerde karşılaştıkları
zorlukları disiplinlerarası bir yaklaşımla incelemektedir.
İÇİNDEKİLER
BÖLÜM 1 Tasarım Yönetiminde Kadın: Blokzincir Teknolojileri,
xxx

Nitelikli Fikri Tapu (NFT) ve Sanal Evren
BÖLÜM 2 Kadın Müzik Üreticiliğinde Beste Yapma Süreçlerinin Tasarımı ve
İzledikleri Stratejiler
BÖLÜM 3 Türk Moda Dünyası Tasarım Süreçlerinde Kadın Tasarımcıların Önemi
BÖLÜM 4 Güncel Sanatta Farklı Pratikleri Kullanan Kadın Sanatçılar ve Tasarım
Süreçlerinde İzledikleri Stratejiler
BÖLÜM 5 Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Femvertising Kavramının Stratejik Açıdan
Değerlendirilmesi: Reklam Örnekleri incelemesi
BÖLÜM 6 Beyaz Perdenin Ardındaki Güç: Kadın Senaristlerin Sinema / Dizi
Sektöründe Edindikleri Tecrübelere Stratejik Bakış
BÖLÜM 7 Stratejik Yönetimi Açısından Bilgi İletişim Teknolojilerinde Feminizasyon
U Hipotezinin Geçerliliğinin Test Edilmesi: Panel Veri Analizi
BÖLÜM 8 Kadın Tasarımcılar: İç Mimarlıkta Kadının Eli
BÖLÜM 9 Dijital Oyun Tasarımı Alanında Kadın Stratejileri
BÖLÜM 10 Türkiye’de İşgücü Piyasalarında Kadınların Yeri ve Dijital Teknolojiler
Bağlamında Artırılmasına Yönelik Öneriler
BÖLÜM 11 Kadınların İstihdamında Mesleki Eğitimin Yeri ve Öneminin İstihdam
Stratejileri Kapsamında Değerlendirilmesi
BÖLÜM 12 Kadın Girişimcilerde Liderlik Stratejileri
BÖLÜM 13 Kadın Kooperatiflerinin Yönetimsel Anlamda Ekonomik ve Sosyal
Yaşamda Rolü ve Önemi
BÖLÜM 14 Kadın Tüketiciler Tasarım Dünyasının Neresinde? Cinsiyet Üzerinden
Ürün Tasarımına Kritik Bir Bakış

-*****************************-

  • Açıklama
    • Multidisipliner bağlamda kurgulanmış, Kadın ve Tasarım isimli bu kitap; tüm bölümler
      disiplinlerarası bağlamda kadın dünyasında birçok alanda uygulanan stratejileri
      gündeme getirerek bir bütün halinde sizler için hazırlanmıştır. Kitabın her bir
      bölümü, Türkiye’deki ve dünyadaki kadınların ekonomik ve sosyal yaşamdaki rolleri,
      karşılaştıkları güçlükler ve bu güçlüklere sundukları çözümler ile oluşturmuş oldukları
      stratejilere kadar geniş bir spektrumda konuları kapsamaktadır. Her bir bölüm,
      kadınların tasarım ve üretim süreçlerindeki etkilerini ve bu süreçlerde karşılaştıkları
      zorlukları disiplinlerarası bir yaklaşımla incelemektedir.
      İÇİNDEKİLER
      BÖLÜM 1 Tasarım Yönetiminde Kadın: Blokzincir Teknolojileri,
      xxx

      Nitelikli Fikri Tapu (NFT) ve Sanal Evren
      BÖLÜM 2 Kadın Müzik Üreticiliğinde Beste Yapma Süreçlerinin Tasarımı ve
      İzledikleri Stratejiler
      BÖLÜM 3 Türk Moda Dünyası Tasarım Süreçlerinde Kadın Tasarımcıların Önemi
      BÖLÜM 4 Güncel Sanatta Farklı Pratikleri Kullanan Kadın Sanatçılar ve Tasarım
      Süreçlerinde İzledikleri Stratejiler
      BÖLÜM 5 Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Femvertising Kavramının Stratejik Açıdan
      Değerlendirilmesi: Reklam Örnekleri incelemesi
      BÖLÜM 6 Beyaz Perdenin Ardındaki Güç: Kadın Senaristlerin Sinema / Dizi
      Sektöründe Edindikleri Tecrübelere Stratejik Bakış
      BÖLÜM 7 Stratejik Yönetimi Açısından Bilgi İletişim Teknolojilerinde Feminizasyon
      U Hipotezinin Geçerliliğinin Test Edilmesi: Panel Veri Analizi
      BÖLÜM 8 Kadın Tasarımcılar: İç Mimarlıkta Kadının Eli
      BÖLÜM 9 Dijital Oyun Tasarımı Alanında Kadın Stratejileri
      BÖLÜM 10 Türkiye’de İşgücü Piyasalarında Kadınların Yeri ve Dijital Teknolojiler
      Bağlamında Artırılmasına Yönelik Öneriler
      BÖLÜM 11 Kadınların İstihdamında Mesleki Eğitimin Yeri ve Öneminin İstihdam
      Stratejileri Kapsamında Değerlendirilmesi
      BÖLÜM 12 Kadın Girişimcilerde Liderlik Stratejileri
      BÖLÜM 13 Kadın Kooperatiflerinin Yönetimsel Anlamda Ekonomik ve Sosyal
      Yaşamda Rolü ve Önemi
      BÖLÜM 14 Kadın Tüketiciler Tasarım Dünyasının Neresinde? Cinsiyet Üzerinden
      Ürün Tasarımına Kritik Bir Bakış

      -*****************************-

      Stok Kodu
      :
      9786253991777
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      338
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2024
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      640,00   
      640,00   
      2
      320,00   
      640,00   
      3
      213,33   
      640,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      640,00   
      640,00   
      2
      320,00   
      640,00   
      3
      213,33   
      640,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      640,00   
      640,00   
      2
      320,00   
      640,00   
      3
      213,33   
      640,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      640,00   
      640,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat