Kadın ve TasarımTasarım Süreçlerine Stratejik Bakış
Multidisipliner bağlamda kurgulanmış, Kadın ve Tasarım isimli bu kitap; tüm bölümler
disiplinlerarası bağlamda kadın dünyasında birçok alanda uygulanan stratejileri
gündeme getirerek bir bütün halinde sizler için hazırlanmıştır. Kitabın her bir
bölümü, Türkiye’deki ve dünyadaki kadınların ekonomik ve sosyal yaşamdaki rolleri,
karşılaştıkları güçlükler ve bu güçlüklere sundukları çözümler ile oluşturmuş oldukları
stratejilere kadar geniş bir spektrumda konuları kapsamaktadır. Her bir bölüm,
kadınların tasarım ve üretim süreçlerindeki etkilerini ve bu süreçlerde karşılaştıkları
zorlukları disiplinlerarası bir yaklaşımla incelemektedir.
İÇİNDEKİLER
BÖLÜM 1 Tasarım Yönetiminde Kadın: Blokzincir Teknolojileri,
xxx
Nitelikli Fikri Tapu (NFT) ve Sanal Evren
BÖLÜM 2 Kadın Müzik Üreticiliğinde Beste Yapma Süreçlerinin Tasarımı ve
İzledikleri Stratejiler
BÖLÜM 3 Türk Moda Dünyası Tasarım Süreçlerinde Kadın Tasarımcıların Önemi
BÖLÜM 4 Güncel Sanatta Farklı Pratikleri Kullanan Kadın Sanatçılar ve Tasarım
Süreçlerinde İzledikleri Stratejiler
BÖLÜM 5 Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Femvertising Kavramının Stratejik Açıdan
Değerlendirilmesi: Reklam Örnekleri incelemesi
BÖLÜM 6 Beyaz Perdenin Ardındaki Güç: Kadın Senaristlerin Sinema / Dizi
Sektöründe Edindikleri Tecrübelere Stratejik Bakış
BÖLÜM 7 Stratejik Yönetimi Açısından Bilgi İletişim Teknolojilerinde Feminizasyon
U Hipotezinin Geçerliliğinin Test Edilmesi: Panel Veri Analizi
BÖLÜM 8 Kadın Tasarımcılar: İç Mimarlıkta Kadının Eli
BÖLÜM 9 Dijital Oyun Tasarımı Alanında Kadın Stratejileri
BÖLÜM 10 Türkiye’de İşgücü Piyasalarında Kadınların Yeri ve Dijital Teknolojiler
Bağlamında Artırılmasına Yönelik Öneriler
BÖLÜM 11 Kadınların İstihdamında Mesleki Eğitimin Yeri ve Öneminin İstihdam
Stratejileri Kapsamında Değerlendirilmesi
BÖLÜM 12 Kadın Girişimcilerde Liderlik Stratejileri
BÖLÜM 13 Kadın Kooperatiflerinin Yönetimsel Anlamda Ekonomik ve Sosyal
Yaşamda Rolü ve Önemi
BÖLÜM 14 Kadın Tüketiciler Tasarım Dünyasının Neresinde? Cinsiyet Üzerinden
Ürün Tasarımına Kritik Bir Bakış
-*****************************-
- Açıklama
Multidisipliner bağlamda kurgulanmış, Kadın ve Tasarım isimli bu kitap; tüm bölümler
disiplinlerarası bağlamda kadın dünyasında birçok alanda uygulanan stratejileri
gündeme getirerek bir bütün halinde sizler için hazırlanmıştır. Kitabın her bir
bölümü, Türkiye’deki ve dünyadaki kadınların ekonomik ve sosyal yaşamdaki rolleri,
karşılaştıkları güçlükler ve bu güçlüklere sundukları çözümler ile oluşturmuş oldukları
stratejilere kadar geniş bir spektrumda konuları kapsamaktadır. Her bir bölüm,
kadınların tasarım ve üretim süreçlerindeki etkilerini ve bu süreçlerde karşılaştıkları
zorlukları disiplinlerarası bir yaklaşımla incelemektedir.
İÇİNDEKİLER
BÖLÜM 1 Tasarım Yönetiminde Kadın: Blokzincir Teknolojileri,
xxxNitelikli Fikri Tapu (NFT) ve Sanal Evren
BÖLÜM 2 Kadın Müzik Üreticiliğinde Beste Yapma Süreçlerinin Tasarımı ve
İzledikleri Stratejiler
BÖLÜM 3 Türk Moda Dünyası Tasarım Süreçlerinde Kadın Tasarımcıların Önemi
BÖLÜM 4 Güncel Sanatta Farklı Pratikleri Kullanan Kadın Sanatçılar ve Tasarım
Süreçlerinde İzledikleri Stratejiler
BÖLÜM 5 Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Femvertising Kavramının Stratejik Açıdan
Değerlendirilmesi: Reklam Örnekleri incelemesi
BÖLÜM 6 Beyaz Perdenin Ardındaki Güç: Kadın Senaristlerin Sinema / Dizi
Sektöründe Edindikleri Tecrübelere Stratejik Bakış
BÖLÜM 7 Stratejik Yönetimi Açısından Bilgi İletişim Teknolojilerinde Feminizasyon
U Hipotezinin Geçerliliğinin Test Edilmesi: Panel Veri Analizi
BÖLÜM 8 Kadın Tasarımcılar: İç Mimarlıkta Kadının Eli
BÖLÜM 9 Dijital Oyun Tasarımı Alanında Kadın Stratejileri
BÖLÜM 10 Türkiye’de İşgücü Piyasalarında Kadınların Yeri ve Dijital Teknolojiler
Bağlamında Artırılmasına Yönelik Öneriler
BÖLÜM 11 Kadınların İstihdamında Mesleki Eğitimin Yeri ve Öneminin İstihdam
Stratejileri Kapsamında Değerlendirilmesi
BÖLÜM 12 Kadın Girişimcilerde Liderlik Stratejileri
BÖLÜM 13 Kadın Kooperatiflerinin Yönetimsel Anlamda Ekonomik ve Sosyal
Yaşamda Rolü ve Önemi
BÖLÜM 14 Kadın Tüketiciler Tasarım Dünyasının Neresinde? Cinsiyet Üzerinden
Ürün Tasarımına Kritik Bir Bakış-*****************************-
Stok Kodu:9786253991777Boyut:16x24Sayfa Sayısı:338Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2024
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim640,00640,002320,00640,003213,33640,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim640,00640,002320,00640,003213,33640,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim640,00640,002320,00640,003213,33640,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim640,00640,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.