İtibar Yönetimi
Kitabın ilk bölümünde itibar yönetimi ve itibarın unsurlarına değinilmiştir. İtibarın değerinin yanı sıra itibarı kaybettiren nedenler ifade edilmiş, ardından itibarı oluşturan unsurlardan olan kimlik, imaj, kültür ve marka kavramlarına odaklanılmıştır. İkinci bölümde kurum ve kurumsal itibar yönetimi konuları açıklanmaya çalışılmıştır. Kurumsal itibarı oluşturan; sosyal paydaşlar, kurumsal iletişim, sosyal sorumluluk, sponsorluk ve lider-CEO başlıkları incelenmiştir. Ayrıca kurumsal itibar yönetimi ile ilgili yapılması gerekenler üzerinde durulmuş ve itibarı korumakla görevli olan yapılar hakkında bilgi verilmiştir. Kitabın son bölümde ise saha anket çalışması kapsamında elde edilen veriler yorumlanmıştır..
-*************-
- Açıklama
Kitabın ilk bölümünde itibar yönetimi ve itibarın unsurlarına değinilmiştir. İtibarın değerinin yanı sıra itibarı kaybettiren nedenler ifade edilmiş, ardından itibarı oluşturan unsurlardan olan kimlik, imaj, kültür ve marka kavramlarına odaklanılmıştır. İkinci bölümde kurum ve kurumsal itibar yönetimi konuları açıklanmaya çalışılmıştır. Kurumsal itibarı oluşturan; sosyal paydaşlar, kurumsal iletişim, sosyal sorumluluk, sponsorluk ve lider-CEO başlıkları incelenmiştir. Ayrıca kurumsal itibar yönetimi ile ilgili yapılması gerekenler üzerinde durulmuş ve itibarı korumakla görevli olan yapılar hakkında bilgi verilmiştir. Kitabın son bölümde ise saha anket çalışması kapsamında elde edilen veriler yorumlanmıştır..
-*************-
Stok Kodu:9786253922610Boyut:15x22Sayfa Sayısı:122Basım Yeri:İstanbulBasım Tarihi:2024 Ekim
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim200,00200,002100,00200,00366,67200,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim200,00200,002100,00200,00366,67200,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim200,00200,002100,00200,00366,67200,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim200,00200,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.