Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%15
İşletmelerde Yenilik Stratejilerinin Pazarlama Politikalarının Oluşumu

İşletmelerde Yenilik Stratejilerinin Pazarlama Politikalarının Oluşumuna Etkilerinin Belirlenmesi

Liste Fiyatı : 395,00TL
İndirimli Fiyat : 335,75TL
Kazancınız : 59,25TL
Taksitli fiyat : 3 x 111,92TL
Havale/EFT ile : 329,04TL
%15
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786258468854
98202
İşletmelerde Yenilik Stratejilerinin Pazarlama Politikalarının Oluşumuna Etkilerinin Belirlenmesi
İşletmelerde Yenilik Stratejilerinin Pazarlama Politikalarının Oluşumuna Etkilerinin Belirlenmesi
335.75

Günümüzde zorlu rekabet koşullarının etkisiyle daha yoğun ve dinamik bir özellik kazanan pazarlarda değişim, işletmelerin tamamı ve özellikle örgütsel yapı için oldukça önemli bir kavram haline gelmiştir.  Değişim kavramının doğasında yerine yenisini koymak, geliştirmek, yenilik yapmak kavramları mevcuttur. Buna bağlı olarak değişimin sağlanabilmesi için yeni ürünler, hizmetler, süreçler ve örgüt yapıları, müşteriyi işletme faaliyetlerinin merkezine almak ve müşteri memnuniyetini sağlamak işletmelerin pazarlama politikalarının başarısında kullanılan araçların başında gelmektedir. Yenilik, işletmelerin rekabetçi üstünlüğünün sürdürülebilir olmasında önemli bir unsur olarak ön plana çıkmaktadır. Alıcı ve satıcıların oluşturduğu pazarda satıcıların baskın olduğu bir piyasa ortamından, tüketicilerin etkin rol oynadığı piyasaya olan dönüşüm, daha kaliteli, ucuz, daha fazla çeşit ve daha hızlı hizmet beklentisinde olan tüketicileri memnun etmenin yolunun yenilikçi olmaktan geçmesine neden olmuştur.

  • Açıklama
    • Günümüzde zorlu rekabet koşullarının etkisiyle daha yoğun ve dinamik bir özellik kazanan pazarlarda değişim, işletmelerin tamamı ve özellikle örgütsel yapı için oldukça önemli bir kavram haline gelmiştir.  Değişim kavramının doğasında yerine yenisini koymak, geliştirmek, yenilik yapmak kavramları mevcuttur. Buna bağlı olarak değişimin sağlanabilmesi için yeni ürünler, hizmetler, süreçler ve örgüt yapıları, müşteriyi işletme faaliyetlerinin merkezine almak ve müşteri memnuniyetini sağlamak işletmelerin pazarlama politikalarının başarısında kullanılan araçların başında gelmektedir. Yenilik, işletmelerin rekabetçi üstünlüğünün sürdürülebilir olmasında önemli bir unsur olarak ön plana çıkmaktadır. Alıcı ve satıcıların oluşturduğu pazarda satıcıların baskın olduğu bir piyasa ortamından, tüketicilerin etkin rol oynadığı piyasaya olan dönüşüm, daha kaliteli, ucuz, daha fazla çeşit ve daha hızlı hizmet beklentisinde olan tüketicileri memnun etmenin yolunun yenilikçi olmaktan geçmesine neden olmuştur.

      Stok Kodu
      :
      9786258468854
      Boyut
      :
      16 x 24 cm
      Sayfa Sayısı
      :
      358
      Basım Yeri
      :
      Konya
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      Şubat 2022
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      335,75   
      335,75   
      2
      167,88   
      335,75   
      3
      111,92   
      335,75   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      335,75   
      335,75   
      2
      167,88   
      335,75   
      3
      111,92   
      335,75   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      335,75   
      335,75   
      2
      167,88   
      335,75   
      3
      111,92   
      335,75   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      335,75   
      335,75   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat