İşletme Yönetimi
Gözden geçirilmiş 8. baskısını yapan kitap, üniversitelerde okutulmakta olan "İşletme" derslerine uygun olarak hazırlanmıştır. Kitapta konular öğrencilerin konuları daha kolay anlamaları için basit ve anlaşılabilir bir dille kaleme alınmıştır.
Kitapta, işletme yönetimi ile ilgili temel kavramlardan başlayarak, işletme ve çevresi, işletme kuruluş çalışmaları, yönetim fonksiyonları, işletme fonksiyonları yanı sıra işletme yönetiminde yeni yaklaşımlara da yer verilmiştir.
Kitap, sadece sosyal bilimler ve işletme bölümlerinde değil, aynı zamanda sağlık ve mühendislik bölümlerindeki "işletme" derslerinde de kullanılmaktadır.
Konu Başlıkları
İşletme, İşletme Yönetimi İle İlgili Temel Kavramlar ve İşletme Türleri
İşletmelerin Kuruluşu
İşletme Sistemi ve Çevresi
Yönetim ve Yönetimin Tarihsel Gelişimi
Yönetim Fonksiyonları
Üretim Yönetimi
Pazarlama Yönetimi
Finans Yönetimi
İnsan Kaynakları Yönetimi
Halkla İlişkiler ve İletişim Süreci
Zaman ve Kriz Yönetimi
Çatışma ve Stres Yönetimi
Çağdaş Yaklaşımlar 1: İşletmelerde Toplam Kalite Yönetim ve Değişim Mühendisliği
Çağdaş Yaklaşımlar 2: İşletmelerde Etik ve Mobbing (Psikolojik Şiddet)
Çağdaş Yaklaşımlar 3: İşletmelerde Küçülme, Benchmarking, Dış Kaynak Kullanımı ve Öğrenen Organizasyonlar
- Açıklama
Gözden geçirilmiş 8. baskısını yapan kitap, üniversitelerde okutulmakta olan "İşletme" derslerine uygun olarak hazırlanmıştır. Kitapta konular öğrencilerin konuları daha kolay anlamaları için basit ve anlaşılabilir bir dille kaleme alınmıştır.
Kitapta, işletme yönetimi ile ilgili temel kavramlardan başlayarak, işletme ve çevresi, işletme kuruluş çalışmaları, yönetim fonksiyonları, işletme fonksiyonları yanı sıra işletme yönetiminde yeni yaklaşımlara da yer verilmiştir.
Kitap, sadece sosyal bilimler ve işletme bölümlerinde değil, aynı zamanda sağlık ve mühendislik bölümlerindeki "işletme" derslerinde de kullanılmaktadır.
Konu Başlıkları
İşletme, İşletme Yönetimi İle İlgili Temel Kavramlar ve İşletme Türleri
İşletmelerin Kuruluşu
İşletme Sistemi ve Çevresi
Yönetim ve Yönetimin Tarihsel Gelişimi
Yönetim Fonksiyonları
Üretim Yönetimi
Pazarlama Yönetimi
Finans Yönetimi
İnsan Kaynakları Yönetimi
Halkla İlişkiler ve İletişim Süreci
Zaman ve Kriz Yönetimi
Çatışma ve Stres Yönetimi
Çağdaş Yaklaşımlar 1: İşletmelerde Toplam Kalite Yönetim ve Değişim Mühendisliği
Çağdaş Yaklaşımlar 2: İşletmelerde Etik ve Mobbing (Psikolojik Şiddet)
Çağdaş Yaklaşımlar 3: İşletmelerde Küçülme, Benchmarking, Dış Kaynak Kullanımı ve Öğrenen OrganizasyonlarStok Kodu:9789750262838Boyut:16x24Sayfa Sayısı:448Basım Yeri:AnkaraBaskı:8Basım Tarihi:2020 EylülKapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.