İşletme 4.0 Kapsamında Şirket 2.0İşletme Süreçlerinde Sosyal Yazılım Kullanımı
İşletme 4. 0; içinde bulunduğumuz Dördüncü Sanayi Devrimi sonucu, üretimden pazarlamaya tüm tedarik zincirindeki temel süreçlerde ve bunları destekleyen yardımcı fonksiyonlarda, robotlardan bulut bilişime, sosyal medyadan yapay zekaya kadar uzanan geniş bir dijital teknoloji yelpazesinin kullanıldığı dijital çağın işletmesini ifade eder. Web 2. 0 ile ortaya çıkan İşletme 4. 0’ın yapı taşı teknolojilerinden biri olan sosyal medya, kullanıcılar arası etkileşimi merkeze koyan çeşitli sosyal yazılımlardan oluşur. Bu kitabın konusu olan Şirket 2. 0; sosyal ağlar, bloglar ve mikrobloglar, wikiler gibi çeşitli sosyal medya yazılımlarının şirket içinde çalışanlar arasında ve şirket dışında şirket ile potansiyel çalışanlar ve tüketiciler arasında kullanılması anlamına gelir. Bu kitap, sosyal yazılımların şirketlerde kullanımına farklı bir perspektiften bakar. Bu bağlamda şirketlerin sosyal yazılım kullanımına uygun iş süreçleri belirlenir ve bu süreçlerin hangi aşamasında, hangi sosyal yazılımın kullanılabileceği gösterilir. Teorik bilgiler, çeşitli kaynaklardan elde edilen Şirket 2. 0 vaka örneklerinin sosyal yazılım kullanımının iş süreçleri açısından incelenmesiyle desteklenir. Kitabın sunduğu bu teorik ve pratik bakış açısı onu hem öğrenciler ve araştırmacılar için, hem de İşletme 4. 0 ile dijital dönüşüm yolculuğunda sosyal medya stratejisi belirlemekte olan şirketler için yararlı kılar.
- Açıklama
İşletme 4. 0; içinde bulunduğumuz Dördüncü Sanayi Devrimi sonucu, üretimden pazarlamaya tüm tedarik zincirindeki temel süreçlerde ve bunları destekleyen yardımcı fonksiyonlarda, robotlardan bulut bilişime, sosyal medyadan yapay zekaya kadar uzanan geniş bir dijital teknoloji yelpazesinin kullanıldığı dijital çağın işletmesini ifade eder. Web 2. 0 ile ortaya çıkan İşletme 4. 0’ın yapı taşı teknolojilerinden biri olan sosyal medya, kullanıcılar arası etkileşimi merkeze koyan çeşitli sosyal yazılımlardan oluşur. Bu kitabın konusu olan Şirket 2. 0; sosyal ağlar, bloglar ve mikrobloglar, wikiler gibi çeşitli sosyal medya yazılımlarının şirket içinde çalışanlar arasında ve şirket dışında şirket ile potansiyel çalışanlar ve tüketiciler arasında kullanılması anlamına gelir. Bu kitap, sosyal yazılımların şirketlerde kullanımına farklı bir perspektiften bakar. Bu bağlamda şirketlerin sosyal yazılım kullanımına uygun iş süreçleri belirlenir ve bu süreçlerin hangi aşamasında, hangi sosyal yazılımın kullanılabileceği gösterilir. Teorik bilgiler, çeşitli kaynaklardan elde edilen Şirket 2. 0 vaka örneklerinin sosyal yazılım kullanımının iş süreçleri açısından incelenmesiyle desteklenir. Kitabın sunduğu bu teorik ve pratik bakış açısı onu hem öğrenciler ve araştırmacılar için, hem de İşletme 4. 0 ile dijital dönüşüm yolculuğunda sosyal medya stratejisi belirlemekte olan şirketler için yararlı kılar.
Stok Kodu:9786057662033Boyut:16x23Sayfa Sayısı:166Basım Yeri:AnkaraKapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim132,00132,00266,00132,00344,00132,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim132,00132,00266,00132,00344,00132,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim132,00132,00266,00132,00344,00132,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim132,00132,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.