Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Yeni
İnstagram’da Kültürel Boyutları Okumak Cemile Erden

Hava Yolları Hesapları Üzerindenİnstagram’da Kültürel Boyutları Okumak

Liste Fiyatı : 275,00TL
İndirimli Fiyat : 220,00TL
Kazancınız : 55,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 73,33TL
Havale/EFT ile : 215,60TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786253937348
133217
İnstagram’da Kültürel Boyutları Okumak
İnstagram’da Kültürel Boyutları Okumak Hava Yolları Hesapları Üzerinden
220.00

Küreselleşme çağında markalar, dijital platformlar üzerinden geniş kitlelere ulaşarak, kültürel sınırları aşma ve evrensel bir mesaj oluşturma çabasındadır. Bu bağlamda, kurumsal iletişim stratejilerinde sosyal medya platformları, özellikle Instagram, önemli bir rol oynamaktadır. Bu çalışma, küresel hava yolu şirketlerinin Instagram kullanımı üzerinden dijital pazarlama stratejilerinde nasıl bir kültürel etkileşimde bulunduğunu, Geert Hofstede'in Kültürel Boyutlar Kuramı çerçevesinde incelemektedir. Çalışmanın nadirliği Kültürel Boyutlar Kuramı'nın semiyotik göstergelerde aranmış olmasındadır. Kuramın farklı bir yöntem ile kullanılması araştırmacılara neyi bir yol açmaktadır.
Çalışma, Skytrax tarafından bölgesel olarak dünyanın en iyisi seçilen yedi küresel hava yolunun Instagram paylaşımlarını içerik analizi yöntemiyle değerlendirmiştir. Araştırma, bu markaların Instagram paylaşımlarında kullandıkları dil, görsel unsurlar ve mesajlar üzerinden kültürel boyutları nasıl yansıttığını ve bu boyutların markaların küresel stratejilerine nasıl entegre edildiğini ortaya koymaktadır. Özellikle, kültürel farklılıkların dijital pazarlama stratejilerine nasıl etki ettiği ve markaların evrensel bir marka kimliği oluşturma çabalarının altında yatan dinamikler detaylı bir şekilde analiz edilmiştir.
Bu çalışma, dijital pazarlama, küreselleşme ve kültürel çalışmaların kesişiminde önemli bir katkı sunmayı amaçlamaktadır. Küresel markaların dijital pazarlama stratejilerinde ortak bir kültür oluşturma eğilimlerini ortaya koyarken, aynı zamanda bu stratejilerin yerel kültürel dinamiklerle nasıl etkileşime girdiğini de gözler önüne sermektedir. Markaların küresel pazarda nasıl bir kültürel strateji izlediği ve bu stratejilerin başarıyı nasıl etkilediği soruları üzerine inşa edilen bu çalışma, hem akademik çevrelerde hem de sektörel uygulamalarda önemli bir referans niteliğinde olacaktır.

-*********************************-

  • Açıklama
    • Küreselleşme çağında markalar, dijital platformlar üzerinden geniş kitlelere ulaşarak, kültürel sınırları aşma ve evrensel bir mesaj oluşturma çabasındadır. Bu bağlamda, kurumsal iletişim stratejilerinde sosyal medya platformları, özellikle Instagram, önemli bir rol oynamaktadır. Bu çalışma, küresel hava yolu şirketlerinin Instagram kullanımı üzerinden dijital pazarlama stratejilerinde nasıl bir kültürel etkileşimde bulunduğunu, Geert Hofstede'in Kültürel Boyutlar Kuramı çerçevesinde incelemektedir. Çalışmanın nadirliği Kültürel Boyutlar Kuramı'nın semiyotik göstergelerde aranmış olmasındadır. Kuramın farklı bir yöntem ile kullanılması araştırmacılara neyi bir yol açmaktadır.
      Çalışma, Skytrax tarafından bölgesel olarak dünyanın en iyisi seçilen yedi küresel hava yolunun Instagram paylaşımlarını içerik analizi yöntemiyle değerlendirmiştir. Araştırma, bu markaların Instagram paylaşımlarında kullandıkları dil, görsel unsurlar ve mesajlar üzerinden kültürel boyutları nasıl yansıttığını ve bu boyutların markaların küresel stratejilerine nasıl entegre edildiğini ortaya koymaktadır. Özellikle, kültürel farklılıkların dijital pazarlama stratejilerine nasıl etki ettiği ve markaların evrensel bir marka kimliği oluşturma çabalarının altında yatan dinamikler detaylı bir şekilde analiz edilmiştir.
      Bu çalışma, dijital pazarlama, küreselleşme ve kültürel çalışmaların kesişiminde önemli bir katkı sunmayı amaçlamaktadır. Küresel markaların dijital pazarlama stratejilerinde ortak bir kültür oluşturma eğilimlerini ortaya koyarken, aynı zamanda bu stratejilerin yerel kültürel dinamiklerle nasıl etkileşime girdiğini de gözler önüne sermektedir. Markaların küresel pazarda nasıl bir kültürel strateji izlediği ve bu stratejilerin başarıyı nasıl etkilediği soruları üzerine inşa edilen bu çalışma, hem akademik çevrelerde hem de sektörel uygulamalarda önemli bir referans niteliğinde olacaktır.

      -*********************************-

      Stok Kodu
      :
      9786253937348
      Boyut
      :
      13x20
      Sayfa Sayısı
      :
      300
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2024 Ağustos
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      220,00   
      220,00   
      2
      110,00   
      220,00   
      3
      73,33   
      220,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      220,00   
      220,00   
      2
      110,00   
      220,00   
      3
      73,33   
      220,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      220,00   
      220,00   
      2
      110,00   
      220,00   
      3
      73,33   
      220,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      220,00   
      220,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat