Sosyal Medyada İletişim-II
Çağımızın en önemli iletişim araçlanndan biri haline gelen sosyal medya, tüm dünyada bireyler ve topluluklar arasında iletişimin ve etkileşimin yeniden şekillenmesine olanak sağlamıştır. Sosyal medyanın iletişimdeki rolü hem bireysel düzeyde hem de toplumsal yapılar içerisinde giderek önem kazanırken pek çok alanın da dönüşmesine neden olmuştur. Bu dönüşümle birlikte sosyal medya iletişimi, etkileşim, ilişki kurma ve toplumsal değişim aracı haline gelmiştir. Bu süreç çok geniş bir yelpazede yeni akademik ve pratik soruları gündeme getirmiştir.
Sosyal Medyada İletişim-II adlı bu kitapta sosyal medyanın gazetecilikten reklamcılığa kurumsal iletişimden afet iletişimine kadar pek çok alanı nasıl etkilediğini ya da şekillendirdiğini ve bu etkilerin boyutları geniş bir perspektiften ele alınmaktadır. Bu eksende sosyal medyanın gazetecilik, oyun iletişimi, reklamcılık, etkinlik yönetimi, kurumsal iletişim, kültürlerarası iletişim, sağlık İletişimi, araştırma yöntemleri, dezenformasyon, yapay zeka, grafik tasarımı, etik ve afet İletişimi alanlarıyla ilişkisine yer verilmiştir.
"Sosyal Medyada İletişim-II", sosyal medya çalışmalarına katkı sağlamak ve bu alandaki literatūre yeni perspektifler kazandırmak amacıyla yazılmıştır. Bu kitap, iletişim bilimleri, sosyoloji, psikoloji, pazarlama ve halkla ilişkiler gibi disiplinlerde çalışan akademisyenler ve öğrenciler için değerli bir kaynak niteliği taşıması niyetiyle hazırlanmıştır.
- Açıklama
Çağımızın en önemli iletişim araçlanndan biri haline gelen sosyal medya, tüm dünyada bireyler ve topluluklar arasında iletişimin ve etkileşimin yeniden şekillenmesine olanak sağlamıştır. Sosyal medyanın iletişimdeki rolü hem bireysel düzeyde hem de toplumsal yapılar içerisinde giderek önem kazanırken pek çok alanın da dönüşmesine neden olmuştur. Bu dönüşümle birlikte sosyal medya iletişimi, etkileşim, ilişki kurma ve toplumsal değişim aracı haline gelmiştir. Bu süreç çok geniş bir yelpazede yeni akademik ve pratik soruları gündeme getirmiştir.
Sosyal Medyada İletişim-II adlı bu kitapta sosyal medyanın gazetecilikten reklamcılığa kurumsal iletişimden afet iletişimine kadar pek çok alanı nasıl etkilediğini ya da şekillendirdiğini ve bu etkilerin boyutları geniş bir perspektiften ele alınmaktadır. Bu eksende sosyal medyanın gazetecilik, oyun iletişimi, reklamcılık, etkinlik yönetimi, kurumsal iletişim, kültürlerarası iletişim, sağlık İletişimi, araştırma yöntemleri, dezenformasyon, yapay zeka, grafik tasarımı, etik ve afet İletişimi alanlarıyla ilişkisine yer verilmiştir.
"Sosyal Medyada İletişim-II", sosyal medya çalışmalarına katkı sağlamak ve bu alandaki literatūre yeni perspektifler kazandırmak amacıyla yazılmıştır. Bu kitap, iletişim bilimleri, sosyoloji, psikoloji, pazarlama ve halkla ilişkiler gibi disiplinlerde çalışan akademisyenler ve öğrenciler için değerli bir kaynak niteliği taşıması niyetiyle hazırlanmıştır.
Stok Kodu:9786256345393Boyut:16x24Sayfa Sayısı:226Basım Yeri:İstanbul
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim210,00210,002105,00210,00370,00210,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim210,00210,002105,00210,00370,00210,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim210,00210,002105,00210,00370,00210,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim210,00210,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.