Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Influencer Marketing ve Sosyal Medya Fenomenleri Muhammed Fatih Cevher

Influencer Marketing ve Sosyal Medya Fenomenleri

Liste Fiyatı : 94,00TL
İndirimli Fiyat : 75,20TL
Kazancınız : 18,80TL
Taksitli fiyat : 3 x 25,07TL
Havale/EFT ile : 73,70TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786257932189
64649
Influencer Marketing ve Sosyal Medya Fenomenleri
Influencer Marketing ve Sosyal Medya Fenomenleri
75.20

Sosyal medyanın günlük yaşantımızın büyük kısmında yer alması, hayatlarımızın ve alışkanlıklarımızın da değişmesine sebep olmaktadır. Günümüzde insanların, hem kendilerini ifade edebilecekleri hem de birçok açıdan ihtiyaçlarını karşılayabilecekleri sosyal medya mecralarına gittikçe artan bir tutku ile bağlandıkları açıkça görülmektedir. Firmalar açısından ise bu mecralar, müşterilere ulaşan etkili ve hızlı bir yol olmanın yanı sıra uygun maliyetleri ile cazip bir pazarlama stratejisi hâlini almıştır.
Sosyal medya ve onun getirdiği değişimler, bugünün şartlarında hızlı bir şekilde ilerlemekte ve pazarlama alanında da kendini göstermektedir. Kitap, esas itibariyla sosyal medya üzerinden yapılan pazarlamaya odaklanmakla beraber sosyal medyada ün kazanmış kişiler (fenomenler) üzerinden yapılan pazarlamayı da ele almaktadır. Son yıllarda sosyal medya fenomenlerinin, firmalarla anlaşarak etkileyici güçlerini pazarlamaya kaydırmaları ile ortaya çıkan “influencer marketing” kavramı da kitapta detaylı bir şekilde anlatılmaktadır. Tüketici davranışları konusu, tüketici algısı ve satın alma niyetleriyle birlikte anlatılmış ve sosyal medya fenomenlerinin bu konuda etkinliği örnek bir uygulamayla açıklanmaya çalışılmıştır. Önde gelen bazı sosyal medya uygulamalarının kullanımına dair tavsiyeler de veren kitap, bu alanda kendini geliştirmek isteyen kişilere farkındalık kazandırmayı amaçlamaktadır. Ayrıca kitap, uygulama kısmı ile bu alanda çalışmak isteyen akademisyenlere ve bu stratejileri kullanarak firmalarını geliştirmek isteyen işletme sahiplerine de fayda sağlayacak bir kaynak olarak sunulmaktadır.

  • Açıklama
    • Sosyal medyanın günlük yaşantımızın büyük kısmında yer alması, hayatlarımızın ve alışkanlıklarımızın da değişmesine sebep olmaktadır. Günümüzde insanların, hem kendilerini ifade edebilecekleri hem de birçok açıdan ihtiyaçlarını karşılayabilecekleri sosyal medya mecralarına gittikçe artan bir tutku ile bağlandıkları açıkça görülmektedir. Firmalar açısından ise bu mecralar, müşterilere ulaşan etkili ve hızlı bir yol olmanın yanı sıra uygun maliyetleri ile cazip bir pazarlama stratejisi hâlini almıştır.
      Sosyal medya ve onun getirdiği değişimler, bugünün şartlarında hızlı bir şekilde ilerlemekte ve pazarlama alanında da kendini göstermektedir. Kitap, esas itibariyla sosyal medya üzerinden yapılan pazarlamaya odaklanmakla beraber sosyal medyada ün kazanmış kişiler (fenomenler) üzerinden yapılan pazarlamayı da ele almaktadır. Son yıllarda sosyal medya fenomenlerinin, firmalarla anlaşarak etkileyici güçlerini pazarlamaya kaydırmaları ile ortaya çıkan “influencer marketing” kavramı da kitapta detaylı bir şekilde anlatılmaktadır. Tüketici davranışları konusu, tüketici algısı ve satın alma niyetleriyle birlikte anlatılmış ve sosyal medya fenomenlerinin bu konuda etkinliği örnek bir uygulamayla açıklanmaya çalışılmıştır. Önde gelen bazı sosyal medya uygulamalarının kullanımına dair tavsiyeler de veren kitap, bu alanda kendini geliştirmek isteyen kişilere farkındalık kazandırmayı amaçlamaktadır. Ayrıca kitap, uygulama kısmı ile bu alanda çalışmak isteyen akademisyenlere ve bu stratejileri kullanarak firmalarını geliştirmek isteyen işletme sahiplerine de fayda sağlayacak bir kaynak olarak sunulmaktadır.

      Stok Kodu
      :
      9786257932189
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      136
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2020
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      75,20   
      75,20   
      2
      37,60   
      75,20   
      3
      25,07   
      75,20   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      75,20   
      75,20   
      2
      37,60   
      75,20   
      3
      25,07   
      75,20   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      75,20   
      75,20   
      2
      37,60   
      75,20   
      3
      25,07   
      75,20   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      75,20   
      75,20   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat