Influencer Marketing ve Sosyal Medya Fenomenleri
Sosyal medyanın günlük yaşantımızın büyük kısmında yer alması, hayatlarımızın ve alışkanlıklarımızın da değişmesine sebep olmaktadır. Günümüzde insanların, hem kendilerini ifade edebilecekleri hem de birçok açıdan ihtiyaçlarını karşılayabilecekleri sosyal medya mecralarına gittikçe artan bir tutku ile bağlandıkları açıkça görülmektedir. Firmalar açısından ise bu mecralar, müşterilere ulaşan etkili ve hızlı bir yol olmanın yanı sıra uygun maliyetleri ile cazip bir pazarlama stratejisi hâlini almıştır.
Sosyal medya ve onun getirdiği değişimler, bugünün şartlarında hızlı bir şekilde ilerlemekte ve pazarlama alanında da kendini göstermektedir. Kitap, esas itibariyla sosyal medya üzerinden yapılan pazarlamaya odaklanmakla beraber sosyal medyada ün kazanmış kişiler (fenomenler) üzerinden yapılan pazarlamayı da ele almaktadır. Son yıllarda sosyal medya fenomenlerinin, firmalarla anlaşarak etkileyici güçlerini pazarlamaya kaydırmaları ile ortaya çıkan “influencer marketing” kavramı da kitapta detaylı bir şekilde anlatılmaktadır. Tüketici davranışları konusu, tüketici algısı ve satın alma niyetleriyle birlikte anlatılmış ve sosyal medya fenomenlerinin bu konuda etkinliği örnek bir uygulamayla açıklanmaya çalışılmıştır. Önde gelen bazı sosyal medya uygulamalarının kullanımına dair tavsiyeler de veren kitap, bu alanda kendini geliştirmek isteyen kişilere farkındalık kazandırmayı amaçlamaktadır. Ayrıca kitap, uygulama kısmı ile bu alanda çalışmak isteyen akademisyenlere ve bu stratejileri kullanarak firmalarını geliştirmek isteyen işletme sahiplerine de fayda sağlayacak bir kaynak olarak sunulmaktadır.
- Açıklama
Sosyal medyanın günlük yaşantımızın büyük kısmında yer alması, hayatlarımızın ve alışkanlıklarımızın da değişmesine sebep olmaktadır. Günümüzde insanların, hem kendilerini ifade edebilecekleri hem de birçok açıdan ihtiyaçlarını karşılayabilecekleri sosyal medya mecralarına gittikçe artan bir tutku ile bağlandıkları açıkça görülmektedir. Firmalar açısından ise bu mecralar, müşterilere ulaşan etkili ve hızlı bir yol olmanın yanı sıra uygun maliyetleri ile cazip bir pazarlama stratejisi hâlini almıştır.
Sosyal medya ve onun getirdiği değişimler, bugünün şartlarında hızlı bir şekilde ilerlemekte ve pazarlama alanında da kendini göstermektedir. Kitap, esas itibariyla sosyal medya üzerinden yapılan pazarlamaya odaklanmakla beraber sosyal medyada ün kazanmış kişiler (fenomenler) üzerinden yapılan pazarlamayı da ele almaktadır. Son yıllarda sosyal medya fenomenlerinin, firmalarla anlaşarak etkileyici güçlerini pazarlamaya kaydırmaları ile ortaya çıkan “influencer marketing” kavramı da kitapta detaylı bir şekilde anlatılmaktadır. Tüketici davranışları konusu, tüketici algısı ve satın alma niyetleriyle birlikte anlatılmış ve sosyal medya fenomenlerinin bu konuda etkinliği örnek bir uygulamayla açıklanmaya çalışılmıştır. Önde gelen bazı sosyal medya uygulamalarının kullanımına dair tavsiyeler de veren kitap, bu alanda kendini geliştirmek isteyen kişilere farkındalık kazandırmayı amaçlamaktadır. Ayrıca kitap, uygulama kısmı ile bu alanda çalışmak isteyen akademisyenlere ve bu stratejileri kullanarak firmalarını geliştirmek isteyen işletme sahiplerine de fayda sağlayacak bir kaynak olarak sunulmaktadır.Stok Kodu:9786257932189Boyut:16x24Sayfa Sayısı:136Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2020Kapak Türü:Karton Kapak
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim75,2075,20237,6075,20325,0775,20Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim75,2075,20237,6075,20325,0775,20Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim75,2075,20237,6075,20325,0775,20Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim75,2075,202--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.