Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%25
Hegemonik Kültürleşme ve Reklam Mihrican Tepe

Hegemonik Kültürleşme ve Reklamİbn Haldun’un Umran İlmi Perspektifinden Bir Tartışma

Liste Fiyatı : 450,00TL
İndirimli Fiyat : 337,50TL
Kazancınız : 112,50TL
Taksitli fiyat : 3 x 112,50TL
Havale/EFT ile : 330,75TL
%25
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786258214451
122125
Hegemonik Kültürleşme ve Reklam
Hegemonik Kültürleşme ve Reklam İbn Haldun’un Umran İlmi Perspektifinden Bir Tartışma
337.50

Kültür, yapıtaşlarından biri olarak toplumların işleyişinde büyük rol oynamaktadır. Ancak kültürlerin oluşturulma, dönüştürülme ve yayılma süreçleri oldukça karmaşık bir konudur. Bu eser, reklamın kültürel süreçlere nasıl müdahale ettiğini, hegemonik kültürü nasıl şekillendirdiğini ve güç ilişkilerini nasıl yeniden ürettiğini derinlemesine ele alarak bu önemli konuya ışık tutmaktadır. 
Yazar, bu eserde İbn Haldun’un Umran ilmi üzerinden, kültürler arası etkileşim ve iletişimin ayrıntılarına inerken, hegemonik kültürün ve reklamın aynı zamanda toplumsal dokuyu nasıl dönüştürebileceğini anlamamıza yardımcı oluyor. Eser, hegemonik kültürün reklamlar vasıtasıyla inşa edilişini açıkça ele alırken, İbn Haldun’un fikirlerini çağdaş dünyamıza uyarlamada bir kılavuz olma özelliği taşıyor.”

  • Açıklama
    • Kültür, yapıtaşlarından biri olarak toplumların işleyişinde büyük rol oynamaktadır. Ancak kültürlerin oluşturulma, dönüştürülme ve yayılma süreçleri oldukça karmaşık bir konudur. Bu eser, reklamın kültürel süreçlere nasıl müdahale ettiğini, hegemonik kültürü nasıl şekillendirdiğini ve güç ilişkilerini nasıl yeniden ürettiğini derinlemesine ele alarak bu önemli konuya ışık tutmaktadır. 
      Yazar, bu eserde İbn Haldun’un Umran ilmi üzerinden, kültürler arası etkileşim ve iletişimin ayrıntılarına inerken, hegemonik kültürün ve reklamın aynı zamanda toplumsal dokuyu nasıl dönüştürebileceğini anlamamıza yardımcı oluyor. Eser, hegemonik kültürün reklamlar vasıtasıyla inşa edilişini açıkça ele alırken, İbn Haldun’un fikirlerini çağdaş dünyamıza uyarlamada bir kılavuz olma özelliği taşıyor.”

      Stok Kodu
      :
      9786258214451
      Boyut
      :
      13x20
      Sayfa Sayısı
      :
      400
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
      Basım Tarihi
      :
      2024
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      337,50   
      337,50   
      2
      168,75   
      337,50   
      3
      112,50   
      337,50   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      337,50   
      337,50   
      2
      168,75   
      337,50   
      3
      112,50   
      337,50   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      337,50   
      337,50   
      2
      168,75   
      337,50   
      3
      112,50   
      337,50   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      337,50   
      337,50   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat