Hedef Pazar Analizi ve Trade Map Uygulamaları
Hedef pazar analizi, ihracatı artırmak isteyen ülkeler açısından oldukça önemli bir kavram olmakla birlikte, firmalar hedef pazar analizi yaparak, ilgili pazarın büyüklüğünü, pazardaki rekabetin boyutunu ve pazarda [Tutunma potansiyelini önceden tahmin edebilmektedir. Bu analizler gözlem ya da görüşme yoluyla yapılabilirken, veri tabanı ya da bilgi ağlan gibi ikincil veriler aracılığıyla da yapılabilmektedir. Bu kitap, ihracat yapmayı hedefleyen kişiler ya da firmalar için Trade Map veri tabanının [Tanıtılmasını amaçlamaktadır. Veri tabanı, ücretsiz olması, dünyada en yaygın kullanılan veri tabanı olması ve kolay anlaşılır olması sebebiyle Tercih edilmiştir. Kitapta Trade Map veri tabanından elde edilen verilerin hedef pazar açısından ürettiği sinyallere vurgular yapılmış olup veri tabanından elde edilebilecek bütün verilerin yorumlanmasına dair örnekler verilmiştir. Kitapta birinci bölümde uluslararası pazarlama ve hedef pazar analizi konusunda teorik bilgilere yer verilmiş olup ikinci bölümde ise Trade Map uygulamaları yapılmıştır. Türkiye için hedef pazar potansiyeli bilinen kıta Amerika’nın ekonomik yapısı incelenmiş olup arkasından Amerika Birleşik Devletleri ve Kanada’nın, Türkiye için hedef pazar potansiyeli incelenmiştir.
- Açıklama
Hedef pazar analizi, ihracatı artırmak isteyen ülkeler açısından oldukça önemli bir kavram olmakla birlikte, firmalar hedef pazar analizi yaparak, ilgili pazarın büyüklüğünü, pazardaki rekabetin boyutunu ve pazarda [Tutunma potansiyelini önceden tahmin edebilmektedir. Bu analizler gözlem ya da görüşme yoluyla yapılabilirken, veri tabanı ya da bilgi ağlan gibi ikincil veriler aracılığıyla da yapılabilmektedir. Bu kitap, ihracat yapmayı hedefleyen kişiler ya da firmalar için Trade Map veri tabanının [Tanıtılmasını amaçlamaktadır. Veri tabanı, ücretsiz olması, dünyada en yaygın kullanılan veri tabanı olması ve kolay anlaşılır olması sebebiyle Tercih edilmiştir. Kitapta Trade Map veri tabanından elde edilen verilerin hedef pazar açısından ürettiği sinyallere vurgular yapılmış olup veri tabanından elde edilebilecek bütün verilerin yorumlanmasına dair örnekler verilmiştir. Kitapta birinci bölümde uluslararası pazarlama ve hedef pazar analizi konusunda teorik bilgilere yer verilmiş olup ikinci bölümde ise Trade Map uygulamaları yapılmıştır. Türkiye için hedef pazar potansiyeli bilinen kıta Amerika’nın ekonomik yapısı incelenmiş olup arkasından Amerika Birleşik Devletleri ve Kanada’nın, Türkiye için hedef pazar potansiyeli incelenmiştir.
Stok Kodu:9786253980542Boyut:14x20Sayfa Sayısı:128Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2022 AralıkKapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim96,0096,00248,0096,00332,0096,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim96,0096,00248,0096,00332,0096,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim96,0096,00248,0096,00332,0096,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim96,0096,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.