Havayolu Taşımacılığı ve Rekabet Stratejileri
“Değişmeyen tek şey değişimin kendisidir.” Havayolu işletmeleri değişime hazır mı? Bu kitapta 2003 yılındaki iç hatların serbestleşmesiyle yeni bir ivme kazanan Türk sivil havacılığının yapısal analizi yapılıp, endüstri çekiciliği Porter'ın beş güç modeliyle ortaya konuluyor. Hangi endüstride faaliyet göstereceğine karar veren havayolu işletmesi yine Porter'ın genel rekabet stratejilerinden (farklılaştırma, maliyet liderliği ve odaklanma) birini seçerek rakiplerinden daha iyi olmaya çalışıyor.
- Açıklama
“Değişmeyen tek şey değişimin kendisidir.” Havayolu işletmeleri değişime hazır mı? Bu kitapta 2003 yılındaki iç hatların serbestleşmesiyle yeni bir ivme kazanan Türk sivil havacılığının yapısal analizi yapılıp, endüstri çekiciliği Porter'ın beş güç modeliyle ortaya konuluyor. Hangi endüstride faaliyet göstereceğine karar veren havayolu işletmesi yine Porter'ın genel rekabet stratejilerinden (farklılaştırma, maliyet liderliği ve odaklanma) birini seçerek rakiplerinden daha iyi olmaya çalışıyor.
Stok Kodu:9786052411049Boyut:16x24Sayfa Sayısı:198Basım Yeri:AnkaraBaskı:4Basım Tarihi:2020Kapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim173,40173,40286,70173,40357,80173,40Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim173,40173,40286,70173,40357,80173,40Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim173,40173,40286,70173,40357,80173,40Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim173,40173,402--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.