Havayolu İşletmelerinde Pazar Bölümlendirme
Havayolu yolcu pazarında faaliyet gösteren seyahat işletmeleri, hedef pazarlarını iyi tanımak ve etkin bölümlendirmek zorundadır. Aksi takdirde işletmelerin kaynakları israf edilmiş olacak, planlamaları ve stratejileri etkiliz kalacaktır. Bu kritik noktadan hareketle kitapta, ülkemiz yurtiçi havayolu yolcu pazarında müşterilerin sektörde kullanılan kriterlere göre bölümlendirilmesi, profillerinin tanımlanması ve havayolu işletmelerini tercih etmelerinde etkili olan faktörlerin neler olduğunun öğrenilmesi amaçlanmıştır. Araştırma sonuçlarının işletmelere yol göstermesi beklenmektedir.
- Açıklama
Havayolu yolcu pazarında faaliyet gösteren seyahat işletmeleri, hedef pazarlarını iyi tanımak ve etkin bölümlendirmek zorundadır. Aksi takdirde işletmelerin kaynakları israf edilmiş olacak, planlamaları ve stratejileri etkiliz kalacaktır. Bu kritik noktadan hareketle kitapta, ülkemiz yurtiçi havayolu yolcu pazarında müşterilerin sektörde kullanılan kriterlere göre bölümlendirilmesi, profillerinin tanımlanması ve havayolu işletmelerini tercih etmelerinde etkili olan faktörlerin neler olduğunun öğrenilmesi amaçlanmıştır. Araştırma sonuçlarının işletmelere yol göstermesi beklenmektedir.
Stok Kodu:9786258037111Boyut:16x24Sayfa Sayısı:255Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2021 AralıkKapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim200,00200,002100,00200,00366,67200,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim200,00200,002100,00200,00366,67200,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim200,00200,002100,00200,00366,67200,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim200,00200,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.