Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Halkla İlişkilerde Oyunlaştırma Berkan Bayındır

Halkla İlişkilerde OyunlaştırmaProcter & Gamble Mobil Uygulama Örneği

Liste Fiyatı : 205,00TL
İndirimli Fiyat : 164,00TL
Kazancınız : 41,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 54,67TL
Havale/EFT ile : 160,72TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786253980108
113206
Halkla İlişkilerde Oyunlaştırma
Halkla İlişkilerde Oyunlaştırma Procter & Gamble Mobil Uygulama Örneği
164.00

Teknolojik gelişmeler ve internetin sağladığı yeni olanaklarla iletişim alanı da tüm bu gelişim ve değişimle türevlerini üretirken hem bireylere hem de kurumlara yeni imkânlar sunmaktadır. Tarih boyunca iletişim, üzerine düşünülen ve araştırma yapılan bir alan olmuştur. Özellikle Web 2.0'ın sağladığı etkileşimli dijital iletişim şüphesiz ki kurum ve kuruluşların da ilgisini çekmektedir ve kaçınılmaz olarak kendilerini bu sürecin içinde bulmaktadırlar. Temel olarak bir kurumla onun paydaşları arasındaki iletişimin yönetilmesinden sorumlu olan halkla ilişkiler birimlerinin de bu değişim ve gelişime uyum sağlaması gerekmektedir.
Dijitalleşmenin görünür kıldığı ve son yıllarda daha da popülerleşen diğer bir olgu da oyunlaştırmadır. Oyun olgusundan hareketle temelde oyun olmayan ortamlara oyun mekanik ve dinamiklerinin eklenerek bir sürecin katılımcılar için daha motive edici hâle getirilmesi oyunlaştırma olarak ifade edilmektedir. Halkla İlişkilerde Oyunlaştırma: Procter & Gamble Mobil Uygulamasının İncelenmesi isimli bu kitap; iletişim, halkla ilişkiler, oyun ve oyunlaştırma olgularını adı geçen mobil uygulama ve uygulamayı kullananların etkileşimini halkla ilişkiler bağlamında oyunlaştırma olgusu çerçevesinde değerlendirmektedir.

  • Açıklama
    • Teknolojik gelişmeler ve internetin sağladığı yeni olanaklarla iletişim alanı da tüm bu gelişim ve değişimle türevlerini üretirken hem bireylere hem de kurumlara yeni imkânlar sunmaktadır. Tarih boyunca iletişim, üzerine düşünülen ve araştırma yapılan bir alan olmuştur. Özellikle Web 2.0'ın sağladığı etkileşimli dijital iletişim şüphesiz ki kurum ve kuruluşların da ilgisini çekmektedir ve kaçınılmaz olarak kendilerini bu sürecin içinde bulmaktadırlar. Temel olarak bir kurumla onun paydaşları arasındaki iletişimin yönetilmesinden sorumlu olan halkla ilişkiler birimlerinin de bu değişim ve gelişime uyum sağlaması gerekmektedir.
      Dijitalleşmenin görünür kıldığı ve son yıllarda daha da popülerleşen diğer bir olgu da oyunlaştırmadır. Oyun olgusundan hareketle temelde oyun olmayan ortamlara oyun mekanik ve dinamiklerinin eklenerek bir sürecin katılımcılar için daha motive edici hâle getirilmesi oyunlaştırma olarak ifade edilmektedir. Halkla İlişkilerde Oyunlaştırma: Procter & Gamble Mobil Uygulamasının İncelenmesi isimli bu kitap; iletişim, halkla ilişkiler, oyun ve oyunlaştırma olgularını adı geçen mobil uygulama ve uygulamayı kullananların etkileşimini halkla ilişkiler bağlamında oyunlaştırma olgusu çerçevesinde değerlendirmektedir.

      Stok Kodu
      :
      9786253980108
      Boyut
      :
      13x20
      Sayfa Sayısı
      :
      324
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2022 Aralık
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      164,00   
      164,00   
      2
      82,00   
      164,00   
      3
      54,67   
      164,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      164,00   
      164,00   
      2
      82,00   
      164,00   
      3
      54,67   
      164,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      164,00   
      164,00   
      2
      82,00   
      164,00   
      3
      54,67   
      164,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      164,00   
      164,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat