Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%15
Halkla İlişkiler

Dünden BugüneHalkla İlişkiler

Liste Fiyatı : 359,00TL
İndirimli Fiyat : 305,15TL
Kazancınız : 53,85TL
Taksitli fiyat : 3 x 101,72TL
Havale/EFT ile : 299,05TL
%15
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9789758890736
101487
Halkla İlişkiler
Halkla İlişkiler Dünden Bugüne
305.15

Mühendislik ve İletişim
Halkla İlişkiler Tarihi Üzerine
Kurumsal Sosyal Sorumluluk
Halkla İlişkiler Eğitiminde Etikve Etik tavrın Standartları
Dünyada Ve Türkiye'de Halkla İlişkiler Eğitimi Üzerine Halkla İlişkiler Eğitimine Kültürün Etkisi
Halkla İlişkiler Eğitiminde Kalite Ve Mükemmellik Ve Mükemmellik Odak Noktaları
Halkla İlişkiler Meslek Profili: Alman Halkla İlişkhler Derneği (Dprg) Örneğinde Bir İnceleme
Kitle İletişim Araçlarının Halkla İlişkilerde Kullanımı
Yeni Medya Ve Halkla İlişkiler: Hedef Kitleye Ağ Üzerinden Erişmek
Halkla İlişkilerin Medyası Mı? Medyanın Halkla İlişkileri Mi?
Halkla İlişkilerde İnternet Uygulamaları: Bugüne Ve Geleceğe Dair Bir Bakış
İnternetin Sunduğu Halkla İlişkiler Uygulamaları
Halkla İlişkiler Etkinliği Olarak Lobiciliğin Yeni Boyutu: E-Lobicilik
Halkla İlişkilerde Yeni Eğilim: Kurumsal İtibar Yönetimi
Kurumsal İtibarın Oluşmasında Ceo'nun Rolü
Uluslar Arası Haber Ajanslarının Algı Yönetimi Çakışmaları Ve İletişimdeki Dengesiz Yapının Sonuçları
Halkla İlişkiler Ve Siyasal Pazarlama
İnteraktif Pazarlama Ve Halkla İlişkiler
Novasyon Çağında Markaların Konumlandırılması Ve Busüreçte Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Duyurumun Rolü

  • Açıklama
    • Mühendislik ve İletişim
      Halkla İlişkiler Tarihi Üzerine
      Kurumsal Sosyal Sorumluluk
      Halkla İlişkiler Eğitiminde Etikve Etik tavrın Standartları
      Dünyada Ve Türkiye'de Halkla İlişkiler Eğitimi Üzerine Halkla İlişkiler Eğitimine Kültürün Etkisi
      Halkla İlişkiler Eğitiminde Kalite Ve Mükemmellik Ve Mükemmellik Odak Noktaları
      Halkla İlişkiler Meslek Profili: Alman Halkla İlişkhler Derneği (Dprg) Örneğinde Bir İnceleme
      Kitle İletişim Araçlarının Halkla İlişkilerde Kullanımı
      Yeni Medya Ve Halkla İlişkiler: Hedef Kitleye Ağ Üzerinden Erişmek
      Halkla İlişkilerin Medyası Mı? Medyanın Halkla İlişkileri Mi?
      Halkla İlişkilerde İnternet Uygulamaları: Bugüne Ve Geleceğe Dair Bir Bakış
      İnternetin Sunduğu Halkla İlişkiler Uygulamaları
      Halkla İlişkiler Etkinliği Olarak Lobiciliğin Yeni Boyutu: E-Lobicilik
      Halkla İlişkilerde Yeni Eğilim: Kurumsal İtibar Yönetimi
      Kurumsal İtibarın Oluşmasında Ceo'nun Rolü
      Uluslar Arası Haber Ajanslarının Algı Yönetimi Çakışmaları Ve İletişimdeki Dengesiz Yapının Sonuçları
      Halkla İlişkiler Ve Siyasal Pazarlama
      İnteraktif Pazarlama Ve Halkla İlişkiler
      Novasyon Çağında Markaların Konumlandırılması Ve Busüreçte Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Duyurumun Rolü

      Stok Kodu
      :
      9789758890736
      Boyut
      :
      16,00 x 24,00 cm
      Sayfa Sayısı
      :
      288
      Basım Yeri
      :
      Konya
      Baskı
      :
      2
      Basım Tarihi
      :
      2011
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      305,15   
      305,15   
      2
      152,58   
      305,15   
      3
      101,72   
      305,15   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      305,15   
      305,15   
      2
      152,58   
      305,15   
      3
      101,72   
      305,15   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      305,15   
      305,15   
      2
      152,58   
      305,15   
      3
      101,72   
      305,15   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      305,15   
      305,15   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat