Halkla İlişkiler
Halkla İlişkiler, ticari kurumlara, kamu kurumlarına ve sivil toplum kuruluşlarına hedef kitleleri ile doğru iletişim biçimleri yakalamalarında ve onlara kendilerini en doğru şekilde ifade etmelerinde önemli katkılar sağlayan bir alandır. Günümüz iletişim çağında, kurumlar için halkla ilişkileri bilmek, sunduğu iletişim olanaklarından yararlanmak artık kaçınılmaz olmuştur. İletişim kanallarının çokluğu ile yaşanan mesaj karmaşaları, bilgi kirliliği kurumlarda bu karmaşa içinde hedef kitlelerine hangi mesajları, hangi yöntemlerle ve araçlarla aktarmaları gerektiği hususunda soru işaretleri yaratmaktadır. İletişimin yoğunluğu artmış, ancak ne anladığımızın ve nasıl anladığımızın iletişim süreçleri içerisindeki niteliği farklılaşmıştır. Halkla ilişkiler güncel çalışmaları ve uygulamalarıyla kurumlara hangi yolları izlemeleri gerektiği konusunda rehber olmaktadır. Her kurumun bu anlamda, kendi yapısı, kültürü ve amaçlarına göre, halkla ilişkilerden yararlanacağı pek çok çalışma bulunmaktadır. Kurumlar, özellikle dijitalleşme süreçlerinde, yeni gelen kuşakları da göz önünde bulundurarak, hedef kitlelerini anlamak zorundadırlar. Hedef kitlelerin alışkanlıkları, tercihleri, eğilimleri çok kısa aralıklarda değişebilmektedir. Bugün, özellikle Z kuşağının da günümüz çalışma hayatına ve sosyal hayata dâhil olduğu göz önünde bulundurulduğunda, halkla ilişkiler kurumlara anlama ve anlatma süreçlerinde bir perspektif sunmaktadır. Bu kitap, kurumlara halkla ilişkiler yoluyla geliştirecekleri iletişim çalışmalarında yön gösterici olacaktır.
- Açıklama
Halkla İlişkiler, ticari kurumlara, kamu kurumlarına ve sivil toplum kuruluşlarına hedef kitleleri ile doğru iletişim biçimleri yakalamalarında ve onlara kendilerini en doğru şekilde ifade etmelerinde önemli katkılar sağlayan bir alandır. Günümüz iletişim çağında, kurumlar için halkla ilişkileri bilmek, sunduğu iletişim olanaklarından yararlanmak artık kaçınılmaz olmuştur. İletişim kanallarının çokluğu ile yaşanan mesaj karmaşaları, bilgi kirliliği kurumlarda bu karmaşa içinde hedef kitlelerine hangi mesajları, hangi yöntemlerle ve araçlarla aktarmaları gerektiği hususunda soru işaretleri yaratmaktadır. İletişimin yoğunluğu artmış, ancak ne anladığımızın ve nasıl anladığımızın iletişim süreçleri içerisindeki niteliği farklılaşmıştır. Halkla ilişkiler güncel çalışmaları ve uygulamalarıyla kurumlara hangi yolları izlemeleri gerektiği konusunda rehber olmaktadır. Her kurumun bu anlamda, kendi yapısı, kültürü ve amaçlarına göre, halkla ilişkilerden yararlanacağı pek çok çalışma bulunmaktadır. Kurumlar, özellikle dijitalleşme süreçlerinde, yeni gelen kuşakları da göz önünde bulundurarak, hedef kitlelerini anlamak zorundadırlar. Hedef kitlelerin alışkanlıkları, tercihleri, eğilimleri çok kısa aralıklarda değişebilmektedir. Bugün, özellikle Z kuşağının da günümüz çalışma hayatına ve sosyal hayata dâhil olduğu göz önünde bulundurulduğunda, halkla ilişkiler kurumlara anlama ve anlatma süreçlerinde bir perspektif sunmaktadır. Bu kitap, kurumlara halkla ilişkiler yoluyla geliştirecekleri iletişim çalışmalarında yön gösterici olacaktır.
Stok Kodu:9786057474285Boyut:13,50 x 21,50 cmSayfa Sayısı:504Basım Yeri:İstanbulBasım Tarihi:2021Kapak Türü:KartonDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim165,75165,75282,88165,75355,25165,75Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim165,75165,75282,88165,75355,25165,75Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim165,75165,75282,88165,75355,25165,75Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim165,75165,752--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.