Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%10
Haksız Rekabet Hayriye Dilara Abbasoğlu

Sosyal Medya ReklamcılığındaHaksız Rekabet

Liste Fiyatı : 390,00TL
İndirimli Fiyat : 351,00TL
Kazancınız : 39,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 117,00TL
Havale/EFT ile : 343,98TL
%10
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9789750265396
72838
Haksız Rekabet
Haksız Rekabet Sosyal Medya Reklamcılığında
351.00

Elektronik ticaretin yaygınlaşması, alıcıların satın almak istedikleri ürünü ya da hizmeti yakından inceleme imkânı bulamamalarına, satın alma kararını uzaktan vermek zorunda kalmalarına neden olmuştur. Bunun sonucunda, işletmeler için en etkili reklamı yaparak bunu hedef kitleye ulaştırma amacı her zamankinden daha çok önem kazanmıştır.

Sosyal medya platformlarının alıcılar üzerindeki gücünü keşfeden işletmeler, reklamcılık faaliyetlerine yeni bir boyut getirmişlerdir. Sosyal medya platformlarının ticari pazar olarak kullanılmasıyla rekabetin yoğunluğu artmış, geleneksel iletişim araçlarını kullanarak reklamcılık faaliyetlerini yürüten işletmelerin sayısı azalırken, birçok işletme sosyal medya reklamcılığını tercih etmeye başlamıştır. Kızışan rekabet ortamı da işletmeleri çoğu zaman dürüst rekabet düzleminin dışına çıkmaya zorlamıştır ve zorlamaya da devam etmektedir. Sosyal medya reklamcılığından elde edilen gelir de dikkate alındığında, bu reklamcılık faaliyetlerinin rekabet ortamını tek başına etkileyebildiği görülmektedir. Dolayısıyla sosyal medya reklamcılığında haksız rekabetin önlenmesi, dürüst rekabet ortamının sağlanabilmesi için oldukça önemlidir.

Bu çalışmada, 21. yüzyılın önemli ticari platformlarından biri olan sosyal medyada yürütülen reklamcılık faaliyetleri, haksız rekabet hukuku bakımından incelenmiştir.

Konu Başlıkları
Haksız Rekabete Sebep Olan Sosyal Medya Reklamcılığı Faaliyetleri
Türk Hukukundaki Düzenlemeler Kapsamında Sosyal Medya Reklamcılığı
Haksız Rekabete Sebep Olan Sosyal Medya Reklamları Bakımından Hukuki Sorumluluk
Uygulanacak Hukuk ve Milletlerarası Yetki Sorunu

  • Açıklama
    • Elektronik ticaretin yaygınlaşması, alıcıların satın almak istedikleri ürünü ya da hizmeti yakından inceleme imkânı bulamamalarına, satın alma kararını uzaktan vermek zorunda kalmalarına neden olmuştur. Bunun sonucunda, işletmeler için en etkili reklamı yaparak bunu hedef kitleye ulaştırma amacı her zamankinden daha çok önem kazanmıştır.

      Sosyal medya platformlarının alıcılar üzerindeki gücünü keşfeden işletmeler, reklamcılık faaliyetlerine yeni bir boyut getirmişlerdir. Sosyal medya platformlarının ticari pazar olarak kullanılmasıyla rekabetin yoğunluğu artmış, geleneksel iletişim araçlarını kullanarak reklamcılık faaliyetlerini yürüten işletmelerin sayısı azalırken, birçok işletme sosyal medya reklamcılığını tercih etmeye başlamıştır. Kızışan rekabet ortamı da işletmeleri çoğu zaman dürüst rekabet düzleminin dışına çıkmaya zorlamıştır ve zorlamaya da devam etmektedir. Sosyal medya reklamcılığından elde edilen gelir de dikkate alındığında, bu reklamcılık faaliyetlerinin rekabet ortamını tek başına etkileyebildiği görülmektedir. Dolayısıyla sosyal medya reklamcılığında haksız rekabetin önlenmesi, dürüst rekabet ortamının sağlanabilmesi için oldukça önemlidir.

      Bu çalışmada, 21. yüzyılın önemli ticari platformlarından biri olan sosyal medyada yürütülen reklamcılık faaliyetleri, haksız rekabet hukuku bakımından incelenmiştir.

      Konu Başlıkları
      Haksız Rekabete Sebep Olan Sosyal Medya Reklamcılığı Faaliyetleri
      Türk Hukukundaki Düzenlemeler Kapsamında Sosyal Medya Reklamcılığı
      Haksız Rekabete Sebep Olan Sosyal Medya Reklamları Bakımından Hukuki Sorumluluk
      Uygulanacak Hukuk ve Milletlerarası Yetki Sorunu

      Stok Kodu
      :
      9789750265396
      Boyut
      :
      16x24 cm
      Sayfa Sayısı
      :
      227
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2021
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      351,00   
      351,00   
      2
      175,50   
      351,00   
      3
      117,00   
      351,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      351,00   
      351,00   
      2
      175,50   
      351,00   
      3
      117,00   
      351,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      351,00   
      351,00   
      2
      175,50   
      351,00   
      3
      117,00   
      351,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      351,00   
      351,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat