Girişimciliğin Dijital Hali Start Up
BÖLÜM 1: DİJİTAL EKONOMİ VE DİJİTAL DÖNÜŞÜM
Doç.Dr. Duygu HIDIROĞLU
BÖLÜM 2: START UP FİKRİNİN ORTAYA ÇIKMASI
Öğr. Gör. Mehmet Akif ÇAKIRER
BÖLÜM 3: START UP’LARIN FİNANSMANI
Prof.Dr. Veclal GÜNDÜZ
Dr. Güzhan GÜLAY
BÖLÜM 4: START UP’LARDA ÇIKIŞ YAPMAK
Dr. Korkmaz ERGUN
BÖLÜM 5: START UP’LARDA PAZARLAMA VE SATIŞ
Dr.Öğr.Üyesi Kürşad ÖZKAYNAR
BÖLÜM 6: START UP’LARDA EKİP KURMAK VE ORTAKLIK
Doç.Dr. Zeliha TEKİN
BÖLÜM 7: START UP’LARDA REKABET VE REKABET ANALİZİ3
Dr.Öğr. Üyesi Gülşen KIRPIK
Dr. Öğr. Üyesi Mustafa İsmail ERTÜRK
BÖLÜM 8: START UP'LARDA İŞ VE GELİR MODELLERİ
Dr. Öğr. Üyesi. Hüseyin KARŞILI
BÖLÜM 9: START UP'LARDA ÜRÜN OLUŞTURMAK
Dr. Öğr. Üyesi Şükrü UMARBEYLİ
BÖLÜM 10: START UP KURULUŞ YERİ SEÇİMİ (TEKNOPARK, KULUÇKA, SİLİKONVADİSİ VS.)
Öğr.Gör. Ahmet KUMRU
BÖLÜM 11: START UP’LARDA ÖDEME SİSTEMLERİ
Öğr. Gör. Resul ÇELİK
Doç.Dr. Sevilay USLU DİVANOĞLU
BÖLÜM 12: START UP’LARDA BÜYÜME, ÖLÇEK EKONOMİSİ VE GROWHT HACKING (BÜYÜME KORSANLIĞI)
Öğr. Gör. Dr. E. Ebru ŞENTÜRK
BÖLÜM 13: START UP’LARDA KURUMSAL İMAJ VE MARKA YÖNETİMİ
Dr. Öğr. Üyesi Tuğçe Ezgi SOYALTIN
BÖLÜM 14: START UP SÖZLÜĞÜ
Öğr. Gör. Mehmet Akif ÇAKIRER
- Açıklama
BÖLÜM 1: DİJİTAL EKONOMİ VE DİJİTAL DÖNÜŞÜM
Doç.Dr. Duygu HIDIROĞLUBÖLÜM 2: START UP FİKRİNİN ORTAYA ÇIKMASI
Öğr. Gör. Mehmet Akif ÇAKIRERBÖLÜM 3: START UP’LARIN FİNANSMANI
Prof.Dr. Veclal GÜNDÜZ
Dr. Güzhan GÜLAYBÖLÜM 4: START UP’LARDA ÇIKIŞ YAPMAK
Dr. Korkmaz ERGUNBÖLÜM 5: START UP’LARDA PAZARLAMA VE SATIŞ
Dr.Öğr.Üyesi Kürşad ÖZKAYNARBÖLÜM 6: START UP’LARDA EKİP KURMAK VE ORTAKLIK
Doç.Dr. Zeliha TEKİNBÖLÜM 7: START UP’LARDA REKABET VE REKABET ANALİZİ3
Dr.Öğr. Üyesi Gülşen KIRPIK
Dr. Öğr. Üyesi Mustafa İsmail ERTÜRKBÖLÜM 8: START UP'LARDA İŞ VE GELİR MODELLERİ
Dr. Öğr. Üyesi. Hüseyin KARŞILIBÖLÜM 9: START UP'LARDA ÜRÜN OLUŞTURMAK
Dr. Öğr. Üyesi Şükrü UMARBEYLİBÖLÜM 10: START UP KURULUŞ YERİ SEÇİMİ (TEKNOPARK, KULUÇKA, SİLİKONVADİSİ VS.)
Öğr.Gör. Ahmet KUMRUBÖLÜM 11: START UP’LARDA ÖDEME SİSTEMLERİ
Öğr. Gör. Resul ÇELİK
Doç.Dr. Sevilay USLU DİVANOĞLUBÖLÜM 12: START UP’LARDA BÜYÜME, ÖLÇEK EKONOMİSİ VE GROWHT HACKING (BÜYÜME KORSANLIĞI)
Öğr. Gör. Dr. E. Ebru ŞENTÜRKBÖLÜM 13: START UP’LARDA KURUMSAL İMAJ VE MARKA YÖNETİMİ
Dr. Öğr. Üyesi Tuğçe Ezgi SOYALTINBÖLÜM 14: START UP SÖZLÜĞÜ
Öğr. Gör. Mehmet Akif ÇAKIRERStok Kodu:9786256952881Boyut:16x24Sayfa Sayısı:264Basım Yeri:BursaBasım Tarihi:2023 Mart
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim166,50166,50283,25166,50355,50166,50Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim166,50166,50283,25166,50355,50166,50Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim166,50166,50283,25166,50355,50166,50Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim166,50166,502--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.