Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - V İlbilge Dökme

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - V

Liste Fiyatı : 495,00TL
İndirimli Fiyat : 396,00TL
Kazancınız : 99,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 132,00TL
Havale/EFT ile : 388,08TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786256965010
107716
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - V
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - V
396.00

İçindekiler:

* BÖLÜM 1 Tekrarlı Ölçümlerde Tek Faktörlü Varyans Analizi-Ranova (Repeated Measures-Analysis Of Variance)
/ İlbilge DÖKME
* BÖLÜM 2 İklim Değişikliği ile Mücadele: Enerji Kaynakları
/ Serkan TİMUR, Ece AVİNÇ
* BÖLÜM 3 Türkiye’de Fen Bilgisi Eğitimi Lisansüstü Tezlerindeki 21. Yüzyıl Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Önerilerin Sentezi
/ İlgim ÖZERGUN, Alptürk AKÇÖLTEKİN
* BÖLÜM 4 Kazanım Temelli Materyal Tasarımı Modeli (Ktmtm) ile Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Üç Boyutlu Öğretim Materyali Tasarlama Süreçleri
/ Burak KİRAS
* BÖLÜM 5 Ortaokul Öğrencilerinin Sanal Laboratuvar Deneyimlerinin İncelenmesi
/ Zeynep KESKİN, Dilber POLAT
* BÖLÜM 6 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Stem Uygulamaları
/ Ebru OĞUL, Dilber POLAT, Gülşah ULUAY
* BÖLÜM 7 Türkiye, Kanada ve Amerika Fen Öğretimi Programlarının Farklı Boyutlar Açısından Ele Alınması
/ Şirin YILMAZ, Serkan TİMUR
* BÖLÜM 8 Yenilikçi Öğretim Yaklaşımlarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerileri Yeterliliklerine Etkisi
/ Nagihan İMER ÇETİN, Betül TİMUR
* BÖLÜM 9 Ölçme Ve Değerlendirme Süreci (Sınama Durumları): Öğretmenlerin Bu Sürece Yönelik Algılamaları
/ Mehmet Diyaddin YAŞAR
BÖLÜM 10 Uzaktan Eğitim Sürecinde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Yaşadıkları Zorluklar ve Çözüm Önerileri
/ İlke AYÇİÇEK, Betül TİMUR, Seda ÇAVUŞ GÜNGÖREN
* BÖLÜM 11 Pandemi Döneminde Çevrimiçi Eğitim Ortamlarında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Siberaylaklık Eğilimlerinin İncelenmesi
/ Yeliz BÜYÜKTEPE, Nagihan İMER ÇETİN
BÖLÜM 12 Kimya Laboratuvar Aktivitelerinin Değerlendirilmesi için Ölçme Aracı Geliştirilmesi: Bir Rasch Analizi Araştırması
/ Dilek TEKİN, Fatih DOĞAN
* BÖLÜM 13 Oyun Temelli Öğrenmenin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Fen Akademik Başarıları ve Bilgi Kalıcılığı Üzerine Etkisi
/ Aygün ALTUN KAMANOĞLU, Sönmez GİRGİN

  • Açıklama
    • İçindekiler:

      * BÖLÜM 1 Tekrarlı Ölçümlerde Tek Faktörlü Varyans Analizi-Ranova (Repeated Measures-Analysis Of Variance)
      / İlbilge DÖKME
      * BÖLÜM 2 İklim Değişikliği ile Mücadele: Enerji Kaynakları
      / Serkan TİMUR, Ece AVİNÇ
      * BÖLÜM 3 Türkiye’de Fen Bilgisi Eğitimi Lisansüstü Tezlerindeki 21. Yüzyıl Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Önerilerin Sentezi
      / İlgim ÖZERGUN, Alptürk AKÇÖLTEKİN
      * BÖLÜM 4 Kazanım Temelli Materyal Tasarımı Modeli (Ktmtm) ile Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Üç Boyutlu Öğretim Materyali Tasarlama Süreçleri
      / Burak KİRAS
      * BÖLÜM 5 Ortaokul Öğrencilerinin Sanal Laboratuvar Deneyimlerinin İncelenmesi
      / Zeynep KESKİN, Dilber POLAT
      * BÖLÜM 6 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Stem Uygulamaları
      / Ebru OĞUL, Dilber POLAT, Gülşah ULUAY
      * BÖLÜM 7 Türkiye, Kanada ve Amerika Fen Öğretimi Programlarının Farklı Boyutlar Açısından Ele Alınması
      / Şirin YILMAZ, Serkan TİMUR
      * BÖLÜM 8 Yenilikçi Öğretim Yaklaşımlarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerileri Yeterliliklerine Etkisi
      / Nagihan İMER ÇETİN, Betül TİMUR
      * BÖLÜM 9 Ölçme Ve Değerlendirme Süreci (Sınama Durumları): Öğretmenlerin Bu Sürece Yönelik Algılamaları
      / Mehmet Diyaddin YAŞAR
      BÖLÜM 10 Uzaktan Eğitim Sürecinde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Yaşadıkları Zorluklar ve Çözüm Önerileri
      / İlke AYÇİÇEK, Betül TİMUR, Seda ÇAVUŞ GÜNGÖREN
      * BÖLÜM 11 Pandemi Döneminde Çevrimiçi Eğitim Ortamlarında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Siberaylaklık Eğilimlerinin İncelenmesi
      / Yeliz BÜYÜKTEPE, Nagihan İMER ÇETİN
      BÖLÜM 12 Kimya Laboratuvar Aktivitelerinin Değerlendirilmesi için Ölçme Aracı Geliştirilmesi: Bir Rasch Analizi Araştırması
      / Dilek TEKİN, Fatih DOĞAN
      * BÖLÜM 13 Oyun Temelli Öğrenmenin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Fen Akademik Başarıları ve Bilgi Kalıcılığı Üzerine Etkisi
      / Aygün ALTUN KAMANOĞLU, Sönmez GİRGİN

      Stok Kodu
      :
      9786256965010
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      389
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2022
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      396,00   
      396,00   
      2
      198,00   
      396,00   
      3
      132,00   
      396,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      396,00   
      396,00   
      2
      198,00   
      396,00   
      3
      132,00   
      396,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      396,00   
      396,00   
      2
      198,00   
      396,00   
      3
      132,00   
      396,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      396,00   
      396,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat