Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - V
İçindekiler:
* BÖLÜM 1 Tekrarlı Ölçümlerde Tek Faktörlü Varyans Analizi-Ranova (Repeated Measures-Analysis Of Variance)
/ İlbilge DÖKME
* BÖLÜM 2 İklim Değişikliği ile Mücadele: Enerji Kaynakları
/ Serkan TİMUR, Ece AVİNÇ
* BÖLÜM 3 Türkiye’de Fen Bilgisi Eğitimi Lisansüstü Tezlerindeki 21. Yüzyıl Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Önerilerin Sentezi
/ İlgim ÖZERGUN, Alptürk AKÇÖLTEKİN
* BÖLÜM 4 Kazanım Temelli Materyal Tasarımı Modeli (Ktmtm) ile Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Üç Boyutlu Öğretim Materyali Tasarlama Süreçleri
/ Burak KİRAS
* BÖLÜM 5 Ortaokul Öğrencilerinin Sanal Laboratuvar Deneyimlerinin İncelenmesi
/ Zeynep KESKİN, Dilber POLAT
* BÖLÜM 6 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Stem Uygulamaları
/ Ebru OĞUL, Dilber POLAT, Gülşah ULUAY
* BÖLÜM 7 Türkiye, Kanada ve Amerika Fen Öğretimi Programlarının Farklı Boyutlar Açısından Ele Alınması
/ Şirin YILMAZ, Serkan TİMUR
* BÖLÜM 8 Yenilikçi Öğretim Yaklaşımlarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerileri Yeterliliklerine Etkisi
/ Nagihan İMER ÇETİN, Betül TİMUR
* BÖLÜM 9 Ölçme Ve Değerlendirme Süreci (Sınama Durumları): Öğretmenlerin Bu Sürece Yönelik Algılamaları
/ Mehmet Diyaddin YAŞAR
BÖLÜM 10 Uzaktan Eğitim Sürecinde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Yaşadıkları Zorluklar ve Çözüm Önerileri
/ İlke AYÇİÇEK, Betül TİMUR, Seda ÇAVUŞ GÜNGÖREN
* BÖLÜM 11 Pandemi Döneminde Çevrimiçi Eğitim Ortamlarında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Siberaylaklık Eğilimlerinin İncelenmesi
/ Yeliz BÜYÜKTEPE, Nagihan İMER ÇETİN
BÖLÜM 12 Kimya Laboratuvar Aktivitelerinin Değerlendirilmesi için Ölçme Aracı Geliştirilmesi: Bir Rasch Analizi Araştırması
/ Dilek TEKİN, Fatih DOĞAN
* BÖLÜM 13 Oyun Temelli Öğrenmenin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Fen Akademik Başarıları ve Bilgi Kalıcılığı Üzerine Etkisi
/ Aygün ALTUN KAMANOĞLU, Sönmez GİRGİN
- Açıklama
İçindekiler:
* BÖLÜM 1 Tekrarlı Ölçümlerde Tek Faktörlü Varyans Analizi-Ranova (Repeated Measures-Analysis Of Variance)
/ İlbilge DÖKME
* BÖLÜM 2 İklim Değişikliği ile Mücadele: Enerji Kaynakları
/ Serkan TİMUR, Ece AVİNÇ
* BÖLÜM 3 Türkiye’de Fen Bilgisi Eğitimi Lisansüstü Tezlerindeki 21. Yüzyıl Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Önerilerin Sentezi
/ İlgim ÖZERGUN, Alptürk AKÇÖLTEKİN
* BÖLÜM 4 Kazanım Temelli Materyal Tasarımı Modeli (Ktmtm) ile Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Üç Boyutlu Öğretim Materyali Tasarlama Süreçleri
/ Burak KİRAS
* BÖLÜM 5 Ortaokul Öğrencilerinin Sanal Laboratuvar Deneyimlerinin İncelenmesi
/ Zeynep KESKİN, Dilber POLAT
* BÖLÜM 6 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Stem Uygulamaları
/ Ebru OĞUL, Dilber POLAT, Gülşah ULUAY
* BÖLÜM 7 Türkiye, Kanada ve Amerika Fen Öğretimi Programlarının Farklı Boyutlar Açısından Ele Alınması
/ Şirin YILMAZ, Serkan TİMUR
* BÖLÜM 8 Yenilikçi Öğretim Yaklaşımlarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerileri Yeterliliklerine Etkisi
/ Nagihan İMER ÇETİN, Betül TİMUR
* BÖLÜM 9 Ölçme Ve Değerlendirme Süreci (Sınama Durumları): Öğretmenlerin Bu Sürece Yönelik Algılamaları
/ Mehmet Diyaddin YAŞAR
BÖLÜM 10 Uzaktan Eğitim Sürecinde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Yaşadıkları Zorluklar ve Çözüm Önerileri
/ İlke AYÇİÇEK, Betül TİMUR, Seda ÇAVUŞ GÜNGÖREN
* BÖLÜM 11 Pandemi Döneminde Çevrimiçi Eğitim Ortamlarında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Siberaylaklık Eğilimlerinin İncelenmesi
/ Yeliz BÜYÜKTEPE, Nagihan İMER ÇETİN
BÖLÜM 12 Kimya Laboratuvar Aktivitelerinin Değerlendirilmesi için Ölçme Aracı Geliştirilmesi: Bir Rasch Analizi Araştırması
/ Dilek TEKİN, Fatih DOĞAN
* BÖLÜM 13 Oyun Temelli Öğrenmenin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Fen Akademik Başarıları ve Bilgi Kalıcılığı Üzerine Etkisi
/ Aygün ALTUN KAMANOĞLU, Sönmez GİRGİNStok Kodu:9786256965010Boyut:16x24Sayfa Sayısı:389Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2022
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim396,00396,002198,00396,003132,00396,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim396,00396,002198,00396,003132,00396,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim396,00396,002198,00396,003132,00396,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim396,00396,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.