Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış IX
İÇİNDEKİLER
* Bölüm 1 8.Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabında Bulunan Metafor ve Analojilerin Tespiti
/ Burak ÇİFTÇİ , Abdullah AYDIN
* Bölüm 2 Öğrenci Gözünden Fen Motivasyonunu Olumsuz Etkileyen Faktörler
/ Tuğçe ÇAĞLAN , Dilber POLAT
* Bölüm 3 React Stratejisi ile Madde Döngüleri ve Çevre Sorunları Konusunun Öğretiminin Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi
/ Zeynep ÖZKAN , Demet ÇETİN
* Bölüm 4 Ortaokul Fen Bilimleri Derslerinde Scratch Kullanımı
/ Okan KEÇECİ , Demet ÇETİN
* Bölüm 5 Fen Eğitiminde Bir Öğrenme Aracı Olarak Dijital Öyküler
/ Yılmaz KARA
* Bölüm 6 Bir Fen Dersi Sonrasında Ders İçeriğine Yönelik Öğrencilerin Durumsal İlgilerini Belirleyen Ölçme Aracının Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
/ Emine EREN , İlbilge DÖKME
* Bölüm 7 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yenilikçi Fen Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapıları
/ Ilgım ÖZERGUN, Betül TİMUR
* Bölüm 8 Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Görüşleri
/ Esra BENLİ ÖZDEMİR , Ece YILMAZ
* Bölüm 9 Ortaöğretim Kimya Teknolojileri Alanı Temel Kimya Dersi Laboratuvar Aktivitelerinin İncelenmesi
/ Sibel ÜLKÜ ÖZCAN , Fatih DOĞAN
* Bölüm 10 Uzaktan Eğitim Sürecinde Yüksek Lisans Öğrencilerinin Bilimsel Araştırmaya İlişkin Görüşleri
/ Ahmet Volkan YÜZÜAK , Emrah HİĞDE , Tuğba Nur BOZ , Zeynep ALEMDAR ZİHNİ
* Bölüm 11 Kavram Haritası Destekli Jigsaw I Tekniğinin Öğrenci Başarısına Etkisi ve Jigsaw Tekniği Hakkında Öğrenci Görüşleri
/ Emel KILIÇ , Sönmez GİRGİN
* Bölüm 12 Fen Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenme (PDÖ)
/ Z. MERVE ÖCAL
* Bölüm 13 Fen Alanındaki Öğretmen Adaylarının Fen Alanındaki Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerinintin tespiti: Türkiye ve Malezya Örnekleri
/ Günbey EROĞLU , İlbilge DÖKME
---------------
- Açıklama
İÇİNDEKİLER
* Bölüm 1 8.Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabında Bulunan Metafor ve Analojilerin Tespiti
/ Burak ÇİFTÇİ , Abdullah AYDIN
* Bölüm 2 Öğrenci Gözünden Fen Motivasyonunu Olumsuz Etkileyen Faktörler
/ Tuğçe ÇAĞLAN , Dilber POLAT
* Bölüm 3 React Stratejisi ile Madde Döngüleri ve Çevre Sorunları Konusunun Öğretiminin Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi
/ Zeynep ÖZKAN , Demet ÇETİN
* Bölüm 4 Ortaokul Fen Bilimleri Derslerinde Scratch Kullanımı
/ Okan KEÇECİ , Demet ÇETİN
* Bölüm 5 Fen Eğitiminde Bir Öğrenme Aracı Olarak Dijital Öyküler
/ Yılmaz KARA
* Bölüm 6 Bir Fen Dersi Sonrasında Ders İçeriğine Yönelik Öğrencilerin Durumsal İlgilerini Belirleyen Ölçme Aracının Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
/ Emine EREN , İlbilge DÖKME
* Bölüm 7 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yenilikçi Fen Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapıları
/ Ilgım ÖZERGUN, Betül TİMUR
* Bölüm 8 Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Görüşleri
/ Esra BENLİ ÖZDEMİR , Ece YILMAZ
* Bölüm 9 Ortaöğretim Kimya Teknolojileri Alanı Temel Kimya Dersi Laboratuvar Aktivitelerinin İncelenmesi
/ Sibel ÜLKÜ ÖZCAN , Fatih DOĞAN
* Bölüm 10 Uzaktan Eğitim Sürecinde Yüksek Lisans Öğrencilerinin Bilimsel Araştırmaya İlişkin Görüşleri
/ Ahmet Volkan YÜZÜAK , Emrah HİĞDE , Tuğba Nur BOZ , Zeynep ALEMDAR ZİHNİ
* Bölüm 11 Kavram Haritası Destekli Jigsaw I Tekniğinin Öğrenci Başarısına Etkisi ve Jigsaw Tekniği Hakkında Öğrenci Görüşleri
/ Emel KILIÇ , Sönmez GİRGİN
* Bölüm 12 Fen Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenme (PDÖ)
/ Z. MERVE ÖCAL
* Bölüm 13 Fen Alanındaki Öğretmen Adaylarının Fen Alanındaki Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerinintin tespiti: Türkiye ve Malezya Örnekleri
/ Günbey EROĞLU , İlbilge DÖKME---------------
Stok Kodu:9786253995072Boyut:16x24Sayfa Sayısı:236Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2023
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim264,00264,002132,00264,00388,00264,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim264,00264,002132,00264,00388,00264,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim264,00264,002132,00264,00388,00264,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim264,00264,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.