Endüstriyel Pazarlamada Uygulamacılar İçin Fiyatlandırma El Kitabı
Endüstriyel Pazarlamada Fiyatlandırma
Fiyatlandırmanın Tüm Boyutları
Maliyet Ölçümü
Rakiplerin Belirlenmesi
Müşterilerin Belirlenmesi
Segment Analizi
“Kaymağını Alma” Fiyatlandırması –Yeni Ürün Fiyatlandırması
Penetrasyon Fiyatlandırması
Tamamlayıcı Ürün, Bağlı Ürün (Captive Product) Fiyatlandırma Stratejisi
Damping (Fiyatlandırma Politikası)
Genel veya Dönemsel Firma Stratejsine Bağlı Olarak Fiyatlandırma Kararını Etkileyen Diğer Faktörler
Pazarın Üzerinde Büyümek İçin Dört Adım
Referanslar
- Açıklama
Endüstriyel Pazarlamada Fiyatlandırma
Fiyatlandırmanın Tüm Boyutları
Maliyet Ölçümü
Rakiplerin Belirlenmesi
Müşterilerin Belirlenmesi
Segment Analizi
“Kaymağını Alma” Fiyatlandırması –Yeni Ürün Fiyatlandırması
Penetrasyon Fiyatlandırması
Tamamlayıcı Ürün, Bağlı Ürün (Captive Product) Fiyatlandırma Stratejisi
Damping (Fiyatlandırma Politikası)
Genel veya Dönemsel Firma Stratejsine Bağlı Olarak Fiyatlandırma Kararını Etkileyen Diğer Faktörler
Pazarın Üzerinde Büyümek İçin Dört Adım
ReferanslarStok Kodu:9786052473511Boyut:14 x 20 cmSayfa Sayısı:62Basım Tarihi:2022Kapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim112,50112,50256,25112,50337,50112,50Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim112,50112,50256,25112,50337,50112,50Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim112,50112,50256,25112,50337,50112,50Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim112,50112,502--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.