Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Elektronik Ticaret ve Sosyal Medya Nur Nilgün Sert

Elektronik Ticaret ve Sosyal Medya

Liste Fiyatı : 115,00TL
İndirimli Fiyat : 92,00TL
Kazancınız : 23,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 30,67TL
Havale/EFT ile : 90,16TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786253935092
125823
Elektronik Ticaret ve Sosyal Medya
Elektronik Ticaret ve Sosyal Medya
92.00

Bu çalışma; İnternet, E-ticaret ve Sosyal Medya başlıkları altında toplanan bölümlerde internetin ve e-ticaretin Türkiye ve dünyadaki tarihsel gelişimi ile geçmişten günümüze kullanılan sosyal medya platformlarına ait bilimsel veriler tablolarla desteklenerek sunulmuştur. Sosyal medya pazarlama faaliyetleri ve sosyal medya pazarlama boyutları hakkında detaylı bilgiler vermektedir. Ayrıca e-ticaret alışverişlerinde sosyal medya pazarlama boyutlarına ilişkin bir araştırma örneği ile Z kuşağının elektronik ticaret kullanarak yaptıkları alışverişlerde etkileşim, bilgisellik, kişiselleştirme, trend olma ve ağızdan ağıza iletişim gibi sosyal medya pazarlama boyutlarının etkileri bakımından ele alındığı çalışma değerlendirilerek sonuçlar üzerine önerilerde bulunulmuştur.
Çalışmada ele alınan konular ve elde edilen veriler ile çağımızın artan değeri olan sosyal medya ve pazarlama faaliyetleri konularında akademisyenler, lisans ve lisansüstü öğrenciler ve iş dünyası için gelecekte yapılması planlanan pazarlama araştırmalarına katkıda bulunması temenni edilmektedir.

,,,,,,,,,

  • Açıklama
    • Bu çalışma; İnternet, E-ticaret ve Sosyal Medya başlıkları altında toplanan bölümlerde internetin ve e-ticaretin Türkiye ve dünyadaki tarihsel gelişimi ile geçmişten günümüze kullanılan sosyal medya platformlarına ait bilimsel veriler tablolarla desteklenerek sunulmuştur. Sosyal medya pazarlama faaliyetleri ve sosyal medya pazarlama boyutları hakkında detaylı bilgiler vermektedir. Ayrıca e-ticaret alışverişlerinde sosyal medya pazarlama boyutlarına ilişkin bir araştırma örneği ile Z kuşağının elektronik ticaret kullanarak yaptıkları alışverişlerde etkileşim, bilgisellik, kişiselleştirme, trend olma ve ağızdan ağıza iletişim gibi sosyal medya pazarlama boyutlarının etkileri bakımından ele alındığı çalışma değerlendirilerek sonuçlar üzerine önerilerde bulunulmuştur.
      Çalışmada ele alınan konular ve elde edilen veriler ile çağımızın artan değeri olan sosyal medya ve pazarlama faaliyetleri konularında akademisyenler, lisans ve lisansüstü öğrenciler ve iş dünyası için gelecekte yapılması planlanan pazarlama araştırmalarına katkıda bulunması temenni edilmektedir.

      ,,,,,,,,,

      Stok Kodu
      :
      9786253935092
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      102
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2024 Mart
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      92,00   
      92,00   
      2
      46,00   
      92,00   
      3
      30,67   
      92,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      92,00   
      92,00   
      2
      46,00   
      92,00   
      3
      30,67   
      92,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      92,00   
      92,00   
      2
      46,00   
      92,00   
      3
      30,67   
      92,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      92,00   
      92,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat