Elektronik Alışveriş Deneyimi ve Artırılmış GerçeklikKoşullu Süreç Analizi Örneği
Perakendecilikte artırılmış gerçeklik teknolojisi tabanlı sanal deneme uygulamalarının
kullanımı, internet ve mobil cihaz teknolojilerinin gelişimiyle
giderek daha fazla yaygınlaşmaktadır. Artırılmış gerçeklik alışveriş uygulamaları
aracılığıyla tüketiciler, sanal ürün bilgilerini gerçek çevrelerine yerleştirerek
etkileşimli ve sürükleyici bir alışveriş deneyimi yaşayabilmekte, bu sayede
alışveriş deneyimlerini zenginleştirebilmektedirler. Kullanımı hızla artan
makyaj ürünü sanal deneme uygulamaları aracılığıyla tüketiciler mobil alışverişlerinde,
makyaj ürünlerinin sanal görsellerini yüzlerinde deneyerek satın
alma kararlarını edindikleri bu deneyime göre verebilmektedirler.
Bu çalışmada tüketicilerin mobil artırılmış gerçeklik alışveriş uygulaması
aracılığıyla yaptıkları makyaj ürünü alışverişlerinde, uygulamadan algıladıkları
artırılmış gerçeklik özelliklerinin ve performans riskinin satın alma karar
süreçlerinde ne şekilde etkili olduklarına odaklanılmıştır. Araştırma sonucunda
artırılmış gerçeklik alışveriş uygulaması geliştiricilerine, sanal deneme uygulamalarını
etkin bir şekilde tasarlayabilmeleri hususunda faydalı olabilecek
bilgiler elde edilmiştir. Bunun yanında, dijital ve fiziksel perakende yöneticilerine,
etkili artırılmış gerçeklik pazarlama stratejileri oluşturabilmeleri konusunda
katkı sunabilecek bilgilere ulaşılmıştır.
Bu kitap, "Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Elektronik Alışveriş Deneyimine
ve Satın Alma Niyetine Etkisinin İncelenmesi" isimli, Osmaniye
Korkut Ata Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü tarafından Yüksek Öğretim
Kurulu Başkanlığı Tez Merkezine 744435 numarası ile girişi yapılan doktora
tezinden türetilmiştir.
- Açıklama
Perakendecilikte artırılmış gerçeklik teknolojisi tabanlı sanal deneme uygulamalarının
kullanımı, internet ve mobil cihaz teknolojilerinin gelişimiyle
giderek daha fazla yaygınlaşmaktadır. Artırılmış gerçeklik alışveriş uygulamaları
aracılığıyla tüketiciler, sanal ürün bilgilerini gerçek çevrelerine yerleştirerek
etkileşimli ve sürükleyici bir alışveriş deneyimi yaşayabilmekte, bu sayede
alışveriş deneyimlerini zenginleştirebilmektedirler. Kullanımı hızla artan
makyaj ürünü sanal deneme uygulamaları aracılığıyla tüketiciler mobil alışverişlerinde,
makyaj ürünlerinin sanal görsellerini yüzlerinde deneyerek satın
alma kararlarını edindikleri bu deneyime göre verebilmektedirler.
Bu çalışmada tüketicilerin mobil artırılmış gerçeklik alışveriş uygulaması
aracılığıyla yaptıkları makyaj ürünü alışverişlerinde, uygulamadan algıladıkları
artırılmış gerçeklik özelliklerinin ve performans riskinin satın alma karar
süreçlerinde ne şekilde etkili olduklarına odaklanılmıştır. Araştırma sonucunda
artırılmış gerçeklik alışveriş uygulaması geliştiricilerine, sanal deneme uygulamalarını
etkin bir şekilde tasarlayabilmeleri hususunda faydalı olabilecek
bilgiler elde edilmiştir. Bunun yanında, dijital ve fiziksel perakende yöneticilerine,
etkili artırılmış gerçeklik pazarlama stratejileri oluşturabilmeleri konusunda
katkı sunabilecek bilgilere ulaşılmıştır.
Bu kitap, "Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Elektronik Alışveriş Deneyimine
ve Satın Alma Niyetine Etkisinin İncelenmesi" isimli, Osmaniye
Korkut Ata Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü tarafından Yüksek Öğretim
Kurulu Başkanlığı Tez Merkezine 744435 numarası ile girişi yapılan doktora
tezinden türetilmiştir.
Stok Kodu:9786253992033Boyut:16x24Sayfa Sayısı:258Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2023
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim264,00264,002132,00264,00388,00264,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim264,00264,002132,00264,00388,00264,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim264,00264,002132,00264,00388,00264,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim264,00264,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.