Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%15
Ekonomi, - Kriter Yayınları - Alışveriş Merkezlerinde Sunulan Hizmetle

Alışveriş Merkezlerinde Sunulan Hizmetlerin Tüketici Davranışlarına EtkisiTüketicilerin Alışveriş Duygularının Rolü

Liste Fiyatı : 190,00TL
İndirimli Fiyat : 161,50TL
Kazancınız : 28,50TL
Taksitli fiyat : 3 x 53,83TL
Havale/EFT ile : 158,27TL
9786255948113
143169
Alışveriş Merkezlerinde Sunulan Hizmetlerin Tüketici Davranışlarına Etkisi
Alışveriş Merkezlerinde Sunulan Hizmetlerin Tüketici Davranışlarına Etkisi Tüketicilerin Alışveriş Duygularının Rolü
161.50

Alışveriş merkezleri günümüzde sadece alışveriş yapmak için değil aynı zamanda
sosyal ve kültürel aktivitelerin gerçekleştiği mekânlar olarak değerlendirilmektedir. Alışveriş
merkezlerinde çeşitli eğlence mekânlarının ve aktivitelerinin var olması ve sunulan çeşitli ve
kaliteli müşteri hizmetleri tüketicilerin zihninde AVM’ye yönelik olumlu düşüncelere yol
açmaktadır. Tüketicilerin zihninde yaratılan olumlu etkiler onların alışveriş merkezine yönelik
davranışlarını etkilemektedir. Bu nedenle, kitapta alışveriş merkezlerinde sunulan hizmetlerin
(eğlence, müşteri hizmetleri) tüketici davranışlarını nasıl etkilediğini ortaya çıkarmak
amaçlanmıştır. Ayrıca, alışveriş merkezlerinde sunulan hizmetlerin tüketici davranışlarına
olan etkisinde tüketicilerin alışveriş duygularının rolünü incelemek çalışmanın diğer amacını
oluşturmuştur. Başka bir ifadeyle, tüketici duygularının tüketici davranışlarına ne derecede
yön verdiğini incelemek çalışmaya özgünlük kazandırmıştır. Elde edilen bulgular alışveriş
merkezlerinde sunulan hizmetlerin AVM ziyareti, satın alma niyeti, sadakat ve ağızdan ağıza
iletişim gibi tüketici davranışlarını olumlu yönde etkilediğini göstermiştir. Buna ek olarak,
AVM’de sunulan hizmetlerin tüketici davranışları üzerindeki etkisinin yüksek seviyede zevk
ve uyarılma duygularına sahip tüketicilerde daha güçlü olduğu sonucuna ulaşılmıştır.

  • Açıklama
    • Alışveriş merkezleri günümüzde sadece alışveriş yapmak için değil aynı zamanda
      sosyal ve kültürel aktivitelerin gerçekleştiği mekânlar olarak değerlendirilmektedir. Alışveriş
      merkezlerinde çeşitli eğlence mekânlarının ve aktivitelerinin var olması ve sunulan çeşitli ve
      kaliteli müşteri hizmetleri tüketicilerin zihninde AVM’ye yönelik olumlu düşüncelere yol
      açmaktadır. Tüketicilerin zihninde yaratılan olumlu etkiler onların alışveriş merkezine yönelik
      davranışlarını etkilemektedir. Bu nedenle, kitapta alışveriş merkezlerinde sunulan hizmetlerin
      (eğlence, müşteri hizmetleri) tüketici davranışlarını nasıl etkilediğini ortaya çıkarmak
      amaçlanmıştır. Ayrıca, alışveriş merkezlerinde sunulan hizmetlerin tüketici davranışlarına
      olan etkisinde tüketicilerin alışveriş duygularının rolünü incelemek çalışmanın diğer amacını
      oluşturmuştur. Başka bir ifadeyle, tüketici duygularının tüketici davranışlarına ne derecede
      yön verdiğini incelemek çalışmaya özgünlük kazandırmıştır. Elde edilen bulgular alışveriş
      merkezlerinde sunulan hizmetlerin AVM ziyareti, satın alma niyeti, sadakat ve ağızdan ağıza
      iletişim gibi tüketici davranışlarını olumlu yönde etkilediğini göstermiştir. Buna ek olarak,
      AVM’de sunulan hizmetlerin tüketici davranışları üzerindeki etkisinin yüksek seviyede zevk
      ve uyarılma duygularına sahip tüketicilerde daha güçlü olduğu sonucuna ulaşılmıştır.

      Stok Kodu
      :
      9786255948113
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      136
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
  • Taksit Seçenekleri
  • Yorumlar
Kapat