Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%10
Yeni
Ekonomi, - Astana Yayınları - X, Y ve Z Kuşaklarının E-Ticarete İlişki

X, Y ve Z Kuşaklarının E-Ticarete İlişkin Kaygı ve Tutumları

Liste Fiyatı : 180,00TL
İndirimli Fiyat : 162,00TL
Kazancınız : 18,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 54,00TL
Havale/EFT ile : 158,76TL
9786256125513
144291
X, Y ve Z Kuşaklarının E-Ticarete İlişkin Kaygı ve Tutumları
X, Y ve Z Kuşaklarının E-Ticarete İlişkin Kaygı ve Tutumları
162.00

Küreselleşmenin artması ve teknolojinin hızlanması ile e-ticaret, her kuşaktan bireyin ilgisini çekmektedir. Yeni
nesiller tüketim veya satın alma kategorilerinde X, Y ve Z kuşakları olarak sınıflandırılıyor. Teknoloji, internet,
çevrimiçi alışveriş, dijital nesil gibi kavramlarla birlikte anılan bu kuşaklar; niteliklerine, davranış tarzlarına ve
alışveriş alışkanlıklarına göre modern pazarlamanın ve e-ticaret sektörünün de odak noktası olmuş durumdalar.
Bu araştırma X, Y ve Z kuşağı tüketicilerin e-ticarete ilişkin kaygı ve tutum seviyelerinin tespiti ve kuşakların
demografik özellikleri açısından e-ticarete ilişkin kaygı ve tutum düzeylerinin farklılaşıp farklılaşmadığını
belirlemek ve çözüm önerileri sunmak amacıyla yapılmıştır. Çalışma kapsamında e-ticaretin gelişimi ve kuşaklara
olan etkisi detaylı bir şekilde ele alınmış olup alanına katkı sağlayacağına inanılmaktadır.

  • Açıklama
    • Küreselleşmenin artması ve teknolojinin hızlanması ile e-ticaret, her kuşaktan bireyin ilgisini çekmektedir. Yeni
      nesiller tüketim veya satın alma kategorilerinde X, Y ve Z kuşakları olarak sınıflandırılıyor. Teknoloji, internet,
      çevrimiçi alışveriş, dijital nesil gibi kavramlarla birlikte anılan bu kuşaklar; niteliklerine, davranış tarzlarına ve
      alışveriş alışkanlıklarına göre modern pazarlamanın ve e-ticaret sektörünün de odak noktası olmuş durumdalar.
      Bu araştırma X, Y ve Z kuşağı tüketicilerin e-ticarete ilişkin kaygı ve tutum seviyelerinin tespiti ve kuşakların
      demografik özellikleri açısından e-ticarete ilişkin kaygı ve tutum düzeylerinin farklılaşıp farklılaşmadığını
      belirlemek ve çözüm önerileri sunmak amacıyla yapılmıştır. Çalışma kapsamında e-ticaretin gelişimi ve kuşaklara
      olan etkisi detaylı bir şekilde ele alınmış olup alanına katkı sağlayacağına inanılmaktadır.

      Stok Kodu
      :
      9786256125513
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      120
      Basım Yeri
      :
      Ankara
  • Taksit Seçenekleri
  • Yorumlar
Kapat