Satış Teknikleri
Liste Fiyatı :
390,00TL
İndirimli Fiyat :
351,00TL
Kazancınız :
39,00TL
Taksitli fiyat :
3 x 117,00TL
Havale/EFT ile :
343,98TL
9786258024876
142848

https://www.pelikankitabevi.com.tr/ekonomi-pazarlama/ekin-yayinevi/polat-tuncer/satis-teknikleri
Satış Teknikleri
351.00
Satış dünyanın en zor mesleklerinden birisidir. Zîrâ, iyi bir satış elemanında bulunması gereken nitelikler oldukça çeşitli olup, bunları kazanmak ve alışkanlık haline getirmek için sürekli çalışmak gerekir. Herşeyden önce satış temsilcisinin iyi bir iletişimci olması ve insan sevgisiyle dolu olması gerekir, insanlara sevgi ve saygıyla yaklaşmasını bilmeyen bir eleman işletmeye müşteri kazandırmak yerine kaybettirir.
Günümüz işletmelerinin çoğu farkında değildir; ancak, satış temsilcisi müşteriye karşı örgütü öncelikle temsil eden kişidir. Örgütün aynasıdır. Bu nedenle, işletmeler hem nitelikli çalışanlara yer vermeli hem de mevcut elemanlarını sürekli bir eğitimle desteklemelidir.
(Önsözden)
Konu Başlıkları
Kişisel Satışa Giriş
Müşteri ve Davranış Çeşitleri
Satış Temsilcisinin Özellikleri ve Eğitimi
Kişisel Satış Faaliyetlerinde İletişim ve Beden Dili
Kişisel Satış Süreci
Müşteri İtirazları ve İtirazları Karşılama Teknikleri
Kişisel Satış Sürecinin Kapatılması
Satış Sonrası Çalışmaları
- Açıklama
- Satış dünyanın en zor mesleklerinden birisidir. Zîrâ, iyi bir satış elemanında bulunması gereken nitelikler oldukça çeşitli olup, bunları kazanmak ve alışkanlık haline getirmek için sürekli çalışmak gerekir. Herşeyden önce satış temsilcisinin iyi bir iletişimci olması ve insan sevgisiyle dolu olması gerekir, insanlara sevgi ve saygıyla yaklaşmasını bilmeyen bir eleman işletmeye müşteri kazandırmak yerine kaybettirir.Günümüz işletmelerinin çoğu farkında değildir; ancak, satış temsilcisi müşteriye karşı örgütü öncelikle temsil eden kişidir. Örgütün aynasıdır. Bu nedenle, işletmeler hem nitelikli çalışanlara yer vermeli hem de mevcut elemanlarını sürekli bir eğitimle desteklemelidir.(Önsözden)Konu BaşlıklarıKişisel Satışa GirişMüşteri ve Davranış ÇeşitleriSatış Temsilcisinin Özellikleri ve EğitimiKişisel Satış Faaliyetlerinde İletişim ve Beden DiliKişisel Satış SüreciMüşteri İtirazları ve İtirazları Karşılama TeknikleriKişisel Satış Sürecinin KapatılmasıSatış Sonrası ÇalışmalarıStok Kodu:9786258024876Boyut:14x20Sayfa Sayısı:429Basım Yeri:BursaBaskı:4Basım Tarihi:2022
- Taksit Seçenekleri
- Yorumlar