Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%15
Pazarlama İletişimi Esma Ebru Şentürk

Pazarlama İletişimiTeknolojik Gelişmeler ve Dijital Dönüşüm

Liste Fiyatı : 342,00TL
İndirimli Fiyat : 290,70TL
Kazancınız : 51,30TL
Taksitli fiyat : 3 x 96,90TL
Havale/EFT ile : 284,89TL
9786256658677
138175
Pazarlama İletişimi
Pazarlama İletişimi Teknolojik Gelişmeler ve Dijital Dönüşüm
290.70

Bu kitap, yeni teknolojiler ışığında ortaya çıkan fırsatları ve zorlukları derinlemesine inceleyerek, markaların tüketicilerle etkili iletişim kurma yollarını sunmaktadır. Teknolojinin pazarlama iletişimi üzerindeki kritik etkilerini anlamak isteyen akademisyenler, öğrenciler ve profesyoneller için önemli bir kaynak olduğu kadar, pazarlama dünyasında güncel kalmak isteyen herkesin okuması gereken önemli bir kaynaktır.
Prof. Dr. Emre Şahin DÖLARSLAN, Çankırı Karatekin Üniversitesi, İİBF, İşletme Bölümü

“Pazarlama İletişimi” alanındaki seri kitap çalışmasının, “Teknolojik Gelişmeler ve Dijital Dönüşüm” alt başlığında hazırlanan bu kitap; modern pazarlama stratejilerinde dijital iletişimin kritik rolünü ayrıntılı bir şekilde incelemektedir. Zira teknolojik platformların etkili kullanımı, başta markanın tanıtımı olmak üzere işletme–tüketici ilişkilerindeki süreçlerde başarılı olmak için gerekli stratejileri vermektedir. Pazarlama akademisyenleri için kaçırılmaması gereken bir kitap.
Prof. Dr. Selim CENGİZ, Kırıkkale Üniversitesi, İİBF, İşletme Bölümü

  • Açıklama
    • Bu kitap, yeni teknolojiler ışığında ortaya çıkan fırsatları ve zorlukları derinlemesine inceleyerek, markaların tüketicilerle etkili iletişim kurma yollarını sunmaktadır. Teknolojinin pazarlama iletişimi üzerindeki kritik etkilerini anlamak isteyen akademisyenler, öğrenciler ve profesyoneller için önemli bir kaynak olduğu kadar, pazarlama dünyasında güncel kalmak isteyen herkesin okuması gereken önemli bir kaynaktır.
      Prof. Dr. Emre Şahin DÖLARSLAN, Çankırı Karatekin Üniversitesi, İİBF, İşletme Bölümü

      “Pazarlama İletişimi” alanındaki seri kitap çalışmasının, “Teknolojik Gelişmeler ve Dijital Dönüşüm” alt başlığında hazırlanan bu kitap; modern pazarlama stratejilerinde dijital iletişimin kritik rolünü ayrıntılı bir şekilde incelemektedir. Zira teknolojik platformların etkili kullanımı, başta markanın tanıtımı olmak üzere işletme–tüketici ilişkilerindeki süreçlerde başarılı olmak için gerekli stratejileri vermektedir. Pazarlama akademisyenleri için kaçırılmaması gereken bir kitap.
      Prof. Dr. Selim CENGİZ, Kırıkkale Üniversitesi, İİBF, İşletme Bölümü

      Stok Kodu
      :
      9786256658677
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      220
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
  • Taksit Seçenekleri
  • Yorumlar
Kapat