Pazarla-ma Teoriden Pratiğe 2

İÇİNDEKİLER
PAZARLAMADA PLANLAMANIN ROLÜ VE STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI
Bilgen Hilal ÖTER
RESTORAN DERECELENDİRME KURULUŞLARININ TÜRKİYE GASTRONOMİ TURİZMİNE ETKİSİ
Bülent NEMUTLU
DIŞ TİCARETTE BÖLGESEL VE SEKTÖREL YOĞUNLAŞMA: ANKARA İLİ ÖRNEĞİ
Celal Utku SEKBAN
MARKA CİNSİYETİ VE BİR UYGULAMA
Mehmet BAŞ - Elif Betül ÜÇÜNCÜ
BOYKOT
Hacer AKIN
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE YEŞİL PAZARLAMA
Sabira PASHAEVA
- Açıklama
İÇİNDEKİLER
PAZARLAMADA PLANLAMANIN ROLÜ VE STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI
Bilgen Hilal ÖTERRESTORAN DERECELENDİRME KURULUŞLARININ TÜRKİYE GASTRONOMİ TURİZMİNE ETKİSİ
Bülent NEMUTLUDIŞ TİCARETTE BÖLGESEL VE SEKTÖREL YOĞUNLAŞMA: ANKARA İLİ ÖRNEĞİ
Celal Utku SEKBANMARKA CİNSİYETİ VE BİR UYGULAMA
Mehmet BAŞ - Elif Betül ÜÇÜNCÜBOYKOT
Hacer AKINSÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE YEŞİL PAZARLAMA
Sabira PASHAEVAStok Kodu:9786253920784Boyut:15 x 21Sayfa Sayısı:154Basım Tarihi:2024 / MART
- Taksit Seçenekleri
- Yorumlar